Pas do smokingu, muszka - pytania m.in. jak uszyć ?

1. Data: 2004-07-13 11:03:43

Temat: Re: Pas do smokingu, muszka - pytania m.in. jak uszyć ?
Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Mi się wydaje, ze w jakiejś gazetce z wykrojami widziałam taki pas. Postaram
się przekopać przez nie i napiszę co i jak tzn czy jest wykrój, jak wygląda
lub o ewentualnym skanie :) Oczywiście jeśli jeszcze potrzeba :)
Pozdrawiam
Elen

1. Data: 2004-07-13 11:13:44

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.07.2004 13:03, Użytkownik Elen napisał:

> [...] gazetce z wykrojami widziałam taki pas.
[...]

Oczywiście jeśli jeszcze potrzeba :)

Tak, jeszcze potrzebuję.

Z góry dziękuję :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...net

1. Data: 2004-07-21 21:43:57

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> się przekopać przez nie i napiszę co i jak tzn czy jest wykrój, jak wygląda
> lub o ewentualnym skanie :) Oczywiście jeśli jeszcze potrzeba :)

Witam,
niniejszym chciałbym podziękować publicznie Elen za przesłane właśnie
materiały dot. pasa do smokingu i muszki.

WIELKIE, WIELKIE DZIĘKI :-)

Jeśli kogoś ten temat interesuję to mogę podesłać.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

Dzieńdoberek!
[OT] Producent czółenek
[szydelko] biala bluzeczka -zrobilam !!
[szydelko] super ubranka!!!!! bluzki i sukienki
[OT] internet szaleje