Pamięć wody - przypomnienie.

191. Data: 2013-07-15 15:06:44

Temat: Re: Pamięć wody - przypomnienie.
Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-15 10:02, mememe pisze:

> szowinista? pogrzalo cie?
> mnie tam rybka co lykasz...

I waśnie o to mi chodziło, żeby rybka...
bo chodzi o wolność osobistą i prawo wyboru.

Dlaczego UE chce zakazać stosowania homeopatii i ziołolecznictwa u nas,
gdy jednocześnie najważniejsi producenci homeopatii to Niemcy i Francja
i u nich można kupić?
Mamy świetne tradycje zielarskie (Herbapol) a zalewają nas suplementy
ziołowe, o których nie mamy pojęcia co zawierają.

Efekt jest taki, że u nas najskuteczniejsze specyfiki znikają z aptek
ale można je kupić w Kanadzie, USA czy nawet w Indiach (pełny wybór).
Co to za polityka jest? Może teraz mają zarobić na nas firmy kurierskie?

A teraz napiszę jednak (chociaż się wahałam, znając twoje podejście)
o kilku najbardziej spektakularnych przykładach osobistych.
Zaznaczam, że nie_wiem jak to działa.
Mam jednak prawo do prób i błędów i nie neguję leków allopatycznych.

Już jakieś kilkanaście lat temu moja mama zapadła na niezwykle oporny
przypadek rwy kulszowej. Męczyła się (w ogóle nie mogła chodzić bez
ogromnego bólu) przez 9 miesięcy, pomimo stosowania leków
przeciwzapalnych i rozkurczowych, masaży i innych zabiegów,
kinezyterapii itd. Myśleliśmy że już nie będzie chodzić.
W odruchu ostatecznej bezsilności fizjoterapeuta nieśmiało
zaproponował jej, że może by spróbować leku DISCUS COMPOSITUM
(zastrzyki) bo on już nie wie co można zrobić.
Mama wydała na leki i fizjoterapię morze kasy więc jeszcze jeden
lek nie robił już różnicy. Na szczęście lek można było kupić
w Polsce i... po kilku zastrzykach (w sumie wzięła 10)
obudziła się bez bólu i bez jakichkolwiek dolegliwości.
Mama nie wiedziała że to lek homeopatyczny! I ja wtedy
jeszcze się tym nie interesowałam. Dopiero gdy mama wróciła
do domu (przebywała podczas leczenia u siostry), przeczytałam ulotkę.

Drugi przypadek, który zbił mnie z nóg ;):
Zawsze lubiłam słońce, od dziecka całe godziny spędzałam
na słońcu, plażach, na działce.
Któregoś dnia zauważyłam że w zgięciu między szyją a ramieniem
zrobił mi się jakiś dziwny pieprzyk. Nie zwróciłabym uwagi
ale zaczął szybko rosnąć, swędział i miał poszarpane brzegi,
drażnił go każdy dotyk, choćby kołnierza.
Jakby z lekka na brzegach podkrwawiał ;/

Nie podobał mi się ale starałam się go "nie widzieć" ;)
Zapewniam, że to normalna reakcja.

Musiałam pójść w tym czasie do chirurga z innym drobnym urazem.
No i... zapytał mnie "a co pani tu ma???, proszę jak najszybciej
iść z tym do onkologa!" Wyszłam stamtąd ścięta, no to koniec.
A miałam jeszcze trochę do zrobienia w życiu... :)
Popłoch, strach. Wracając do domu przypomniałam sobie,
że gdzieś widziałam opis homeopatycznych kropli
wspomagających! - to ważne, przy wszelkiego rodzaju
nowotworach. Zamówiłam sobie Dr Reckeweg R17.
Jeszcze można było je kupić w Polsce... :]

Bez specjalnej nadziei wzięłam całe opakowanie (30ml)
w czasie ok 3 tygodni. Znamię było tam nadal.
No, pomyślałam, nie ma rady, trzeba ciąć.

Następnego dnia wstałam przygnębiona, patrzę w lustro,
a TEGO nie ma! Tylko mała różowa blizenka :)
Uschło ;), odpadło i nawet go nie widziałam

Ale to jeszcze nie koniec - po kilku miesiącach znów zaczął
mi się robić mały pieprzyk w tym samym miejscu.
Póki co był w kolorze skóry.
Od razu kupiłam te same krople i po zużyciu ok. połowy
buteleczki ten mały też usechł i więcej się nie pojawił.
To było 8 lat temu.

Chciałam co jakiś czas powtórzyć kurację, bo pieprzyków
mam całą masę i skłonność do polipów nosa i jelit.
Niestety - nasze ulubione MZ nie przedłużyło pozwolenia
na te leki.

Widzę też, że świetna szczepionka na grypę Dolivaxil
i Influenzinum też wycofane!
A w 2009 (ptasia grypa, również śmiertelne przypadki w Polsce)
musiałam kontaktować się z kilkudziesięcioma kichającymi
i kaszlącymi ludźmi. I nic. Byłam po Dolivaxilu.

Nie liczę że chcesz to czytać i zastanowić się.
Ja też niedowierzałam.
A teraz chciałabym mieć dostęp do tego NICZEGO w cukrze,
wodzie czy tam w czym, a nie mam.
I jestem zła, bo komuś ubzdurało się pozbawić mnie prawa wyboru,
chociaż to dla niego pewnie też rybka ;)

192. Data: 2013-07-15 15:36:51

Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-15 14:10, FEniks pisze:
> [...]
przeciw_przeziebieniu_i_grypie_30_dawek

> Tak, tak, wiem. Dlatego lek musi mieć odpowiednią cenę.
>
> Ewa

Ewo!:)

W aptece można kupić mniej dawek!
Widziałam te opakowania po 30,
ale to było opakowanie zbiorcze.

A jeśli ktoś chce 30, np dla całej rodziny
lub na zapas, to dlaczego nie?

Jest jeszcze jedna ciekawa sprawa,
ktoś z MZ zadecydował, że to NIC w cukrze
jeśli jest bardziej rozcieńczone (np. potencja 30 lub 200)
czyli tego niczego w niczym jest X razy mniej,
to takie leki są na receptę! :)))

Albo tego niczego co niby nie działa
tym bardziej w tym niczym nie ma,
albo jednak im mniej tego niczego,
tym jest bardziej skuteczne/niebezpieczne???

Na coś (w rozumieniu sprawy) trzeba się
jednak zdecydować.

No daję słowo - istny cyrk.

193. Data: 2013-07-15 23:01:24

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja to wiem tylko ile jest czastek watroby w 1 gramie granulek.

> i slusznie, nie kazdy wie co oznacza zapis 10^400

Pamięć wody- że przypomnę tytuł postu- to przecież pamięć struktury
substancji, która w niej była rozpuszczona. Czyli: pewna informacja, która
dostaje się wraz z tą wodą d oorganizmu- do jego komórek. Komórki zaś tę
informację przetwarzają- tak uważam.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

194. Data: 2013-07-15 23:02:38

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> cukier krzepi
> :D
Wódka lepiej
:D

195. Data: 2013-07-15 23:03:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jul 2013 23:01:24 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> dostaje się wraz z tą wodą d oorganizmu- do jego komórek. Komórki zaś tę

Po co gadać do tego obrazu ;-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

196. Data: 2013-07-15 23:07:44

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pamięć wody
Pamięć wody - pseudonaukowa, niepotwierdzona w recenzowanych czasopismach naukowych
hipoteza dotycząca rzekomego gromadzenia i przechowywania informacji przez wodę.
Hipoteza głosi, że cząsteczki stykając się z cząsteczkami innych substancji
przybierają charakterystyczne ułożenie lub drganie, stan ten jest zachowywany i
przenoszony na następne cząstki wody pomimo wielokrotnego i ogromnego rozcieńczania
jak i oddzielenia substancji zmieniających układ cząsteczek wody. Jest jedną z
sugerowanych podstaw teorii homeopatii, próbując wyjaśnić jak działają leki o
rozcieńczeniu tak dużym, że średnia liczba cząsteczek leku w dawce jest mniejsza od
1.

197. Data: 2013-07-16 09:38:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-15 23:02, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "mememe" <m...@m...me> napisał w wiadomości

> Wódka lepiej
> :D

Ale tego to bym 'na pamięć' nie zalecała.

doktor Q

198. Data: 2013-07-16 10:06:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> dostaje się wraz z tą wodą d oorganizmu- do jego komórek. Komórki zaś tę

Chiron, to tylko kasa od debili wyciagana, a nie pamiesc wody. Ten byt nie
istnieje.

199. Data: 2013-07-16 10:08:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-07-12 22:20, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

a on tak cie kocha, zla kura, zla

200. Data: 2013-07-16 10:10:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nauce-pamiec-wody

> juz poznalem - wierzysz ze homeopetia dziala. cos jeszcze jest do
> odkrycia w kwestii twoich pogladow? zaskocz mnie :)
>
> wiec masz te wyniki czy nie?

ma. silne

Ixli -c.d.: O czym szepcą rośliny...
Organizmy macierzyste wszystkich krajów łączcie się!
To ja będe spadał
Emocje wywołują mutacje informacji genetycznej.
a to już wiem kogo widziałam