Ozdabianie okien i okolic

From: "Kianit / Dominika C." <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Ozdabianie okien i okolic
Date: Wed, 16 May 2001 15:08:13 +0200

Witajcie,
ponieważ grupa staje się powoli drugą budowlaną, ja dla odmiany zaproponuję
dyskusję na temat ozdabiania firan i okien ( na pewno lekkie wagowo ;-) ).
Mianowicie, postanowiłam swój nadmiar energii zużyć praktyczno-artystycznie
i pierwsze co mi wpadło w oczy do reanimacji to oprawa okien (a właściwie
jej brak). Macie jakieś ciekawe pomysły "dookoła okna" ? jak się
domyślacie, budżet domowy uniemożliwia mi wezwanie projektanta ;-) wiec
chciałabym wykonać to i owo samodzielnie.
Z rzeczy, które chciałam zrobić, to m.in.:
- zasłonięcie lub ozdobienie czyś karnisza (taki prosty, szara metalowa
rurka z ikei)
- ozdobienie /farbowanie, naszywanie, etc./ firanek
- pomysły na ustawienie/ zawieszenie kompozycji kwiatowych albo bibelotów
- zaadaptowanie nietypowych przedmiotów pasujących do poszczególnych
pomieszczeń jako pojemniki, kwietniki etc. (np. czajnik jako flakon w
kuchni)
- i co Wam jeszcze wpadnie do głowy :)
okna mam od wschodu, południa i północy, dom jest raczej w nowoczesnym,
prostym stylu, ściany w każdym pokoju mają inne kolory, parapety są dosyć
szerokie, ale grzejniki wystają spod nich.
Mam nadzieję na liczny odzew, ponieważ temat jest dosyć wdzięczny.
Pozdrawiam, Dominika C. / Kianit

ps.: Bardzo proszę o zastąpienie adresu k...@v...pl bieżącym
(r...@w...pl), i przepraszam za brak odpowiedzi na listy z ostatnich
tygodni. z przyczyn technicznych (i sklerozy ;-) ) nie mogę odbierać
wiadomości z tamtego adresu. D.C.