POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

381. Data: 2020-05-05 13:43:35

Temat: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2020 o 10:20, Kviat pisze:

> No i im otworzyli.
> Czego znowu nie rozumiesz?
>
> Ty w ogóle bardzo mało rzeczy rozumiesz.

> Czyli nie znałeś.
> A to, że tobie trudno było im coś zarzucić, to argument za tym, że
> kompletnie nie masz pojęcie o czym piszesz.
> Przecież ty nawet nie wiesz jaki Ziemia ma kształt...

> Na szczęście takich jak ty "pozostałych" jest znikoma ilość, a
> większość z nich jest leczona w zakładach zamkniętych.
> Nawet oszołomstwo antyszczepionkowe ogarnia jaki Ziemia ma kształt i
> nie traktuje hitlerowskich oficerów jak bohaterów.

> [...]

Poza rozbijaniem wypowiedzi na jakiś bełkot zupełnie z nią nie związany
masz coś do powiedzenia?

382. Data: 2020-05-05 13:45:41

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2020 o 03:50, Izaura pisze:

> A co zrobisz jak przyjdom zboje...? albo Mongolia znow na Nas
> napadnie...?

To się wtedy pomyśli, może jakieś wzajemne umowy o pomocy na okoliczność
zagrożenia, czyli gdy zbóje zbliżają się do naszych domów, czyli
samopomoc sąsiedzka gdy zbliża się poborca podatkowy... Bo na dzień
dzisiejszy tylko takie zagrożenie Polaka jest realne.

383. Data: 2020-05-05 13:45:58

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2020 o 04:10, Izaura pisze:
> [...]
publik-deutschland-czyli.html

> Moze, zwyciezcy nie pozwalajom...?

No to dymisja i oświadczenie - "nie chcę/nie mogę kierować państwem
które nie jest suwerenne, a w gubernatora na pasku obcych mocarstw nie
będę się bawił".

384. Data: 2020-05-05 13:46:45

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2020 o 04:21, Izaura pisze:

> Ja to bym raczej ocenial ich po politycznych efektach...
> Prezydentury wiklajace mocarstwo morskie w gowniane wojny ladowe,
> daleko od swojego kraju i dwie afro_amerykanskie kadencje
> systematycznego oddawania wplywow na Pacyfiku i Oceanie Indyjskim.
> Nie chce niczego sugerowac, ale ten ostatni siem tam wychowywal w
> rejonie Ciesniny Malakka...
>
> //a tu o chinskoch sluzbach, ktorych tradycja siega 4000 lat.
> https://www.youtube.com/watch?v=4jgZGPFMsv0

No tak - efekty. Ale jak tu dorównać temu "wilkowi Trumpowi" takim
"owieczkom" jak rzeźnik Jugosławii czy twórca obozu w Guantanamo?

385. Data: 2020-05-05 15:15:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2020 o 13:43, Trybun pisze:

> Standardowo - dane z co najmniej trzech źródeł

A ilu źródeł ci jeszcze brakuje żebyś się w końcu dowiedział jaki Ziemia
ma kształt?

Czy twoi ukochani Rosjanie mogą być dla ciebie źródłem?
Bo wiesz... Rosjanie też wiedzą jaki Ziemia ma kształt i możesz ich zapytać.

> i na koniec rachunek
> prawdopodobieństwa oparty na doświadczeniach własnych.

A jakie ty masz własne doświadczenia jeśli chodzi o politykę
międzynarodową z ostatnich kilkuset lat? Albo o lotniskowce...
Albo o budowę procesora komputera z którego piszesz swoje głupoty na
grupy dyskusyjne? (bo chyba wierzysz, że tam w środku procesora coś
jest, a posty do internetu nie roznoszą krasnoludki?)

> Ale i to nie daje
> powodu do pouczania innych.

Tobie nie daje. Bo nie wiesz jaki Ziemia ma kształt.

> Tobie przecie wiadomo, zawsze wiedziałeś,

Nie zawsze. Ale poszedłem do szkoły i się dowiedziałem. Nawet zdjęcia
widziałem.

Widziałeś lotniskowiec na własne oczy, czy tylko na zdjęciach?
A Putina widziałeś?

>  Gdyby nie oni to sam taką tezę bym głosił.

Skąd wiesz, że istnieją?

> Jeszcze raz przyjmij do
> wiadomości że nie jestem jakimś bezrozumnym osłem którego trzeba
> prowadzać na postronku "nauk".

Jesteś.
Tylko bezrozumny osioł może twierdzić w XXI wieku, że nie wie jaki
Ziemia ma kształt.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

386. Data: 2020-05-05 15:20:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Poza rozbijaniem wypowiedzi na jakiś bełkot zupełnie z nią nie związany
> masz coś do powiedzenia?

W przeciwieństwie do ciebie mam. Bo wiem jaki Ziemia ma kształt :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

387. Data: 2020-05-06 01:41:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 13:37, Trybun wrote:
> [...]
odlo-opowiedzialo-o-realizacji-projektu-nowego-rosyj
skiego-lotniskowca-sputnik/

08140-okret-Rosja-sputnik/

> Nie znam Rosji od tej strony, jeżeli prowadzi już jakieś działania
> wojenne z sąsiadami to tylko w ramach samoobrony. Tylko teraz z tą Syrią
> się zbłaźnili. Ale czy to jakieś imperialne zapędy mające na celu
> zdobycze terytorialne to szczerze w to wątpię. Zobaczymy zresztą jak
> długo tam zabawią. Założę się jednak że jak  jankesi się z rejonu
> wycofają to kacap nie zostanie tam ani dnia dłużej.

Na tym polegi ich samoobrona...
Napadajom na wszystkich dookola po to by samemu czuc siem bezpiecznie,
zamiast byc liderem i powodowac by oscienne kraje w sposob naturalny
ciazyly do jej obszaru rdzeniowego.

388. Data: 2020-05-06 01:42:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 13:38, Trybun wrote:
> [...]
we-na-wojnie-w-syrii-analiza

go-ostrzegania-na-krymie-rakietowe-zagrozenie-dla-mo
rza-czarnego

> Można jeszcze zaprzęgnąć parę mułów,. ;-)

Mozna.

389. Data: 2020-05-06 01:49:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 13:38, Trybun wrote:

> Dobry dowcip. Przypominam o handlowcach z "Łucznika" i ich "wolnej woli"
> do prowadzenia interesów.  Tak nawiasem - wiadomo coś o ich dalszych
> losach, zostali w końcu wypuszczeni z jankeskiej paki?
>
> Nie jest chyba też do końca prawdą z tą swobodą osiedlania się w
> dowolnym miejscu świata.

Ta spolka...?

https://trybun.org.pl/2017/07/26/fb-radom-usa-llc-cz
yli-spolka-ktora-miala-handlowac-bronia-z-radomia-zo
stala-zlikwidowana/

//wyglada na to, ze siem dogadali...

https://www.defence24.pl/fabryka-broni-wraca-na-ryne
k-amerykanski

390. Data: 2020-05-06 02:02:50

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 13:40, Trybun wrote:

> Na początku USA nie były przeciwne ruskiej rewolucji, tylko że one w
> tamtych czasach nie były jakimś znaczącym się graczem na arenie
> międzynarodowej.
>
> Filmu nie oglądałem, ale podobno w 1954 roku nie istniało państwo
> Ukraina a wiec jak można było mu dawać jakieś prezenty..

ZSRR byl federacjom... ale, niektore kraje byly rowniejsze :)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zwi%C4%85zek_Socjalist
ycznych_Republik_Radzieckich

"Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich został utworzony 30
grudnia 1922 na mocy traktatu założycielskiego ZSRR zawartego przez
rządzone wspólnie przez bolszewików, lecz formalnie niepodległe:
Rosyjską FSRR, Ukraińską SRR, Białoruską SRR i Zakaukaską FSRR.

Spośród 18 republik związkowych wchodzących w różnych okresach w skład
ZSRR jedynie Białoruska SRR i Ukraińska SRR posiadały (obok samego ZSRR)
podmiotowość międzynarodową i były założycielami Organizacji Narodów
Zjednoczonych, a także członkami większości organizacji
wyspecjalizowanych ONZ."

Teraz po zajeciu Krymu przez Rosje sytuacja sie nieoczekiwanie zmienila
i tamte hipoteki nabraly znow wartosci... i jestem pewien, ze dzisiaj
wnuki owczesnych pozyczkodawcow lobbujom w Bialym Domu i na Kremlu...

//a moze nawet juz powstajom tam joint venture z kapitalem mieszanym...?

Piąte Królestwo...
Natura kobiet
Świat według Snerga
Biedactwa!