Szukam patentu - kolczyki

1. Data: 2007-08-05 19:50:07

Temat: Szukam patentu - kolczyki
Od: "ullaaa" <a...@s...ce> szukaj wiadomości tego autora

Hej, dziewczyny. Macie jakiś pomysł na trzymanie kolczyków (czy innych
świecidełek), tak żeby - gdy 10 sekund do wyjścia - wziąć i złapać parę bez
szukania, rozplątywania i szpetnego klęcia?
Dużo tych par się narobiło, długie, małe czy okrągłe - w czym
przechowujecie, by wygodnie było? Brak mi wyobraźni, jakby tu je..
Szkatułeczki, pudełka z małymi przegródkami? Oryginalne kartoniki z
dziurkami?

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

2. Data: 2007-08-05 19:52:29

Temat: Re: Szukam patentu - kolczyki
Od: "Ania Górecka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy ullaaa napisał(a):

> [...]
| przechowujecie, by wygodnie było? Brak mi wyobraźni, jakby tu je..
| Szkatułeczki, pudełka z małymi przegródkami? Oryginalne kartoniki z

Szkatułka, w niej kilka kartoników z rzędem dziurek blisko brzegu,
dziurki w kartonikach użyte jak te w uchu. Można np. posegregować
kolczyki i na jednym kartoniku trzymać kółka, a na innym wiszące
albo codzienne/eleganckie.

Pozdrawiam,
Ania

3. Data: 2007-08-05 20:14:16

Od: "ullaaa" <a...@s...ce> szukaj wiadomości tego autora

A Ania Górecka napisał/a:

> [...]
> dziurki w kartonikach użyte jak te w uchu. Można np. posegregować
> kolczyki i na jednym kartoniku trzymać kółka, a na innym wiszące

Dopiero teraz przejrzałam allegro. Chyba faktycznie najwygodniejsze jest
proste rozwiązanie ze szkatułką/kuferkiem, w których niezliczona ilość
przegródek, że nawet te kartoniki nie potrzebne. Zresztą niektóre to
caceńka. Przejdę się po sklepach z "ładnymi rzeczami" i po moim wielkim
problemie ;).

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

4. Data: 2007-08-08 09:31:57

Od: "AniaC" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ullaaa" <a...@s...ce> wrote in message
> [...]
> przechowujecie, by wygodnie było? Brak mi wyobraźni, jakby tu je..
> Szkatułeczki, pudełka z małymi przegródkami? Oryginalne kartoniki z

Ja kupilam w Leroy Merlin opakowanie na srubki :)
Srubki wysypalam i mam teraz pudeleczko na mnustwo kolczykow po kazdym w
przegrode:)

Ania

5. Data: 2007-08-08 12:31:12

Od: Tehanu <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaC napisał(a):
> [...]
>
> Ja kupilam w Leroy Merlin opakowanie na srubki :)
> Srubki wysypalam i mam teraz pudeleczko na mnustwo kolczykow po kazdym w

Ja wiszące kolczyki (z biglami) trzymam przewieszone przez krawędź
wysokiej szklanki, wszystkie są super widoczne, zawsze pod ręką.

Pozdrawiam!

6. Data: 2007-08-08 13:33:17

Od: "AniaC" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tehanu" <s...@i...pl> wrote in message

> Ja wiszące kolczyki (z biglami) trzymam przewieszone przez krawędź
> wysokiej szklanki, wszystkie są super widoczne, zawsze pod ręką.

Ja mam tych wiszacych chyba kolo 25 - 30 sztuk :) bym chyba komplet 12
szklanek musiala do tego miec. Ale pomysl ciekawy :)
Ania

7. Data: 2007-08-08 15:10:38

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 5 Aug 2007 21:50:07 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@s...ce> i powiedziała:

> Hej, dziewczyny. Macie jakiś pomysł na trzymanie kolczyków (czy innych
> świecidełek), tak żeby - gdy 10 sekund do wyjścia - wziąć i złapać parę bez
> szukania, rozplątywania i szpetnego klęcia?

Woreczki ze struną, na Allegro za grosze. Małe 3x5 cm.

Zuzanka (btdt)

*:.
We Are a Non Prophet Organization

8. Data: 2007-08-08 16:53:32

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

AniaC wrote:
> "Tehanu" <s...@i...pl> wrote in message

> Ja mam tych wiszacych chyba kolo 25 - 30 sztuk :) bym chyba komplet 12
> szklanek musiala do tego miec. Ale pomysl ciekawy :)
> Ania

a moze na deseczki przykleisz taka gabke smieszna do suszonych kwiatkow?
wtedy wcisniesz w to gory kolczykow i masz. a jak zrobisz pare rzadkow
na takim stelazyku to moze to nawet ladnie wygladac. ewentualnie w
plasteline...

widoczne to bedzie na pewno.

ja jednak jestem fanka grzebania :)

Boska

9. Data: 2007-08-09 15:03:35

Od: "ullaaa" <a...@s...ce> szukaj wiadomości tego autora

A Boska napisał/a:

> [...]
> wtedy wcisniesz w to gory kolczykow i masz. a jak zrobisz pare rzadkow na
> takim stelazyku to moze to nawet ladnie wygladac. ewentualnie w

Nie no, plastelina będzie brudzić, a gąbka na suszki się kruszyć ;)
Ale reszta pomysłów ciekawa.

> ja jednak jestem fanka grzebania :)

Grzebanie jak grzebanie, ale plątanie się mnie dobija ;)

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

Perfumki z Allegro
buty - z jakiego sklepu pochodzą?
cell
Bobbi Brown Shimmer Brick Compact- gdzie?
Uroda w Szczecinie