« poprzedni wątek | następny wątek » |
11. Data: 2008-04-02 18:34:03
Temat: Re: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomocOn 2 Kwi, 11:21, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
> czy gwarancja może nie obejmować przedmiotu na który została udzielona?
> mam duży kłopot z pralką: pęka jej przedni plastikowy panel, gdzie umieszczone
> są wszystkie pokrętła i klawisze.
> serwis odmawia naprawy, twierdzi, że części plastikowe nie podlegają gwarancji.
> tymczasem po każdym użyciu pralki pęknięcia powiększają się i pojawiają się
> nowe - niedługo wszystko spadnie na ziemię a ktoś zostanie np. porażony prądem.
>
> co mogę zrobić? pralka jest na gwarancji.
>
> na jakiej podstawie mogę żądać usunięcia wady (pękającego plastiku, którego
> rzekomo gwarancja nie obejmuje)?
>
> jeśli odmówią usunięcia tej wady co mogę robić dalej?
>
> mogę żądać wymiany pralki? - czy tu ma znaczenie, że jej już nie produkują i nie
> ma jej w ofercie?
>
> czy mogę żądać zwrotu pieniędzy i oddać im pralkę?
>
> gwarancja kończy się za trzy tygodnie - !!! - co zrobić, żeby nie zostać "na
> lodzie",
> z zepsutą i psującą się pralką już po gwarancji?
> wysłać żądanie usunięcia wady na piśmie za potwierdzeniem odbioru, wraz ze
> zdjęciami popękanych elementów?
>
> i w ogóle co dalej, jaki są szanse i jak postępować, na podstawie jakich
> przepisów?
>
> bardzo proszę o pomoc
>
> K>N>S>
Napisz bardzo grzeczny i bardzo ladnej formy list z uwagami odnosnie
Twojego problemu z pralka i serwisem zaadresowany do polskiego
oddzialu producenta urzadzenia.
Jest pewna (moze niezbyt wielka) szansa, ze firma poczuje sie do
czegos wiecej niz natychmiastowego zysku ze sprzedazy bubla i
'wplynie' na swoj serwis.
Moze brzmi to naiwnie, ale nie kosztuje wiele i glupio nie sprobowac.
Pozdrawiam i zycze powodzenia.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
12. Data: 2008-04-03 06:24:38
Temat: Re: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomocUżytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ft0b0n$e59$1@inews.gazeta.pl
> Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:ft090k$5ja$1@inews.gazeta.pl...
>
>> radzę kontak z Federacja Konsumentów, inaczej sobie nie poradzisz z
>> nimi, skoro odmawiaja naprawy
>
> cóż za genialna porada :-) jak w gwarancji napisali, że uszkodzenia
> mechaniczne nie podlegają gwarancji to Federacja tego nie zmieni
> mogli nawet napisać, że uznają połamania tylko zielonych plastików :-)
widać że słabo się oreintujesz w temacie :)
az
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
13. Data: 2008-04-03 07:58:11
Temat: Re: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomocUżytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ft1t73$243$1@inews.gazeta.pl...
> widać że słabo się oreintujesz w temacie :)
jasne...gdyby gwarancja nie była świadczeniem dobrowolnym byłoby jak pisałes
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
14. Data: 2008-04-04 06:29:19
Temat: Re: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomocUżytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ft22n3$rug$1@inews.gazeta.pl
> Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:ft1t73$243$1@inews.gazeta.pl...
>
>> widać że słabo się oreintujesz w temacie :)
>
> jasne...gdyby gwarancja nie była świadczeniem dobrowolnym byłoby jak
> pisałes
mozesz sobie wypisywac te banialuki i tak zycie jest inne
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
15. Data: 2008-04-04 09:22:13
Temat: Re: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomocUżytkownik "arek" <A...@g...com> napisał w wiadomości
news:9983c258-e720-4490-86a4-3da4eca8f57d@q27g2000pr
f.googlegroups.com...
> Napisz bardzo grzeczny i bardzo ladnej formy list z uwagami odnosnie
> Twojego problemu z pralka i serwisem zaadresowany do polskiego
> oddzialu producenta urzadzenia.
> Jest pewna (moze niezbyt wielka) szansa, ze firma poczuje sie do
> czegos wiecej niz natychmiastowego zysku ze sprzedazy bubla i
> 'wplynie' na swoj serwis.
> Moze brzmi to naiwnie, ale nie kosztuje wiele i glupio nie sprobowac.
taki list już był w drodze gdy zasięgałem porady tutaj i pl.soc.prawo.
serwis wyjaśnił mi grzecznie i rzeczowo, że takie części nie podlegają wymianie
i gwarancji, jednak w trosce o dobro moje-klienta panel zostanie wymieniony.
bezpłatnie. na razie mam czekać.
K>N>S>
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
16. Data: 2008-04-05 05:04:22
Temat: Re: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomoc
Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał:
> serwis wyjaśnił mi grzecznie i rzeczowo, że takie części nie podlegają
wymianie
> i gwarancji, jednak w trosce o dobro moje-klienta panel zostanie
wymieniony.
> bezpłatnie. na razie mam czekać.
>
No to jeszcze ja na zakończenie wątku wtrącę swoje trzy słowa.
Wszystkie rzeczy podlegające i te co nie podlegają gwarancji widnieją w
karcie gwarancyjnej. Niestety mało kto zadaje sobie trud przeczytania
wszystkich punktów umowy gwarancyjnej, kończąc przeważnie na tym, że ma 24
miesiące gwarancji. Skoro przyjmuję to co mi przysługuje to przyjmuje też
punkty pozostałe, czyli to co nie podlega gwarancji oraz koszty wezwań
nieuzasadnionych.
W przypadku plastków wszelkich gwarancji właściwie nie ma i nie jest to
wymysł serwisu a gwaranta. Gwarantem jest wytwórca a serwis jest zawsze
podwykonawcą.
Podlega, nie podlega, jednakże zawsze idzie się porozumieć, tak jak się
zejdzie dwóch "białych" ludzi i jeśli klient nie szaleje i nie wyzywa
wszystkich od debili, to normalnemu gosciowi mozna pójść na rękę i taki
element załatwić. Piszę załatwić, bo nie w ramach gwarancji oczywiście.
Plastik nie podlega gwarancji.
P.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |