lakier do paznokci

1. Data: 2007-08-05 20:26:59

Temat: lakier do paznokci
Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio dyskutuję z mamą na temat koloru jej lakieru do paznokci u rąk i
nóg. Jak myślicie, jakiego koloru powinna używać kobieta w jej wieku (62
lata), tylko bardzo jasnego czy może być jakiś ciemniejszy?

2. Data: 2007-08-05 20:34:08

Temat: Re: lakier do paznokci
Od: "ullaaa" <a...@s...ce> szukaj wiadomości tego autora

A ewa napisał/a:
> Ostatnio dyskutuję z mamą na temat koloru jej lakieru do paznokci u rąk i
> nóg. Jak myślicie, jakiego koloru powinna używać kobieta w jej wieku (62
> lata), tylko bardzo jasnego czy może być jakiś ciemniejszy?

Kwestia gustu, ale mi osobiście nie podobają się u pań w tym wieku odcienie
perłowe (przy naturalnej płytce, która jak zauważam, najczęściej pofalowana
jak morska toń - da się tego uniknąć?).
A czy ciemne, czy jasne - zależy od "całej reszty" - ubioru, karnacji,
włosów..
Nawet te najbardziej wrzaskliwe czerwienie odpowiednio użyte nie muszą razić
;).

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

3. Data: 2007-08-05 21:02:27

Od: ARKÓDIÓSZ <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

ullaaa pisze:
> [...]
ewo ja mysle ze twoja matula w tym wieku juz sie nie powinna malowac

4. Data: 2007-08-06 08:32:12

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ARKÓDIÓSZ" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> ullaaa pisze:
> ewo ja mysle ze twoja matula w tym wieku juz sie nie powinna malowac

Moja mama bardzo dba o swój wygląd i całe szczęście.

5. Data: 2007-08-06 11:55:10

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

ARKÓDIÓSZ wrote:

> ewo ja mysle ze twoja matula w tym wieku juz sie nie powinna malowac

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2007-08-06 20:43:05

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

[ciach]

Plonk warning za cytowanie trolowacizny.

--
JoP

7. Data: 2007-08-06 20:57:59

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości
> [ciach]
>
> Plonk warning za cytowanie trolowacizny.

Nie rozumiem.

8. Data: 2007-08-06 21:16:50

Od: ARKÓDIÓSZ <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa pisze:
> Nie rozumiem.

Ja też. Jolu o co Ci chodzi?

9. Data: 2007-08-07 04:27:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem.

Zanim się zacznie korzystać z grup dyskusyjnych, wypadałoby zapoznać się z
podstawowymi pojęciami i zwyczajami, jaki na nich panują. Do tego celu można np.
użyć Google.

Warto też mieć mózg i myśleć, co się robi. (Wiem, wymagam za wiele.) W RL też
masz zwyczaj wdawania się w konwersacje z każdym cuchnącym obszczymurkiem, który
Cię zaczepi?

--
JoP

10. Data: 2007-08-07 05:47:58

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warto też mieć mózg i myśleć, co się robi. (Wiem, wymagam za wiele.)

Kobieto, przyhamuj! Najpierw siebie wychowaj, a dopiero potem
zabieraj się za wychowywanie innych.

Szukam patentu - kolczyki
Perfumki z Allegro
buty - z jakiego sklepu pochodzą?
cell
Bobbi Brown Shimmer Brick Compact- gdzie?