patchwork...

1. Data: 2004-07-13 12:27:03

Temat: Re: patchwork...
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaB. wrote:
> Czy dobrze rozumiem? Z tymi blokami i całą kołderką (prr, kołdrzyskiem) jest
> związana jakaś idea?

Z tego co ja zrozumiałam, to jest to naśladownictwo kołderki uszytej
przez Jane A. Stickle z Vermont. Jej mąż poszedł na wojnę, a ona
dłubała. Skonczyła w 1863 r. Kołderka jest złożona z 225 _różnych_
bloków, każdy ma swoje miejsce i nazwę. Tutaj są niektóre z
powiększeniem i lokalizacją:
http://www.wctatel.net/web/quilts/

Nie wypatrzyłam niestety jeszcze całej kołderki w zbliżeniach.

pozdrawiam
Julita

--
http://www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

1. Data: 2004-07-13 12:37:34

Od: "eva" <e...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiększeniem i lokalizacją:
> http://www.wctatel.net/web/quilts/
>
> Nie wypatrzyłam niestety jeszcze całej kołderki w zbliżeniach.

Czesto takie kolderki szyje sie USA na kursach patchworkowych, ze wzgledu na
roznorodnosc technik patchworkowych: bloki, PP, aplikacje. Jak sie spora
grupa kobiet zbierze razem, to kolderke wydziergaja, tylko kto ja potem
wezmie do domu, moze to bedzie tak jak z fajnym plaszczem, ktory kiedys
wypatrzylysmy z kolezankami i jako, ze byl jeden to kupilysmy go na spolke i
co tydzien nosila go inna :)))). To bylo tak dawno temu, ze juz nawet nie
pamietam co sie z nim pozniej stalo.
Pozdrawiam Eva.

Pas do smokingu, muszka - pytania m.in. jak uszyć ?
Dzieńdoberek!
[OT] Producent czółenek
[szydelko] biala bluzeczka -zrobilam !!
[szydelko] super ubranka!!!!! bluzki i sukienki