patchwork...

1. Data: 2004-07-13 09:18:46

Temat: patchwork...
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

... dla posiadaczek dużej ilości małych kawałków... i mocnych nerwów:

http://www.dearjane.com/fullsize.htm
http://www.quiltville.com/dearjane.htm

pozdrawiam
Julita
--
http://www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

1. Data: 2004-07-13 09:21:59

Temat: Re: patchwork...
Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba krasnoludki szyły!
Super!

--
Anna B (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-07-13 09:43:50

Od: "eva" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> ... dla posiadaczek dużej ilości małych kawałków... i mocnych nerwów:

> [...]

Z tymi krasnalami, to jest dobre. Te patchworki Dear Janesa sa bardzo
sformalizowane, caly patchwork jest podzielony na rzedzy i kolumny i kazdy
blok ma swoj adres (jak w excelu lub w grze w okrety) np H12
I dokladnie taki blok trzeba uszyc i wszyc go w odpowiednie miejsce. Mozna
poszalec tylko z kolorami, ale nie z wzorami. Nawet te poszczegolne trojkaty
na obramowaniach maja swoje miejsce i swoj wzor.
Udalo mi sie pozbierac wszystkie bloki ale zrobie taki patchwork dopiero
jak pojde na emeryture :)))).
Pozdrawiam - Eva

1. Data: 2004-07-13 10:20:50

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba nie możliwe, to jest dzieło istoty ludzkiej ?
Ile czasu to robiła ! Cudo.
Pozdrawiam
Krystyna

1. Data: 2004-07-13 10:56:22

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poszalec tylko z kolorami, ale nie z wzorami. Nawet te poszczegolne trojkaty
> na obramowaniach maja swoje miejsce i swoj wzor.

czy to o to chodzi?

http://www.geocities.com/Heartland/Oaks/9201/

rany... to na pewno nie dla mnie... chociaż wygląda imponująco :-)

pozdrowienia
Ania(Poznań)

1. Data: 2004-07-13 11:14:00

Od: "eva" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to o to chodzi?

> http://www.geocities.com/Heartland/Oaks/9201/
>
> rany... to na pewno nie dla mnie... chociaż wygląda imponująco :-)
>
> pozdrowienia
> Ania(Poznań)
Dokladnie o to, czesc blokow jest pozszywana z latek, ale na czesci blokow
pewne elementy sa naszyte jak aplikacje. Popatrzcie jakie malutkie sa
poszczegolne bloki - to tak jak napisala AniaB- doskonale dla
krasnoludkow.:))), dla calej kolonii pracowitych krasnolodkow

1. Data: 2004-07-13 11:31:25

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

eva wrote:

> Dokladnie o to, czesc blokow jest pozszywana z latek, ale na czesci blokow
> pewne elementy sa naszyte jak aplikacje.

Czy są gdzieś w sieci "przepisy" na wszystkie bloki? na razie udało mi
się znaleźć tylko fotki..

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-07-13 11:35:12

Od: "AnnaB." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy dobrze rozumiem? Z tymi blokami i całą kołderką (prr, kołdrzyskiem) jest
związana jakaś idea?

--
Anna B (Ziemia Lubuska) omdlała z wrażenia

1. Data: 2004-07-13 11:35:42

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a wyobrażacie sobie to wszystko ręcznie zszywać? Przeciez kiedys tylko w
łapkach to było robione..... to się można zadziubac na amen....

a propos dziubania - Julka jak tam two richelieu? kiedy będziemy mogły
podziwiać?

pozdrawiam
annaweronika

1. Data: 2004-07-13 12:18:46

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

annaweronika wrote:

> a wyobrażacie sobie to wszystko ręcznie zszywać? Przeciez kiedys tylko w
> łapkach to było robione..... to się można zadziubac na amen....

Taaaa... Kiedyś obszyłam ręcznie zasłony.... i ubrania szyłam ręcznie....

> a propos dziubania - Julka jak tam two richelieu? kiedy będziemy mogły
> podziwiać?

Pewnie jak z tą kołderką w jednym z linków- jeszcze ze dwa lata.. ;) Na
razie zbliżam się do końca podwlekania. Już niedużo zostało- głównie
narożniki. Tylko jak pomyślę, ile jeszcze tego ściegu dzierganego...

pozdrawiam
Julita
--
http://www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

Pas do smokingu, muszka - pytania m.in. jak uszyć ?
Dzieńdoberek!
[OT] Producent czółenek
[szydelko] biala bluzeczka -zrobilam !!
[szydelko] super ubranka!!!!! bluzki i sukienki