POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

171. Data: 2020-04-19 09:35:03

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 00:51, Izaura pisze:

> Ale, nadal nic nie wiemy i jak to siem stalo...?
>
> //bez szczegolowej rekonstrukcji wraku, (jak po Lockerby), to siem
> nigdy nie dowiemy...

Dla tych co posługują się logiką i dostępnymi faktami sprawa jest jasna
- zamach.  Szczegóły tego zamachu to już sprawa na dalszym planie.

A po tej rekonstrukcji z Szkocji to już niby jesteśmy mądrzejsi? A po
tym malezyjskim nad Donbasem? A śmierć Slobo Milosewicia? Naprawdę ktoś
wierzy że można przedawkować leki w więziennej izolatce?

172. Data: 2020-04-19 09:38:18

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 00:55, Izaura pisze:

> Nie trzeba jej generowac, bo ona juz jest...
>
> Przyleciala z kosmosu miliardy lat temu i np: zmagazynowala siem w
> cialkach dinozaurow, czyli dzisiejszych pokladach ropy.
>
> A dinozaury czyje som...?

Nie bardzo wiem o czym piszesz.  Co to twoim zdaniem jest i jak wygląda
energia, do uzyskania której nie trzeba generatorów?

173. Data: 2020-04-19 09:40:37

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 01:01, Izaura pisze:

> "Rebelia" na Ukrainie, w ujsciu Donu i calym Krymie, a w szczegolnosci
> w Sewastopolu, to byc albo nie byc, dla Rosji w Ciesninie
> Gibraltarskiej i ogolnie na Atlantyku.

Rebelia w Kijowie - z planami rozszerzenia na cały kraj, tu już nie
poszło wg założeń.

Przecie ruski mieli długoletnie umowy na te tereny. A Krym to im jest im
potrzebny jak koszula w tyłku, przejęli tylko i wyłącznie aby jankesi
nie postawili na nim swoich rakiet. Dostęp do Morza Czarnego mają i bez
udziału terytorium Krymu.

174. Data: 2020-04-19 09:41:56

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 01:13, Izaura pisze:

> //jak powyzej:
>
> "Rebelia" na Ukrainie, w ujsciu Donu i calym Krymie, a w szczegolnosci
> w Sewastopolu, to byc albo nie byc, dla Rosji w Ciesninie
> Gibraltarskiej i ogolnie na Atlantyku.
>
> Rosja, jako sygnatariusz Umowy Budapesztanskiej, miala z mocy prawa
> miedzynarodowego _zagwarantowac_ integralnosc terytorialna Ukrainie.
>
> Zrozum, ze tak siem nie da w dzisiejszych czasach, walic w chuja, jak
> to robil Car Aleksy I Romanow, bo to powoduje eskalacje...  i ponowna
> proliferacje glowic atomowych.
>
> https://kresy24.pl/ukraina-chce-nowego-memorandum-bu
dapesztanskiego-co-na-to-minsk/

Nie da się?  A wznosić i wspierać rebelie i obalanie legalnych rządów
można?  Można dawać gwarancję że NATO nigdy nie przesunie się nawet na
terytorium NRD? Oczywiście że można tylko tradycyjnie problem z
dotrzymywaniem tych gwarancji. Aż mi szczena opadła jak nie dawno ktoś
się powoływał się o jankeskie rakiety "A" na terenie Turcji. Czy juz
tylko ja pamiętam że m.in wycofanie TEJ broni z jej terenów zakończyło
tzw kryzys kubański? Czego ty po Rosji oczekujesz, mają siedzieć na
dupie aż jankesi zrobią defiladę na Placu Czerwonym?

Tylko ruska interwencja zbrojna i zdławienie rebelii mogłoby utrzymać
integralność terytorialną Ukrainy. Ale na to jak rozumiem też nie ma
twojej zgody? Biedna te ruski, nie dajesz im żyć.

175. Data: 2020-04-19 09:44:23

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 01:19, Izaura pisze:

> //ktos tam w komentarzach napisal, ze: umowy z Rosja nie sa warte
> papieru na ktorym zostaly napisane... :)

Myślisz o USA piszesz o Rosji.

176. Data: 2020-04-19 09:44:47

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 01:26, Izaura pisze:

> Tu chodzi o 'zagospodarowanie' poprzez odciecie dostepu do wschodniej
> czesci Morza Srodziemnego, ciesnin tureckich i calkowite odciecie
> Morza Czarnego od tzw. 'swobody zeglugi', czyli wykolejenie wzrostu
> Ukrainy i Rumunii, jako panstw morskich, tak jak to bylo za pierwszej
> komuny...
>
> //poza tym na szelfie libijskim jest od chyja ropy...

Kto to niby miałby zrobić, - pobudka, to okręty USA zaczynają się
panoszyć na Morzu Czarnym.  Niedługo rusek wychodzący do kibla będzie
musiał ich pytać o zgodę.

177. Data: 2020-04-19 09:45:14

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 01:28, Izaura pisze:

> Tak wlasnie jest...
> Imperium integruje sily na zachodni Pacyfik i Eurazje, dlatego
> wycofuje siem z gownianych wojenek, jak w Iraku, czy Syrii.

Irak mają pod kontrolą, znaczącą się część Syrii także.  Nie jest jak
widać z nimi jeszcze tak źle.

178. Data: 2020-04-19 11:44:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 09:35, Trybun pisze:

> Dla tych co posługują się logiką i dostępnymi faktami sprawa jest jasna
> - zamach.

Siostra Antonina Smoleńska - patronka pomylonych

https://www.pinterest.es/pin/615022892848891018/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

179. Data: 2020-04-19 13:47:57

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2020 o 11:44, Kviat pisze:

> Siostra Antonina Smoleńska - patronka pomylonych
>
> https://www.pinterest.es/pin/615022892848891018/
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Czyli mówisz do niej - siostro? A może nie zdajesz sobie sprawy ze
swojego zwichrowania?

180. Data: 2020-04-19 13:57:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czyli mówisz do niej - siostro? A może nie zdajesz sobie sprawy ze
swojego zwichrowania?
---
To drugie. Syndrom jedynej zdrowej [bo to "ona"] w morzu wariatow ;P

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga
Biedactwa!