PILNE! Łóżko dla chorego.

1. Data: 2009-12-17 09:53:03

Temat: PILNE! Łóżko dla chorego.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję szczególnie!!! specjalistycznego, sterowanego pilotem łóżka dla
osoby nie wstającej, leżącej (postawny mężczyzna, 52 lata). Sytuacja o tyle
trudna, że chodzi nie tylko o obsługę chorego przez jedną osobę, ale o
maksymalne ułatwienie choremu wypróżnień z uniknięciem dużych zmian pozycji
oraz podkładania mu basenu na łóżku.
Chory jest maksymalnie bolesny (nowotwór kości miednicy i nóg oraz żeber),
każda próba jego dźwigania, ba, mocniejszy dotyk/chwyt jest dla niego
wielkim cierpieniem. Czy ktoś słyszał o łóżku z czymś w rodzaju miniwindy,
wysięgnika obrotowego... nie wiem już, czego, co mogłoby pomóc w takim
przemieszczaniu chorego na toaletę obok łóżka, aby pomóc mu zachować
resztki intymności, jakie mu pozostały?
--

Ikselka.

2. Data: 2009-12-17 13:10:56

Temat: Re: PILNE! Łóżko dla chorego.
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> [...]
> wysięgnika obrotowego... nie wiem już, czego, co mogłoby pomóc w takim
> przemieszczaniu chorego na toaletę obok łóżka, aby pomóc mu zachować

Można wypożyczyć takie łózko. Zapytaj w jakimś szpitalu to Ci powiedzą
gdzie to w Twojej miejscowości będzie.

--
animka

3. Data: 2009-12-17 18:13:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 14:10:56 +0100, Animka napisał(a):

> Można wypożyczyć takie łózko. Zapytaj w jakimś szpitalu to Ci powiedzą
> gdzie to w Twojej miejscowości będzie.

Ja wiem, znam takie łózka, znalazlam w necie superowe, z wszelkimi
przechyłami - bocznymi itp, ale żadne nie ma czegoś do przenoszenia chorego
do poz. siedzącej na toaletę i szczerze mówiąc już wątpię, czy takie coś
istnieje, ale pytam i szukam, póki jeszcze rodzina nie zabrała go do domu
(a zabiera w srodę), bo moze jednak się mylę i ktoś coś podpowie, o czym
nie wiem...
--

Ikselka.

4. Data: 2009-12-18 23:18:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 10:53:03 +0100, XL napisał(a):

> Poszukuję (...)

Nieaktualne.
--

Ikselka.

5. Data: 2009-12-19 00:59:26

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nieaktualne.

Tak z ciekawości zapytam. Załatwiłeś to z podnośnikiem na toaletę?

--
animka

czy moge sama zdjać gips?
co w piwie może powodować kichanie?
poród
Kardiolog znajacy angielski potrzebny!Nie chodzi o tlumaczenie badan!
migdal boli przy oddychaniu