Parzydło

11. Data: 2006-02-10 13:03:35

Temat: Re: Parzydło
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Feb 2006 13:02:06 +0100, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>Głowy nie dam. Akurat zdjęć kurdupla nie mam, może ma Anula,
>pstrykała u mnie różne dziwaki :)

Mam zapewne zdjęcie, ale nie pod ręką. Parzydło na pewno, chyba
to co Zielka zidentyfikowała.

Pozdrawiam,
Anka :-)

12. Data: 2006-02-10 13:35:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam zapewne zdjęcie, ale nie pod ręką. Parzydło na pewno, chyba
> to co Zielka zidentyfikowała.

W zupełnej ostateczności proszę zajrzeć tu:
http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=index&op=Szczegolowo&tid=1014, drobne na pewno i moje prywatne:)

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2006-02-10 13:46:25

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...pl> wrote:

>Głowy nie dam. Akurat zdjęć kurdupla nie mam, może ma Anula,
>pstrykała u mnie różne dziwaki :)

http://www.anulakow.republika.pl/krycha/IMG_3706.JPG

Jednak jak pogrzebałam, to się znalazło.
To to?

Pozdrawiam,
Anka :-)

14. Data: 2006-02-10 13:55:38

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska wrote:

> http://www.anulakow.republika.pl/krycha/IMG_3706.JPG
>
> Jednak jak pogrzebałam, to się znalazło.
> To to?

Zgadza się, to :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

15. Data: 2006-02-10 18:38:29

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kowalska napisał:

> http://www.anulakow.republika.pl/krycha/IMG_3706.JPG

Nie, moje nie było takie ładne :-(

Pozdrawiam, Barbara

16. Data: 2006-02-10 18:42:31

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba napisał:
> :-)))
> wybacz, nie mogłem sie powstrzymać

Wybaczyłam ;-)

Pozdrawiam, Barbara

17. Data: 2006-02-10 21:16:30

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięk.Jakoś nigdy wczesniej nie zwróciłam na nie uwagi.
>
> Pozdrawiam, Lilka

Witaj!
Jak przyjedziesz ogladać te kwitnace piwonie , to pokaze Ci jak ono wyglada.
Pozdrawiam , Elzbieta

18. Data: 2006-02-10 23:29:57

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!
> Jak przyjedziesz ogladać te kwitnace piwonie , to pokaze Ci jak ono wyglada.
> Pozdrawiam , Elzbieta

No właśnie.Zamiast od razu kliknąć Elba-lista posiadanych,to ja googlam
jak koń pod górę :))

Pozdrawiam w środku nocy, Lilka

19. Data: 2006-02-11 21:23:22

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Bo różnie to bywa. Moje przez 3 lata stało w miejscu, co roku ze świecą
można go bylo szukać, choć pełny cień i b. mokro tam miało. Przesadzone do
połcienia w ciągu jednego roku skoczyło o pół metra. Teraz planuje kupić
trzecie, na skarpę pod stare jesiony. Będę nawozić, podlewać i może ono
urośnie. Co do rozsiewania się, to wieloletnie stare parzydło nigdy mnie nie
uszczęśliwiło potomstwem.
pozdr.
Anka

> Witaj!
> Jak przyjedziesz ogladać te kwitnace piwonie , to pokaze Ci jak ono
wyglada.
> Pozdrawiam , Elzbieta

Początek nowego sezonu czy zakończenie starego? :)
Zapracuj na internet
Clematis w Polsce
Lecą do nas bociany
Ciemierniki