Papieros to tez narkotyk

1. Data: 2001-01-25 07:39:36

Temat: Papieros to tez narkotyk
Od: "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele osob nie ma nawet o tym pojecia, ze nikotyna jest narkotykiem.
Co gorsza jest narkotykiem o publicznym przyzwoleniu.

Czy wiec ustawa zakazujaca posiadania narkotykow nie powinna odnosic sie
rowniez do fajek?

Moze warto uswiadomic palaczom, ze stali sie niewolnikami najgorszego z
narkotykow, bo jako jedyny ma spoleczne przyzwolenie.
Moze to bedzie poczatkiem ich walki z nalogiem...

Pozdrawiam
Michal

2. Data: 2001-01-25 11:37:13

Temat: Re: Alkohol to tez narkotyk
Od: "TPI" <g...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Co gorsza jest narkotykiem o publicznym przyzwoleniu.
>
> Czy wiec ustawa zakazujaca posiadania narkotykow nie powinna odnosic sie

alkoholu, coca-coli, kawy, grzybów trujących (uwazajcie grzybiarze co
zbieracie, bo jak gliniarz was zlapie z muchomorem to 3 latka jak nic za
posiadanie :)))))

> Moze warto uswiadomic palaczom, ze stali sie niewolnikami najgorszego z
> narkotykow, bo jako jedyny ma spoleczne przyzwolenie.

mojego nie ma

> Moze to bedzie poczatkiem ich walki z nalogiem...

> Pozdrawiam
> Michal

pozdrawiam AG

3. Data: 2001-01-25 13:42:19

Temat: Re: Papieros to tez narkotyk
Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Malaczek wrote:

> [...]
> Co gorsza jest narkotykiem o publicznym przyzwoleniu.
>
> Czy wiec ustawa zakazujaca posiadania narkotykow nie powinna odnosic sie

Tak. Dla mnie też to była zawsze hipokryzja. Swoją drogą jako palacz
mam żal o tę hipokryzję, bo gdy byłem nastolatkiem miałem taki krótki
czas kiedy bardzo lgnąłem do rzeczy, które mnie chociaż trochę
znieczulą na rzeczywistość. Tak się stało, że wychowałem się
w bardzo małym miasteczku i były to czasy, kiedy na prowincji
dostęp do różnych nielegalnych środków był praktycznie żaden.
Więc mnie ominęło to najgorsze. Za to papierosy owszem, były
w każdym sklepie (pomijając małe zawirowania typu kartki itp.).
Na dodatek prawie wszędzie wtedy - społeczne przyzwolenie
na palenie. :-/ Na dodatek najpopularniesza marka papierosów
nazywała się po prostu (uwaga!) "Sport" - sam nie wiem czy duży
ROTFL z tego czy jeszcze większe zdegustowanie. :-{
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl

4. Data: 2001-01-25 15:37:34

Od: l...@i...nom.pl (Leszek Karlik) szukaj wiadomości tego autora

On 25 Jan 2001 08:39:36 +0100, Michal Malaczek <k...@i...pw.edu.pl>
disseminated foul capitalist propaganda:

>Wiele osob nie ma nawet o tym pojecia, ze nikotyna jest narkotykiem.
>Co gorsza jest narkotykiem o publicznym przyzwoleniu.

Zgadza sie.

>Czy wiec ustawa zakazujaca posiadania narkotykow nie powinna odnosic sie
>rowniez do fajek?

Nie.

Slyszales moze o Prohibicji?
Slowa kluczowe: alkohol, zakaz, przestepczosc zorganizowana, fortuny, Al Capone

>Moze warto uswiadomic palaczom, ze stali sie niewolnikami najgorszego z
>narkotykow, bo jako jedyny ma spoleczne przyzwolenie.
Nie, alkohol tez ma spoleczne przyzwolenie.

>Moze to bedzie poczatkiem ich walki z nalogiem...

Ha ha. Ja usiluje moja lepsza polowe naklonic do rzucenia od dwoch lat
(od kiedy jestesmy ze soba).

>Michal
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; YASL(TM); SNAFU TANJ TANSTAAFL; KDSM FM; /^\ lk
Do you want to join the Ancient Illuminated Seers of Bavaria? / (*) \

5. Data: 2001-01-26 09:08:52

Od: "mr.cannabis" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> narkotykow, bo jako jedyny ma spoleczne przyzwolenie.
> Moze to bedzie poczatkiem ich walki z nalogiem...

jasne ze to narkotyk!!!!
o wiele bardziej szkodliwy od marihuany!!!
mr.cannabis

6. Data: 2001-01-26 09:30:48

Od: "Roberto" <r...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

A najsmiejszniejsze w tym jest to ze NIEMA palacza na swiecie,ktoremu
papierosy smakuja
Palacz wie podswiadomie ze jest skonczonym idiotom palac papierosy kture mu
nic nie daja ani w niczym nie pomagajom,dlatego wymysla sobie rozne
historie,ktore usprawiedliwiajom jego nalog-staje sie spokojniejszy,potrafi
sie lepiej skoncentrowac itp.

3a6f0672$...@n...vogel.pl...

7. Data: 2001-01-26 09:31:07

Od: "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TPI <g...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> alkoholu, coca-coli, kawy, grzybów trujących (uwazajcie grzybiarze co
> zbieracie, bo jak gliniarz was zlapie z muchomorem to 3 latka jak nic za
> posiadanie :)))))

zapomniales o kleju ;)

alkohol nie jest narkotykiem.
Narkotyk - srodek odurzajacy pochodzenia roslinnego lub syntetycznego.
Alkohol jest srodkiem chemicznym, jedna z postaci wodorotlenku, wystepuje w
przyrodzie jako pochodna fermentacji.
Narkotyk nie ma w swym skladzie chemicznym slynnego C..H..OH (w miejsce
kropek wstawic jakies liczby).

Nie podczepiajmy kazdej uzywki pod narkotyk.
Faktycznie - alkohol pobudza, otepia i uzaleznia, ale w inny sposob niz
narkotyki.

Co do coli i kawy zgoda. Jesli ustawa dotyczy narkotykow, to powinna byc
stosowana do wszystkich tego typu uzywek, a nie wybiorczo do tych, ktore sie
policji spodobaja. Badzmy konsekwentni i wymagajmy konsekwencji u innych.
Pisze tak, bo uwazam, ze ustawa antynarkotykowa (o przeciwdzialaniu
narkomanii) nie jest do konca przemyslana. Sam jestem przeciwnikiem
narkotykow, ale szlag mnie trafia, gdy jednym zabrania sie dostepu do uzywek
(do hery, amfy, itp.), a innym nie (palaczom).
Oba rodzaje to uzywki, ktore powinny byc traktowane w ten sam sposob.

A grzybki? hm... fakt, zerwanie muchomorka to konflikt z prawem. Sa pod
ochrona ;o)

> mojego nie ma

Twojego i mojego nie, ale pisze o ogole ludzi. O tym, ze nie zdaja sobie
sprawy z tego, ze sa uzaleznieni od narkotyku. I do tego zezwalaja na jego
reklame.

Pozdrawiam
Michal

8. Data: 2001-01-26 10:13:48

Od: "Manta" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie podczepiajmy kazdej uzywki pod narkotyk.
> Faktycznie - alkohol pobudza, otepia i uzaleznia, ale w inny sposob niz
[...]

Alkohol etylowy jest srodkiem dzialajacym na centralny uklad nerwowy,
zmienia percepcje i sposob myslenia (odhamowanie), ma dzialanie
uzalezniajace. Narkotyk jak najbajrdziej, tyle ze w przeciwienstwie do MJ
czy opiatow, po setkach lat doswiadczen i prob skonstruowalismy pewne
reguly stosowania go, ktore chronia nas przed naduzywaniem/uzaleznieniem.

_ _
e'm

9. Data: 2001-01-26 10:28:56

Od: "Dany alkoholik" <t...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> pisze miedzy innymi:

> alkohol nie jest narkotykiem.
> Narkotyk - srodek odurzajacy pochodzenia roslinnego lub syntetycznego.

Alkohol jest narkotykiem, jednym z najgorszych,
i jest rowniez substancja pochodzenia roslinnego
( ale to nie kryterium przyporzadkowania )

> Alkohol jest srodkiem chemicznym,

Kazdy srodek jest srodkiem chemicznym, substancja, niezaleznie od
pochodzenia.

>jedna z postaci wodorotlenku, wystepuje w przyrodzie jako pochodna
fermentacji.
> Narkotyk nie ma w swym skladzie chemicznym slynnego C..H..OH (w miejsce
> kropek wstawic jakies liczby).

A to juz zupelnie indywidalna teza na temat narkotykow :-)

> Nie podczepiajmy kazdej uzywki pod narkotyk.
> Faktycznie - alkohol pobudza, otepia i uzaleznia, ale w inny sposob niz
> narkotyki.

Ach, alkohol jest narkotykiem, narkotyzuje, uzaleznia a przebieg zaleznosci
jest
w swym schemacie taki sam jak inne narkotyki, przy czym dochodzi jeszcze
u alkoholikow uzaleznienie fizyczne i naprawde nie rozumiem,
kto i po co usliluje wywodzic odmiennie ?

Moze lobby producentow alkoholu ? :-)

Dany

10. Data: 2001-01-26 10:29:00

Od: "Dany alkoholik" <t...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"mr.cannabis" <m...@i...pl> pisze miedzy innymi:

> jasne ze to narkotyk!!!!
> o wiele bardziej szkodliwy od marihuany!!!

Dla ciala owszem.
Dla psychiki w zadnym wypadku,
tu cannabis jest jednym z mistrzow.
m.in. rowniez dlatego, ze malo szkodliwy dla ciala

Dany

DDA
Roślina kontra Cud ewolucji-człowiek.
Powitanko