PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomoc

11. Data: 2008-04-02 18:34:03

Temat: Re: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomoc
Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 11:21, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> jeśli odmówią usunięcia tej wady co mogę robić dalej?
>
> mogę żądać wymiany pralki? - czy tu ma znaczenie, że jej już nie produkują i nie
> ma jej w ofercie?
>
> czy mogę żądać zwrotu pieniędzy i oddać im pralkę?
>
> gwarancja kończy się za trzy tygodnie - !!! - co zrobić, żeby nie zostać "na
> lodzie",
> z zepsutą i psującą się pralką już po gwarancji?
> wysłać żądanie usunięcia wady na piśmie za potwierdzeniem odbioru, wraz ze
> zdjęciami popękanych elementów?
>
> i w ogóle co dalej, jaki są szanse i jak postępować, na podstawie jakich

Napisz bardzo grzeczny i bardzo ladnej formy list z uwagami odnosnie
Twojego problemu z pralka i serwisem zaadresowany do polskiego
oddzialu producenta urzadzenia.

Jest pewna (moze niezbyt wielka) szansa, ze firma poczuje sie do
czegos wiecej niz natychmiastowego zysku ze sprzedazy bubla i
'wplynie' na swoj serwis.

Moze brzmi to naiwnie, ale nie kosztuje wiele i glupio nie sprobowac.

Pozdrawiam i zycze powodzenia.

12. Data: 2008-04-03 06:24:38

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> cóż za genialna porada :-) jak w gwarancji napisali, że uszkodzenia
> mechaniczne nie podlegają gwarancji to Federacja tego nie zmieni
> mogli nawet napisać, że uznają połamania tylko zielonych plastików :-)

widać że słabo się oreintujesz w temacie :)
az

13. Data: 2008-04-03 07:58:11

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widać że słabo się oreintujesz w temacie :)

jasne...gdyby gwarancja nie była świadczeniem dobrowolnym byłoby jak pisałes

14. Data: 2008-04-04 06:29:19

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> jasne...gdyby gwarancja nie była świadczeniem dobrowolnym byłoby jak
> pisałes
mozesz sobie wypisywac te banialuki i tak zycie jest inne

15. Data: 2008-04-04 09:22:13

Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arek" <A...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> [...]
> 'wplynie' na swoj serwis.
> Moze brzmi to naiwnie, ale nie kosztuje wiele i glupio nie sprobowac.

taki list już był w drodze gdy zasięgałem porady tutaj i pl.soc.prawo.

serwis wyjaśnił mi grzecznie i rzeczowo, że takie części nie podlegają wymianie
i gwarancji, jednak w trosce o dobro moje-klienta panel zostanie wymieniony.
bezpłatnie. na razie mam czekać.

16. Data: 2008-04-05 05:04:22

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał:

> [...]
wymianie
> i gwarancji, jednak w trosce o dobro moje-klienta panel zostanie

No to jeszcze ja na zakończenie wątku wtrącę swoje trzy słowa.

Wszystkie rzeczy podlegające i te co nie podlegają gwarancji widnieją w
karcie gwarancyjnej. Niestety mało kto zadaje sobie trud przeczytania
wszystkich punktów umowy gwarancyjnej, kończąc przeważnie na tym, że ma 24
miesiące gwarancji. Skoro przyjmuję to co mi przysługuje to przyjmuje też
punkty pozostałe, czyli to co nie podlega gwarancji oraz koszty wezwań
nieuzasadnionych.
W przypadku plastków wszelkich gwarancji właściwie nie ma i nie jest to
wymysł serwisu a gwaranta. Gwarantem jest wytwórca a serwis jest zawsze
podwykonawcą.
Podlega, nie podlega, jednakże zawsze idzie się porozumieć, tak jak się
zejdzie dwóch "białych" ludzi i jeśli klient nie szaleje i nie wyzywa
wszystkich od debili, to normalnemu gosciowi mozna pójść na rękę i taki
element załatwić. Piszę załatwić, bo nie w ramach gwarancji oczywiście.
Plastik nie podlega gwarancji.

P.

praca Ekspert ds. technicznych
Krótki kompakt WC ?