Pedofilia w Stanach

31. Data: 2002-04-25 22:19:10

Temat: Re: Pedofilia w Stanach
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "martarym" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
news:aa8e5v$og0$1@info.cyf-kr.edu.pl...
> Moj Kuba ma dopiero 5 mies. ale sobie tak mysle,
> ze gdyby teraz byl dzieckiem w wieku szkolnym
> to nie poscilabym go na religie prowadzona
> przez ksiedza. Po tym co sie dzieje
> w Stanach nie boicie sie o wasze dzieci?

nie boje sie, ale przekonuje mnie to tylko, do
uswiadomienia dziecka o zagrozeniach jakie im zagrazaja
nie tylko od ksiezy , ale nauczycieli w szkole, opiekonow
na obozach itp i uswiadmonienie dziecku ze pewne
zachowania sa zle nawet jest to robione
przez "autorytet".
iwon(k)a

32. Data: 2002-04-26 02:38:29

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> A Katechetka moze wykorzystywac sexualnie twoje dziecko?
Moim zdaniem nie, ponieważ gdyby mogla nie zostalaby
katechetką.
Darek

33. Data: 2002-04-26 05:04:52

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Gibes <i...@p...wp.pl

> Trochę mylisz. To czy ktoś jest hetero czy homo rzeczywiście nie ma
żadnego
> wpływu z p-ktu widzenia prawa. Ale pamiętaj, że ksiądz to nie tylko facet
> cywilu. To również członek Kościoła, a Kościół nie uznaje homoseksualnej
> aktywności seksualnej.

No właśnie - AKTYWNOŚCI nie uznaje, ale uznaje homoseksualizm jako
orientację. Tak samo kościół nie uznaje aktywności heteroseksualnej wśród
księży. Czyli ksiądz homoseksualista jest OK, dopiero ksiądz utrzymujący
kontakty seksualne jest nie w porządku.
Marta

34. Data: 2002-04-26 08:02:10

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Bischoop zapodała:

> A Katechetka moze wykorzystywac sexualnie twoje dziecko?

A nauczycielka, pani w sklepie, sąsiadka może?
--
Pozdrawiam:
Justyna

35. Data: 2002-04-26 11:33:08

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:

> Chodzi mi o to ze ksiaza maja niby to zyc w celibacie a ida do zakonu tylko
> po to aby sobie spokojnie uzywac z innymi ksiezulkami.
> Pod sutanna kryja sie rozne zboczenia(nie mylic z homoseksualizmem).
>
> Magda

Dlaczego mam wrazenie, ze oceniasz przez pryzmat niecheci do kleru?
Uogólnienia w rodzaju" ida do zakonu tylko po to aby..." sa bardzo
niesprawiedliwe i krzywdzace.
pzdr
agi

36. Data: 2002-04-26 13:56:48

Temat: Odp: Pedofilia w Stanach
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...

> Dlaczego mam wrazenie, ze oceniasz przez pryzmat niecheci do kleru?
> Uogólnienia w rodzaju" ida do zakonu tylko po to aby..." sa bardzo
> niesprawiedliwe i krzywdzace.

No dobrze moze nie tylko i nie kazdy.Jezeli obrazilam tych co poszli z
powolania to przepraszam.Znam kilku ksiezukow ktorzy:
1, jeden z nich obmacywal mnie bedac u mnie po koledzie
2,moj brat wpadl do ksiezulka po prostu pogadac,zwierzyc sie(kiedys mial do
nich zaufanie),zostal ugoszczony wodeczka i zostaly mu pokazane stroje w
jakie sie ksiezulek przebiera-jak sie okazalo trawestyta
3,w.w ksiadz powiedzial ze to jest normalne iz ksiazulkowie miedzy soba
zaspokajaja sie seksualnie,no chyba ze ktorys jest heteroseksualny to chodzi
na dz...i

Pozdrawiam.Magda

37. Data: 2002-04-26 15:45:04

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 3,w.w ksiadz powiedzial ze to jest normalne iz ksiazulkowie miedzy soba
> zaspokajaja sie seksualnie,no chyba ze ktorys jest heteroseksualny to
To ze: no chyba ze ktorys z nich jest heteroseksualny brzmi jakby to mial
byc wyjatek.
Jednak wydaje mi sie ze nie ma co wyolbrzymiac, kazdy opiera sie na swoim
przypadku, ale abstrahujac juz od homoseksualizmu to
wine za zboczenia ponosi celibat, wiadomo iz facet ktory ma dlugi okres
sobie nie pouzywa staje sie ofiara piekna ciala kobiety, nagle wszelki
kawalek pokazanej nogi staje sie dla niego zlym sygnalem. Wziasc rowniez
nalezy pod uwage skazanych na wiele lat wiezniow: na wolnosci byli
normalnymi hetero, w wiezieniu nagle posmakowali Homo.

%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%
Najwiekszy MISZCZ Internetu
Niepowtarzalny Bischop
Petenci przyjmowani sa tylko pod adresem:
s...@b...pl
Wszelkich reklamacji nieprzyjmuje
Nasze biuro udziela rowniez porad prawnych
#Szanuj Zielen i Netykiete#
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%

38. Data: 2002-04-26 18:05:49

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On 26 Apr 2002 13:33:08 +0200, a...@p...onet.pl <a...@p...onet.pl> wrote:
: Mrowka wrote:
:
: > Chodzi mi o to ze ksiaza maja niby to zyc w celibacie a ida do zakonu tylko
: > po to aby sobie spokojnie uzywac z innymi ksiezulkami.
: > Pod sutanna kryja sie rozne zboczenia(nie mylic z homoseksualizmem).
: >
: > Magda
:
: Dlaczego mam wrazenie, ze oceniasz przez pryzmat niecheci do kleru?
: Uogólnienia w rodzaju" ida do zakonu tylko po to aby..." sa bardzo
: niesprawiedliwe i krzywdzace.

uogolnienia zawsze sa krzywdzace. a mnie jednak zawsze nurtowalo,
co kieruje takim mlodym facetem, ktory decyduje sie na zycie w celibacie.
jak normalny czlowiek moze pozostac normalnym bez zaspokajania
popedu plciowego? pisze to abstrahujac od wszelkich powolan i calej
strony, powiedzmy, duchowej. jak oni sobie to wyobrazaja? jaki
procent z nich faktycznie celibatu dochowuje?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

39. Data: 2002-04-26 18:27:13

Od: "Mizior" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> stanowią

> Hmmmm.... Nie przesadzasz? W ten sam sposób facet-hetero (no, nie będziesz
> mnie chyba przekonywał, że hetero jest pozbawiony "męskości" której istotą
> jest przecież permanentne poszukiwanie "obiektu" w celu jego zdobycia)
> mógłby wykorzystywać ufność i słabość dzieci.

Męskość pederasty jest mocno wykoślawiona
Nie wszyscy faceci są dewiantami natomiast kazdy pedersata dewiantem jest,
wiec prawdopodobieństwo tego że dewiant jest jeszcze większym dewiantem niz
sie sadzi jest dużo wieksze. Zważ, że zagoniony do "podziemia" pedał ma
spore trudności w nawiazywaniu nowych kontaktów homo a dzieci są łatwym
łupem...

> Czytałam przy okazji (bodajże, nie dam się za to pociąć) Raportu
"Polityki"
> na temat homoseksualizmu
> informację, że z badań statystycznych wynika, że taki sam odsetek pedofili
> jest wśród homo jak i wśród hetero. Gdyby było tak, że hetero nie mają
> zapędów do pedofilii, to kto wykorzystywałby te małe dziewczynki, które
> przeszły przez piekło molestowania?

> co
> Wiem, wiem :-) Na szczęście swoje wiadomości czerpię z bardziej rzetelnych
> obiektywnych źródeł :-)

"Polityka" to dobre pismo lecz nie specjalistyczne...
> Monika

"Polityka" to dobre pismo lecz nie specjalistyczne... ale zdobyta z niego
wiedza do klikania w necie wystarczy.
Czuj się expertem

40. Data: 2002-04-26 19:38:31

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup dyskus
yjnych napisał:s...@o...slodki.domek...

> [...]
> strony, powiedzmy, duchowej. jak oni sobie to wyobrazaja? jaki
> procent z nich faktycznie celibatu dochowuje?

Mysle ze niewielki.
Czesc osob idzie do zakonu z powolania,inni np homoseksualisci nie mogac sie
odnalezc w naszej malo tolerancyjnej rzeczywistosci , myslac ze tam im bed
zie lepiej,inni dla pieniedzy,a reszta to nie wiem.Mysle ze tylko Ci pierwsi
dochowuja celibatu.

Pozdrawiam.Magda

dziwna propozycja....?
Kliknij dla dziecka