piwo imbirowe

1. Data: 2000-09-17 18:05:24

Temat: piwo imbirowe
Od: "diGoose" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim,
Słuchajcie, od dłuższego czasu usiłuję znaleźć gdziekolwiek przepis na piwo
imbirowe - jak się czyta jakąkolwiek amerykańską powieść współczesną, to na
mur natyka się człowiek na to coś. Pytałem już nawet kumpelę, która wyszła
za mąż w Stanach i tam mieszka, ale nadal nic. Jak komuś coś się obiło o
uszy, to będę szalenie zobowiązany...
Pozdrawiam,
diGoose

1. Data: 2000-09-17 19:52:10

Temat: Re: piwo imbirowe
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

diGoose <d...@p...onet.pl> wrote:

> Cześć wszystkim,
> S"uchajcie, od d"uższego czasu usi"uję znaleźć gdziekolwiek przepis na piwo
> imbirowe - jak się czyta jakąkolwiek amerykańską powieść wspó"czesną, to na
> mur natyka się cz"owiek na to coś. Pyta"em już nawet kumpelę, która wysz"a
> za mąż w Stanach i tam mieszka, ale nadal nic. Jak komuś coś się obi"o o
> uszy, to będę szalenie zobowiązany...
> Pozdrawiam,
> diGoose

Jest jedna sprawa. W powiesciach tlumacze czesto tlumacza jako "piwo
imbirowe" "ginger ale", ktory to napoj AFAIK jest zwykla gazowana
lemoniada aromatyzowana imbirem. Jest jeszcze "ginger beer",
fermentowany napoj z imbirem.
Przepis na "ginger beer" podawal tu ostatnio Konrad Brywczynski 31.
stycznia br. Ponadto mnostwo przepisow latwo znajdziesz na WWW.

Wladyslaw

Panierka do ryb
Loosiu
Pyzy