Re: PILNE! Łóżko dla chorego.

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: PILNE! Łóżko dla chorego.
Date: Thu, 17 Dec 2009 19:13:53 +0100

Dnia Thu, 17 Dec 2009 14:10:56 +0100, Animka napisał(a):

> Można wypożyczyć takie łózko. Zapytaj w jakimś szpitalu to Ci powiedzą
> gdzie to w Twojej miejscowości będzie.

Ja wiem, znam takie łózka, znalazlam w necie superowe, z wszelkimi
przechyłami - bocznymi itp, ale żadne nie ma czegoś do przenoszenia chorego
do poz. siedzącej na toaletę i szczerze mówiąc już wątpię, czy takie coś
istnieje, ale pytam i szukam, póki jeszcze rodzina nie zabrała go do domu
(a zabiera w srodę), bo moze jednak się mylę i ktoś coś podpowie, o czym
nie wiem...
--

Ikselka.