Panierka do ryb

1. Data: 2000-09-17 18:00:07

Temat: Panierka do ryb
Od: "jarek" <a...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę zawsze kiedy z rodziną jemy smazoną rybę nad morzem
zastanawiamy się jak zrobiona jest ta panierka. W nadmorskich
smazalniach robia ja jakas inna. Nigdy w domu nie udalo nam sie zrobic
takiej samej panierki. Pomozcie jak zrobic cos takiego i jak przygotowac
rybe aby
smakowala w sposb najbardziej zblizony do tej nad morzem. Chodzi mi głownie
o przygotowanie dorsza jesli to ma jakies znaczenie!

Z góry dziekuje za wszelka pomoc!

1. Data: 2000-09-18 11:56:32

Temat: Odp: Panierka do ryb
Od: "Andrzej" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry!
Dolaczam sie do tej prosby - jadlem kilka lat temu taka wspaniala rybe (tez
dorsza)
w Kolobrzegu kolo portu
pozdrowienia Andrzej

Użytkownik jarek <a...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8q30o1$4u4$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-09-18 11:59:39

Od: "Andrzej" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej <a...@o...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8q4vps$b0j$...@z...polsl.gliwice.pl...

1. Data: 2000-09-18 12:08:54

Temat: Re: Panierka do ryb
Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to nie jest przypadkiem rybka smazona w panierce z ciasta zblizonego do
nalesnikowego? Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-09-18 19:44:42

Od: "nolda" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu ciasto naleśnikowe trochę gęstsze i z dodatkiem przypraw,
przyprawy po to aby filet mrożony(?!) przeszedł jakims smakiem,wiem bo sama
robiłam.
Gabi

1. Data: 2000-09-19 08:59:26

Od: "BigBlue70" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

OBAWIAM SIE ZE TO NIE PANIERKA - TO RYBA!!!!

Kasia

d...@i...pl

U_ytkownik jarek <a...@d...com.pl> w wiadomo_ci do grup dyskusyjnych
napisa_:8q30o1$4u4$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-09-19 10:05:53

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej <a...@o...com.pl> w wiadomości do grup dyskusy
jnych napisał:8q4vvo$c1m$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik Andrzej <a...@o...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:8q4vps$b0j$...@z...polsl.gliwice.pl...
> (tez

Ja tez jadlam dorsza u Rewinskiego. Raz - w maju, gdy nie bylo prawie wczaso
wiczow i turystow i drugi raz - 1 sierpnia (rok byl 1996). Majowy dorsz byl
pyszny, w knajpce bylo milo i sympatycznie. W sierpniu ryba byla na pol surp
wa, ciasto-panierka zakalcowate, tlum sterczacy nad talerzem i wymieniajacy
uwagi nt opieszalosci jedzacych odbieral ochote do ponownych odwiedzin. A pa
n Rewinski byl w maju - czarujacy, w sierpniu - mocno niesympatyczny.
Wiecej tam nie bylam. Nie wiem jak tam robia panierke. Ja obtaczam rybe w ma
ce, potem w jajku i bulc, smaze na goracym tluszczu. Nawet Borys wczoraj zja
dl.

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

Loosiu
Pyzy
poszukuje surowek z papryka
KFC strikes back
tajeminca Sake - nie dawało mi to spokoju :-)