Pamięć wody - przypomnienie.

161. Data: 2013-07-12 22:31:38

Temat: Re: Pamięć wody - przypomnienie.
Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 22:25, Chiron pisze:
> Użytkownik "mememe" <m...@m...me> napisał w wiadomości

> Odpowiedziałem poprzednio. Co mogę dodać? Zauważ- pytasz, jak leczą
> cząsteczki, których nie ma. Zakładam, że coś tam słyszałaś(eś) o pamięci
> wody- ale przecież nie o to chodzi. Ja wątpię, czy potrafisz powiedzieć,

nie? to spojrz na tytul watku

> jak leczy np aspiryna. Dlaczego ten sam lek nie działa wcale na
> niektórych ludzi, na innych bardzo, na jeszcze innych- wywołuje pożądane
> rezultaty. Jakie są korelacje leków ze stanem psyche pacjenta. Idę się
> założyć, że ani Ty, ani chyba nikt za wiele na ten temat nie wie.
> Owszem, napisano opasłe tomy które jednak zawierają "mnóstwo niczego"-
> jak to określają jankesi.

w aspirynie JEST substancja czynna

162. Data: 2013-07-12 22:34:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-12 22:20, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

163. Data: 2013-07-12 22:56:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-12 22:31, obywatel mememe uprzejmie donosi:

> w aspirynie JEST substancja czynna

W dodatku w zabójczej dla homeopaty ilości.

164. Data: 2013-07-12 22:58:52

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> w aspirynie JEST substancja czynna

Zapraszam Cię do przemyślenia tego. W aspirynie jest kwas acetylosalicylowy-
czyli substancja czynna. JEDNAKŻE pytanie było całkiem inne: dlaczego ta
substancja leczy? Dlaczego jednych słabiej innych lepiej? Jakie są jej
korelacje ze stanem psyche pacjenta?

Odpowiedź, której udzieliłeś(aś) DOKŁADNIE NICZEGO nie wyjaśnia. Nie
przybliża nas do zrozumienia czegoś, co jest zdrowieniem człowieka nawet o
krok. Zawiera tezę, że leczą substancje czynne. I szlus. Naprawdę nie
dostrzegasz absurdu tej tezy?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

165. Data: 2013-07-12 23:39:56

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 22:58, Chiron pisze:
> [...]
> całkiem inne: dlaczego ta substancja leczy? Dlaczego jednych słabiej
> innych lepiej? Jakie są jej korelacje ze stanem psyche pacjenta?

zaloze sie, ze ty znasz odpowiedz, wykladow z medycyny nie prowadze

> [...]
> przybliża nas do zrozumienia czegoś, co jest zdrowieniem człowieka nawet
> o krok. Zawiera tezę, że leczą substancje czynne. I szlus. Naprawdę nie

ze lecza substancje czynne? serio pytasz?

166. Data: 2013-07-12 23:40:19

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 22:56, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-12 22:31, obywatel mememe uprzejmie donosi:

> W dodatku w zabójczej dla homeopaty ilości.

:D

167. Data: 2013-07-13 00:10:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jul 2013 22:56:35 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-07-12 22:31, obywatel mememe uprzejmie donosi:

> W dodatku w zabójczej dla homeopaty ilości.

Cóż, kiedy nie rozumiesz zasady nieskończenie małych stężeń...
Równie godne kpiny powinno być dla Ciebie powszechnie praktykowane
drukowanie przez producentów słodyczy "(...)może zawierać ŚLADOWE ilosci
orzechów..." czy innych tam..., a to nic innego jak producencki "dupochron"
przeciw HOMEOPATYCZNEMU działaniu alergenów.
Nooooo aaaale alergię jako REAKCJĘ na śladowe ilości substancji masz raczej
oswojoną, nieprawdaż? Inne typy reakcji tego samego typu lecz o innych
skutkach Cię już nie interesują - a dlaczego?
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

168. Data: 2013-07-13 00:11:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> zaloze sie, ze ty znasz odpowiedz, wykladow z medycyny nie prowadze
Nie znam. Zdaję sobie jednak sprawę, że istnieją takie korelacje- no coś tam
wiem. Choć niewiele.

> ze lecza substancje czynne? serio pytasz?

Tak. Serio. Czy uważasz, że pacjenta, który nie chce wyzdrowieć- można
wyleczyć- nawet "bardzo czynną" substancją?

169. Data: 2013-07-13 00:19:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jul 2013 00:10:58 +0200, Ikselka napisał(a):

> Inne typy reakcji tego samego typu

inne reakcje o tym samym mechanizmie

170. Data: 2013-07-13 00:26:40

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-13 00:10, Ikselka pisze:

> [...]
> oswojoną, nieprawdaż? Inne typy reakcji tego samego typu lecz o innych
> skutkach Cię już nie interesują - a dlaczego?

tam nie ma nawet sladowych ilosci, jak mozna tego nie rozumiec???

nie ma fizycznej mozliwosci by 1 gram granulek cukrowych zawieral
chocby jedna czasteczke wyciagu z kaczki.

jakbys jeszcze nie skumala:
sladowe > zero

Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...
Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!
To ja będe spadał
Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam