Pennisetum americanum 'Purple Majesty'

1. Data: 2004-08-15 17:43:48

Temat: Pennisetum americanum 'Purple Majesty'
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką trawę i towarzyszącą jej obawę, że mi zmarznie zimą. Szkoda byłoby,
bo dla mnie śliczna. Przypomina nieco pałkę wodną - walcowate, bordowe
kwiatostany i bordowe liście. Ponad 1m wysokości.
Zamierzam podzielić i część zostawić w ogrodzie, a resztę przechować w
chłodnym pomieszczeniu.
Macie coś takiego w ogrodzie, albo wśród pojemnikowych?

Z pozdrowieniami, Maria

2. Data: 2004-08-15 23:02:39

Temat: Re: Pennisetum americanum 'Purple Majesty'
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chłodnym pomieszczeniu.
> Macie coś takiego w ogrodzie, albo wśród pojemnikowych?
:))))))
faktycznie jak jakas niby palka
i dobrze kombinujesz z tym dzieleniem
:)))))))))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2004-08-16 22:09:39

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria napisała:
> [...]
(...)

Nie mam, ale wygooglowałem, że strefa 8. Nie zostawiaj w gruncie!
I powtórze za Tadeuszem :

> dobrze kombinujesz z tym dzieleniem

Pozdrawiam uśmiechając sie równie zachęcająco, :-)
Zbyszek

4. Data: 2004-08-16 23:03:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>Pozdrawiam uśmiechając sie równie zachęcająco, :-)
>Zbyszek

:))))
Ty masz wieksze szanse u Marysi
bo nie dosc
ze mlodszy
ladniejszy
i bogatszy to jeszcze grzeczniejszy
:((((((((((

5. Data: 2004-08-17 18:41:18

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> From: "Zbigniew Mazur" > >I powtórze za Tadeuszem :

Ale o co chodzi Panowie? O co chodzi? :-)
Przekazałam mojej rozplenicy Wasze uśmiechy - odwzajemnia .
A odpowiadając Tadeuszowi...

> Ty masz wieksze szanse u Marysi
> bo nie dosc
> ze mlodszy

Tadeusz, młodość to nie metryka, tylko to 'coś' w środku. Ma się tyle lat,
na ile się czuje. A za ks. Twardowskim dodam, że " najpierw się starzeje
ciało, potem umysł, a na końcu serce.. " :-))

> ladniejszy

Uroda przemija, tylko brzydota jest trwała :-).

> i bogatszy
Pieniądze są i ich nie ma. Jest wiele takich rzeczy , których nie dostaniesz
za żadne pieniądze.

>to jeszcze grzeczniejszy

A to akurat bardzo w ludziach cenię :-).

A żeby było na temat grupy. Dostałam dziś w prezencie piwonię Młokosiewicza
:-)). Pół dnia biegałam po ogrodzie, żeby znaleźć dla niej miejsce , w
którym w przyszłości nie tylko będzie się pięknie prezentować, ale przede
wszystkim, gdzie jej będzie najlepiej. Muszę przespać się z tym problemem
:-).

Z pozdrowieniami, Maria

6. Data: 2004-08-17 19:22:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ale o co chodzi Panowie? O co chodzi? :-)
> Przekazałam mojej rozplenicy Wasze uśmiechy - odwzajemnia .
:))))
i bedzie sie szybciej namnazala
???

> Tadeusz, młodość to nie metryka, tylko to 'coś' w środku. Ma się tyle lat,
> na ile się czuje. A za ks. Twardowskim dodam, że " najpierw się starzeje
> ciało, potem umysł, a na końcu serce.. " :-))
:))
zgoda z cialem i umyslem
ale serce to tylko pompa ssaco-tloczaca
:))))

> Uroda przemija, tylko brzydota jest trwała :-).
:))))
dotyczy to tylko kobiet
:PP
piekno i uroda mezszyzn wymierna jest w sukcesie zyciowym jaki osiagnal
:))))))))
> Pieniądze są i ich nie ma. Jest wiele takich rzeczy , których nie
dostaniesz
> za żadne pieniądze.
:))))
faktem jest
ze pieniadze same w sobie szczescia nie daja
ale niewatpliwie czynia je bardziej mozliwe
:))))))

> A to akurat bardzo w ludziach cenię :-).
hehe
w tym punkcie nie zdobylas sie na slowko pocieszenia dla mnie
hehe
wiedzialem
:(((((

7. Data: 2004-08-17 19:58:18

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> :))))
> i bedzie sie szybciej namnazala
> ???

To się niebawem okaże. Ja mogę tylko obiecać, że będę się starała jej nie
zamordować.

> :))
> zgoda z cialem i umyslem
> ale serce to tylko pompa ssaco-tloczaca
> :))))

Tu mnie nie zaskoczyłeś.

> piekno i uroda mezszyzn wymierna jest w sukcesie zyciowym jaki osiagnal

Tak? Dla kogo??? ;-)

> w tym punkcie nie zdobylas sie na slowko pocieszenia dla mnie

Bo nie sądzę, żebyś go potrzebował :-).

Z pozdrowieniami, Maria

Foila do oczka wodnego.
co kiedy wysiewac i temperatura kielkowania (szpinak nowozelandzki)
jeszcze o pedach pomidorow
Anturium - podloze
Pogoda - będzie gorzej :-(