Perfumki z Allegro

1. Data: 2007-08-04 09:39:54

Temat: Perfumki z Allegro
Od: "MS." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy na Allegro jest choc jedna wiarygodna osoba która nie sprzedaje
podróbek? Bo patrzac po komentarzach nie natknałem sie na nikogo z czystym
kontem.

2. Data: 2007-08-04 16:47:17

Temat: Re: Perfumki z Allegro
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MS." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy na Allegro jest choc jedna wiarygodna osoba która nie sprzedaje podróbek?

Tak. Co najmniej parę.

> Bo patrzac po komentarzach nie natknałem sie na nikogo z czystym kontem.

Serio wierzysz, że jak sprzedasz 5000 butelek najoryginalniejszych perfum na
świecie, to dostaniesz 5000 pozytywnych komentarzy?

--
JoP

3. Data: 2007-08-04 19:55:14

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> Serio wierzysz, że jak sprzedasz 5000 butelek najoryginalniejszych perfum na
> świecie, to dostaniesz 5000 pozytywnych komentarzy?

dokladnie: komus sie moze koperta nie podobac, albo np. pojdzie z taka butelką
do Sephory, pochwali się, ze kupił przez net i zarząda zweryfikowania, to
sprzedawca dla zabawy powie, ze to podróbka. Albo inaczej: ktos sie podróbek
nawąchał, i mu oryginał nie pasuje. Albo generalnie ma wieczny katar czy inną
alergię, i mu wszystko jedno, czego wącha.

h.

4. Data: 2007-08-05 08:31:16

Od: "MS." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MS." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Tak. Co najmniej parę.

A mozna prosic o ich nicki ? Jesli wymaga to privu to prosze:
g...@o...pl

5. Data: 2007-08-05 09:46:01

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozna prosic o ich nicki ? Jesli wymaga to privu to prosze:
> g...@o...pl

a moze by tak gugle włączyć? Temat pojawia się co kilka tygodni.

h.

6. Data: 2007-08-05 16:44:56

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MS." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> A mozna prosic o ich nicki ? Jesli wymaga to privu to prosze:
> g...@o...pl

Google oraz forum o perfumach:

Są tam specjalne wątki z polecanymi sprzedawcami, link do bazy sprzedawców, link
z ciekawym aukcjami etc.

--
JoP

buty - z jakiego sklepu pochodzą?
cell
Bobbi Brown Shimmer Brick Compact- gdzie?
Uroda w Szczecinie
[SPAM]Gaultier2,Nuxe2-sp rzedam