PAINT RUNNER

1. Data: 2006-06-30 12:05:59

Temat: PAINT RUNNER
Od: "kolpol" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy ktoś z szanownych grupowiczów stosował coś takiego ja PAINT RUNNER i czy
może podzielić się swoimi uwagami?? Czy można to stosować wiele razy czy
raczej jedno duże malowanko i koniec??
http://www.allegro.pl/item112815427_rewolucyjny_wale
k_do_malowania_paint_runner.html

2. Data: 2006-07-02 07:58:19

Temat: Re: PAINT RUNNER
Od: LeszekTG <n...@h...usun_tylko_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolpol wrote:

> [...]
> czy może podzielić się swoimi uwagami?? Czy można to stosować wiele razy
> czy raczej jedno duże malowanko i koniec??

widac tu nie ma nikogo kot by to uzywał.
Proponuje inny sposob: poszukaj aukcji tego sprzetu na allegro które
zakonczyly sie miesiac temu i zapytaj osob ktore to kupily.

Leszek

[Gdzie] kupie...
Regips - stelaz aluminiowy czy drewniany?
zakup dzialki
kocioł węglowy do 25 KW
Intruz zjada sciane