Ozonomatic - PREZENTACJA!!!!

1. Data: 2000-11-23 21:03:28

Temat: Ozonomatic - PREZENTACJA!!!!
Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Co prawda niewiele udzielam się na tej grupie, ale mimo
wszystko pozwolę sobie na niewielki spam. Moje dotychczasowe
odpowiedzi dotyczyły spraw związanych z możliwością zmniejszenia
lub wyleczenia różnych dolegliwości metodą hydroterapii.
Pisałem TU o hydromasażu, aromaterapii i ozonoterapii.
Nie pisałem o efekcie sauny Ozonomatic i akupresurze bo jakoś
nie znalazłem "pretekstu", ale......????- no właśnie.
JUTRO tj. w piątek o godzinie 16:45 można obejrzeć Ozonomatica
w całej okazałości i w praktycznym działaniu ( oczywiście w zależności
od rodzaju choroby).
Niestety, pokaz ten odbędzie się w siedzibie
Firmy w Warszawa-Radość a więc dojazd własnym autkiem:-(
Jeżeli ozono-aromaterpia podczas prezentacji ulży choć jednej
"duszyczce" to nie straszne mi "połajanki" za spam, bo cóż znaczy te
kilkanaście linijek liter wobec ludzkiego zdrowia????;-)

Masz problemy ze skóra ( trądzik, grzybica, łuszczyca, cellulitis...),
walczysz z osteoporoza, miażdżycą, chcesz się obronić przed
chorobami nowotworowymi KONIECZNIE przyjedź i zobacz
tą prezentację.

Zainteresowanych zapraszam na priv w celu podania dokladnego
adresu, telefonu i "wejściówki" bo liczba osób jest ograniczona.

pozdrawiam

Andrzej - ten od wody:-)))

2. Data: 2000-11-23 21:31:03

Temat: Re: Ozonomatic - PREZENTACJA!!!! czyli wciskanie kitu i żerowanie na biednych i chorych ludziach
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <b...@s...com.pl> wrote in message
> [...]
>
> Zainteresowanych zapraszam na priv w celu podania dokladnego
> adresu, telefonu i "wejściówki" bo liczba osób jest ograniczona.

utop się. :))))

Ozon będący trucizną, źródłem wolnych rodników, ogólnie straszny kibel ma
mnie wyleczyć ze wszystkiego. Już się cieszę!
Tolerujecie taki spam a dieta zaspakajająca wszystkie potrzeby organizmu
wywołują w was fale nienawiści i agresji.
Pozdrawiam. Byle bez ozonu i innych wynalazków.
Jacek

3. Data: 2000-11-23 22:26:11

Temat: Re: Ozonomatic - PREZENTACJA!!!!
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisalam na priv i cisza:-((((( Mam skierowanie na tego rodzaju terapie ale
> cena za jeden zabieg jest koszmarnie wysoka. Podobno taniej jest w
> sanatorium ale na dzien dzisiejszy nie moge sobie pozwolic na taki luksus.
> Czekam na jakas informacje.

Najtaniej mozna ozon produkowac kupujac lampe rteciowke
i ubijajac biala banke.
Palnik UV produkuje wielkie ilosci ozonu
a dodatkowo jest UV.
Kto nie lubi UV ten zaslania banke i ma sam ozon
w duzych ilosciach.
Mozna dodac do tego wentylatorek i kierowac ozon na wybrane miejsce.
J.

4. Data: 2000-11-23 22:30:23

Od: "Violetta" <v...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vk0i5$5r5$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2000-11-23 22:56:12

Od: "Violetta" <v...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> [...]
> w duzych ilosciach.
> Mozna dodac do tego wentylatorek i kierowac ozon na wybrane miejsce.

Cos Wam Jackowie chyba ten ozon zaszkodzil:-))) Przeciez nie napisalam ze
mam skierowanie na ozon.
Skierowano mnie na hydroterapie a nie do fabryki swietlowek:-))

Violka

6. Data: 2000-11-23 23:17:14

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez nie napisalam ze

Napisalas tak:
[...]

Ja to jest o hydroterapii to jestem konik wodny .

> Skierowano mnie na hydroterapie

i bardzo dobrze. Tylko czemu mowisz ze to jest drogie, gdy temat to
ozonowanie

7. Data: 2000-11-24 00:30:56

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Violetta napisał(a):

> [...]
> cena za jeden zabieg jest koszmarnie wysoka. Podobno taniej jest w
> sanatorium ale na dzien dzisiejszy nie moge sobie pozwolic na taki luksus.

Andrzej mógł podać swoj nr.telefonu :-(...ale może jeszcze zdąży Ci odpisać ?

Pozdr.
Kaja

8. Data: 2000-11-24 00:36:48

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> i bardzo dobrze. Tylko czemu mowisz ze to jest drogie, gdy temat to
> ozonowanie

"Ozonomatic" to chyba nazwa urządzenia do hydroterapii!

Kaja

9. Data: 2000-11-24 08:38:29

Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> "Ozonomatic" to chyba nazwa urządzenia do hydroterapii!

Tak, jest dokładnie tak jak napisała Kaja.

pzdr.
Andrzej

10. Data: 2000-11-24 08:49:04

Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> Andrzej mógł podać swoj nr.telefonu :-(...ale może jeszcze zdąży Ci
odpisać ?

Odpisałem, odpisałem już - na priv oczywiście:-))))
Z podawaniem nr.telefonu na grupie jestem ostrożny ale dziś
zrobię wyjątek tym bardziej, że dostałem taki jeden numerek
działający właśnie dzisiaj i oto on: 0 602 379 907.
Ten drugi (podany na priv ) też jest aktualny.

pozdrawiam

Andrzej

Operacja przelyku
Poszukuje ksiazki
"Hiszpańsjka mucha" - przepis domowy
Re: Usuwać czy nie!
Szukam jakiegos domowego poradnika medycznego