Pedofilia w Stanach

21. Data: 2002-04-25 13:00:41

Temat: Odp: Pedofilia w Stanach
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa8oo6$6a6$...@s...icm.edu.pl...

> Zasadnicza różnica! Pederasta to inaczej homoseksualista, czyli normalny
> zdrowy człowiek (nie przyjmuję do wiadomości, że ktoś może uważać
inaczej -
> zachowania homoseksualne w odróżnieniu od pedofilnych nie są karalne!).

Oczywiscie i ja nic nie mam do homoseksualistow ,a nawet przeciwnie mam
kilku przyjaciol wsrod nich i bardzo ich sobie cenie.
Chodzi mi o to ze ksiaza maja niby to zyc w celibacie a ida do zakonu tylko
po to aby sobie spokojnie uzywac z innymi ksiezulkami.
Pod sutanna kryja sie rozne zboczenia(nie mylic z homoseksualizmem).

Magda

22. Data: 2002-04-25 13:01:48

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mikrus <m...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa8ofu$ns8$...@n...tpi.pl...

> Mrówka nic nie myli.

Hihihi czasmi mysle:)))

Magda

23. Data: 2002-04-25 13:05:16

Temat: Re: Pedofilia w Stanach
Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <c...@o...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tez
> >
> Kasiu,
> jesli ten "przykladny maz i tatus" gwalcil dziewczynki to znaczy ze jest
> pedofilem. Nazwy sluza nam do porzadkowania swiata, dlatego warto sie
> zastanowic, jakim slowem cos lub kogos okreslamy. Jesli nazwe cie
"k....a",
> to masz prawo sie obrazic (a nawet podac mnie do sadu), bo nazwa ta
uchodzi
> powszechnie za obrazliwa i w jakis sposob okresla dana osobe (oczywiscie,
> tylko drastyczny przyklad, nie nazywam cie tak:)

Izo,mi chodziło tylko ze nie istotne jest nazewnictwo tylko to co dzieje się
z tymi krzywdzonymi dziećmi,z ich psychiką i jakie to piętno na nich
pozostawia-((((
Wiem że pedofilia to zaburzenie preferencji seksualnej polegającej na życiu
płciowym z dzieckiem lub dziećmi,że częściej występuje u mężczyzn i że w
Polsce jest to karane.
Ale to że to wiem nie zmienia faktu jak ja mam ochotę to nazwać.........
W Polsce jest niewiele przypadków kiedy zgłasza się ten fakt ale mam
nadzieję ze takie nagłośnienie sprawy to zmieni.Ze względu na etykę zawodową
nie wolno mi podawać konkretnych przykładów ale pomoc dla takiego dziecka
jest naprawdę trudna i mozolna-((((
Nie powinniśmy rozstrzygać nazewnictwa tylko co my możemy zrobić jako
rodzice aby nasze dzieci nigdy nie musiały przez to przejść,jak je
chronić.Mam dwóch chłopców,jeden ma 12 lat a drugi 3 i jako matka staram się
ochronić ich ze wszystkich sił przed takimi draniami!
(Nie chcę tu powiedzieć że inni nie chronią swoich dzieci-żebym nie została
zrozumiana opacznie)
Kasia

24. Data: 2002-04-25 13:43:50

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kościoła, a Kościół nie uznaje homoseksualnej
> aktywności seksualnej.
> Więc jeśli ksiądz jest homoseksualistą i daje upust swoim
pragnieniom, to
> jest może być traktowany inaczej, niż górnik-homoseksualista.
Dlatego uwaga
> Magdy, że księża okazują się być homoseksualistami i innymi nie musi
wynikać
> z chęci podkreślenia ich "zboczenia" tylko z podkreślenia, że robić
coś
> wbrew doktrynie Kościoła - przynajmniej ja tak to odbieram.

A ja chciałam zauważyć, ze jeżeli ksiadz jest heteroseksualistą i daje
upust swoim pragnieniom to też jest to źle odbierane ;-)).

Z tego co gdzieś czytałam, niestety nie pamietam gdzie kosciół
dopuszcza homoseksualizm u księży ale tylko wtedy jesli zachowują oni
całkowity celibat. Podobnie zresztą celibat obowiązuje księży w
wypadku skłonności heteroseksualnych.

Zupełnie inna sprawa - to jak u poznańskiego arcybiskupa, gdzie swoje
skłonności homoseksualne wykorzystywał on wśród swoich podwładnych.
A zależności szef - podwładny są w kosciele jeszcze większe niż "w
cywilu". To przede wszystkim ta sprawa była naganna a także próby jej
zatuszowania przez fukjonariuszy kościelnych.

Z tego co czytałam - jest faktem że statystycznie rzecz biorąc wśród
populacji księży jest więcej gejów niż wśród ogółu społeczeństwa. A to
bierze sie z tego ze często młody chłopak wstępujący do seminarium
myli swoje skłonności homoseksualne z powołaniem.

Pozdrowienia.

Basia

25. Data: 2002-04-25 15:56:49

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "martarym" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Moj Kuba ma dopiero 5 mies. ale sobie tak mysle,
> ze gdyby teraz byl dzieckiem w wieku szkolnym
> to nie poscilabym go na religie prowadzona
> przez ksiedza. Po tym co sie dzieje
> w Stanach nie boicie sie o wasze dzieci?
> marta+(15.11.01)+mateusz

Patrzac twoimi oczami na swiat, to po co sie urodzilas? przeciez na twoj dom
moze zleciec samolot z Osama Bin Ladenem, widzialas co bylo 11 Wrzesnia w
Stanach?

%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%
NAJWIEKSZY MISZCZ INTERNETU
NIEPOWTARZALNY BISCHOOP
PETENCI PRZYJMOWANI SA TYLKO POD ADRESEM:
S...@B...PL
WSZELKICH REKLAMACJI NIEPRZYJMUJE
NASZE BIURO UDZIELA ROWNIEZ PORAD PRAWNYCH
SZANUJ ZIELEN I NETYKIETE
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%

26. Data: 2002-04-25 15:57:33

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Na szczescie w szkolach czesto religii ucza katechetki.
> Co do ksiezy ,od dawna bylo wiadomo ze wielu z nich to homoseksualisci i
> inni tacy, ale to ze sie zabrali za molestowanie dzieci to przegiecie
> totalne.

A Katechetka moze wykorzystywac sexualnie twoje dziecko?

%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%

27. Data: 2002-04-25 16:08:14

Od: "frutis" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze gdyby teraz byl dzieckiem w wieku szkolnym
> to nie poscilabym go na religie prowadzona
> przez ksiedza.
hm, idąc tym tropem:
nie chcę by:
synek miał ojca, bo ojcowie biją dzieci
córka nie miała ojca bo ojcowie wykorzystują córki
synek nie poszedł by do szkoły bo nauczyciele to zwydodnialcy i także
pederaści
córka nie poszła na dyskotekę bo na dyskotece są narkotyki
córka nie pojedzie ze znajomymi bo przyjedzie w ciąży, ect
uogólnienia
uogólnienia
uogólnienia, czy to właściwe?
frutis

28. Data: 2002-04-25 19:49:47

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <s...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa9ag2$in9$...@n...tpi.pl...

> A Katechetka moze wykorzystywac sexualnie twoje dziecko?

Ani swoje, ani cudze.

Ale o wykorzystywaniu dzieci przez kobiety słyszy się najczęściej (a
właściwie czyta) w szmatławych świerszczykach ;-)

Monika

29. Data: 2002-04-25 19:50:42

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mikrus <m...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa8re4$q0v$...@n...tpi.pl...

> Homoseksualizm jest traktowany zarówno przez przedstawicieli nauki jak i
> wszystkich innych jako odstępstwo od normy, gdyż normą jest hetero...

Ale odstępstwo to jeszcze nie zboczenie...

> Homoseksualizm męski uważam za zboczenie

No i "uważam" jest tu bardziej na miejscu niż "zaliczamy". Chyba, że po
"zaliczamy" dodałbyś "ja i Kazik"

> wyjątkowo odrażające i
> niebezpieczne dla otoczenia z uwagi na fakt, że istotą "męskości" jest
> pemanentne poszukiwanie "obiektu" w celu jego zdobycia. Tak się składa, że
> dzieci są słabe i ufne (wobec dorosłych) i dlatego homoseksualiści
stanowią
> dla nich duże zagrożenie więc pederasta ma spore szanse na szybkie stanie
> się także pedofilem.

Hmmmm.... Nie przesadzasz? W ten sam sposób facet-hetero (no, nie będziesz
mnie chyba przekonywał, że hetero jest pozbawiony "męskości" której istotą
jest przecież permanentne poszukiwanie "obiektu" w celu jego zdobycia)
mógłby wykorzystywać ufność i słabość dzieci.

Czytałam przy okazji (bodajże, nie dam się za to pociąć) Raportu "Polityki"
na temat homoseksualizmu
informację, że z badań statystycznych wynika, że taki sam odsetek pedofili
jest wśród homo jak i wśród hetero. Gdyby było tak, że hetero nie mają
zapędów do pedofilii, to kto wykorzystywałby te małe dziewczynki, które
przeszły przez piekło molestowania?

> Lesby mnie już mniej interesują jako że nie są w stanie zrobić tyle złego
co
> homo-faceci i nie są zainteresowane permanentnymi łowami.
> Jeśli nie wiedziałaś, to teraz już wiesz...

Wiem, wiem :-) Na szczęście swoje wiadomości czerpię z bardziej rzetelnych i
obiektywnych źródeł :-)

Monika

30. Data: 2002-04-25 20:48:11

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik martarym <m...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa8e5v$og0$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> Moj Kuba ma dopiero 5 mies. ale sobie tak mysle,
> ze gdyby teraz byl dzieckiem w wieku szkolnym
> to nie poscilabym go na religie prowadzona
> przez ksiedza. Po tym co sie dzieje
> w Stanach nie boicie sie o wasze dzieci?

Jasne, że się boję, ale tak ogólnie, że np. złamie rękę, wpadnie pod
samochód itp. Natomiast gdybym mówiła, że nie poślę dziecka na religię
prowadzoną przez księdza, bo może się okazać pedofilem, to myślę, że
obraziłabym takim twierdzeniem innych księży, którzy są wierni swemu
powołaniu i zasadom.
Pamiętacie jak nauczycielka zamordowała ucznia czyli jeśli moje
dziecko będzie w wieku szkolnym mam go nie posyłać do szkoły
(szczególnie gdyby go miała uczyć młoda i ładna?).
Myślę, że takie generalizowanie jest krzywdzące dla innych (bez
względu na zawód, światopogląd itp.)

--
Elżbieta

dziwna propozycja....?