Pianka poliuretanowa czy sprężyny Bonell-i - sofa tombea

następny post »
From: "Grzes" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Pianka poliuretanowa czy sprężyny Bonell-i - sofa tombea
Date: Mon, 9 Mar 2009 08:26:09 +0100

Witam,

Mam pytanie o mebel do spania.
Generalnie ma być mebel tylko do spania, (czasem posiedzenia),
i musi byś składany.
Po różnych poszukiwaniach i testach mam na oku dwie opcje.

Różnią się m in tym, że jedna ma materac z pianki poliuretanowej
- jest twardsza, a druga opcja to sprężyny bonelli - miększe, lecz też
dość twarde.
"Podobno" na korzyść pierwszego spania - przemawia to, że materac jest
twardszy i całkowicie plaski.

Nie mam doświadczenia w spaniu na takich materacach, (wcześniej
zwykłe wersalki).
Proszę o podpowiedź na czym będzie się lepiej spało, nie odpoczywało - bo
od tego mam sofę miękką i wygodną, (jednak spanie na tym to katorga dla
kregosłupa).

Może ktoś z doświadczenia podpowiedzieć na czym będzie się lepiej spało?
Czym kierować się w poszukiwaniu dobrego materaca (w grę wchodzą tylko
łóżka/sofy,
składane z opcją spania)
Czy ktoś ma coś z mebli tombea (tam są te 2 opcje), ewentualnie jak
wrażenia, lub
jakiej firmy spanie polecilibyście ?

pozdr
Grzegorz