Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!aotearoa.belnet.
be!news.belnet.be!chloor.box.nl!193.201.147.84.MISMATCH!feeder1.xlned.com!tudel
ft.nl!txtfeed2.tudelft.nl!eweka.nl!lightspeed.eweka.nl!postnews.google.com!q27g
2000prf.googlegroups.com!not-for-mail
From: arek <A...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomoc
Date: Wed, 2 Apr 2008 11:34:03 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 54
Message-ID: <9...@q...googlegroups.com>
References: <fsvq70$2cs$1@opal.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.223.195.209
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1207161243 20093 127.0.0.1 (2 Apr 2008 18:34:03 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Apr 2008 18:34:03 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: q27g2000prf.googlegroups.com; posting-host=77.223.195.209;
posting-account=d7lBSAoAAAAyFtCnN8dFtjJqSPnOy7Ph
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Opera/7.53 (X11; Linux i686; U) [en_US],gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:99513
Ukryj nagłówki
On 2 Kwi, 11:21, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
> czy gwarancja może nie obejmować przedmiotu na który została udzielona?
> mam duży kłopot z pralką: pęka jej przedni plastikowy panel, gdzie umieszczone
> są wszystkie pokrętła i klawisze.
> serwis odmawia naprawy, twierdzi, że części plastikowe nie podlegają gwarancji.
> tymczasem po każdym użyciu pralki pęknięcia powiększają się i pojawiają się
> nowe - niedługo wszystko spadnie na ziemię a ktoś zostanie np. porażony prądem.
>
> co mogę zrobić? pralka jest na gwarancji.
>
> na jakiej podstawie mogę żądać usunięcia wady (pękającego plastiku, którego
> rzekomo gwarancja nie obejmuje)?
>
> jeśli odmówią usunięcia tej wady co mogę robić dalej?
>
> mogę żądać wymiany pralki? - czy tu ma znaczenie, że jej już nie produkują i nie
> ma jej w ofercie?
>
> czy mogę żądać zwrotu pieniędzy i oddać im pralkę?
>
> gwarancja kończy się za trzy tygodnie - !!! - co zrobić, żeby nie zostać "na
> lodzie",
> z zepsutą i psującą się pralką już po gwarancji?
> wysłać żądanie usunięcia wady na piśmie za potwierdzeniem odbioru, wraz ze
> zdjęciami popękanych elementów?
>
> i w ogóle co dalej, jaki są szanse i jak postępować, na podstawie jakich
> przepisów?
>
> bardzo proszę o pomoc
>
> K>N>S>
Napisz bardzo grzeczny i bardzo ladnej formy list z uwagami odnosnie
Twojego problemu z pralka i serwisem zaadresowany do polskiego
oddzialu producenta urzadzenia.
Jest pewna (moze niezbyt wielka) szansa, ze firma poczuje sie do
czegos wiecej niz natychmiastowego zysku ze sprzedazy bubla i
'wplynie' na swoj serwis.
Moze brzmi to naiwnie, ale nie kosztuje wiele i glupio nie sprobowac.
Pozdrawiam i zycze powodzenia.
|