Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...!

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...!

21. Data: 2014-07-22 12:36:57

Temat: Re: Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...!
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 lipca 2014 11:53:35 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
ciala zaby np. noga reaguje na bocce i podskakuje, choc nie ma polaczenia z mozgiem.

przywspolczulny, parasympatyczny, cholinergiczny.

> Pogadaj z Talarem - "specu".
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

sama sobie gadaj z kim chcesz... moze ktos znajdzie wole na wysluchanie twoich
krtynizmow

22. Data: 2014-07-22 12:40:51

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 22 lipca 2014 11:52:50 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
bezkrytycznie!

> http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
131007/REGION/131009509

> No, i teraz krytykuj sobie ile wlezie - jeśli właśnie to ma być
>
> wykładnikiem Twojego hmmm... poziomu :->
>

> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

z linkami nie dyskutuje. porosze o knkluzje. moze sie do nich jakos odnose?
co mnie obchodza jakies brednie? moze ktos uwazac ze jedzenie much jest pozywne i
zdrowe - czy to znaczy ze ja tez mam te muchy konsumowac?

23. Data: 2014-07-22 13:51:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jul 2014 03:40:51 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
> co mnie obchodza jakies brednie? moze ktos uwazac ze jedzenie much jest pozywne i
zdrowe - czy to znaczy ze ja tez mam te muchy konsumowac?

Że niby TY te muchy? - to akurat odbędzie się raczej w drugą stronę...
:-|

24. Data: 2014-07-22 23:40:09

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widzialas takie doswiadczenie, ktore polega na tym ze wypreparowany
> fragment ciala zaby np. noga reaguje na bocce

A ta boćka to co? Samica bociana? ;)

> i podskakuje, choc
> nie ma polaczenia z mozgiem.

No wiadomo. Żaba na sam widok bociana nawet po śmierci reaguje nerwowo ;)
A co dopiero na boćce...;)

> dziej sie tak bo w organizmach wyzej zorganizowanych wystepuje
> uklad przywspolczulny, parasympatyczny, cholinergiczny.
>
> poczytaj, zawsze warto uzupelnic niedobory wiedzy, i luki edukacyjne.

No, no, ortograficzne też warto... :P

M.

25. Data: 2014-07-22 23:47:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jul 2014 23:40:09 +0200, Fragi napisał(a):

> A ta boćka to co? Samica bociana? ;)

BOCCA - z wł. "usta". To ja głupia kombinowałam, co ma ta żaba do tych ust,
że jej ta noga reaguje, w dodatku po włosku ;-PPP

> No wiadomo. Żaba na sam widok bociana nawet po śmierci reaguje nerwowo ;)
> A co dopiero na boćce...;)

A moze chodziło o Boccaccia? - pana Uścińskiego? ;-PPP

> No, no, ortograficzne też warto... :P

Ajtam - viva la lingua italiana! ;-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

26. Data: 2014-07-23 00:08:05

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Jul 2014 23:47:06 +0200, XL napisał(a):

> BOCCA - z wł. "usta". To ja głupia kombinowałam, co ma ta żaba do tych ust,
> że jej ta noga reaguje, w dodatku po włosku ;-PPP

Włoski wykluczyłam ;) A to dlatego, że khanula, jak na Pol...tfu, kahnulę
przystało, nie używa polskich znaków diakrytycznych.

> A moze chodziło o Boccaccia? - pana Uścińskiego? ;-PPP

To musiałaby być bardzo oczytana żaba ;)

> Ajtam - viva la lingua italiana! ;-)

Viva la rana loca! ;)

M.

27. Data: 2014-07-23 12:34:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Jul 2014 00:08:05 +0200, Fragi napisał(a):

> Włoski wykluczyłam ;) A to dlatego, że khanula, jak na Pol...tfu, kahnulę
> przystało, nie używa polskich znaków diakrytycznych.

> To musiałaby być bardzo oczytana żaba ;)

> Viva la rana loca! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=r3MyH0RND3M
:-)

Na marginesie: nasze ludowe góralskie "boćkanie" (całowanie) - czyżby z
włoskiego?
;-)

28. Data: 2014-07-30 21:59:46

Od: Author Instinct <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2014 17:12, Ikselka pisze:

> http://tiny.pl/qsxkq
> "(...)

> Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...!

Podsumowując moje wnioski:
1. Człowiek żyje kiedy działa mu mózg. A co z duszą - czy już się od
ciała oddzieliła? Poza tym gdzie klauzula sumienia? Czy lekarz,
transplantolog który nie ma pewności (a nigdy jej nie ma) nie jest mordercą?
2. Człowiek nie żyje, kiedy mózg nie działa (można by to podejrzewać u
większości korespondentów grup dyskusyjnych)
3. Nie wiadomo kiedy mozg działa lub nie działa, Nie przekonuje mnie
pewność co do śmieci mózgu po strzale z giwery bo znane są przypadki
ludzi, którzy zyją i funkcjonują tylko z jedną półkulą mózgową!

4. Postuluję możliwość pobrania narządów tylko na podstawie woli dawcy.

29. Data: 2014-07-30 22:05:57

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Author Instinct" napisał w wiadomości grup

>znane są przypadki ludzi, którzy zyją i funkcjonują tylko z jedną półkulą
>mózgową!

chyba w twojej rodzinie

30. Data: 2014-07-30 22:15:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak to jest jak barany ze wsi tu przychodzą, co jeden z drugim nie rozumie że śmierć
mózgowa to śmierć całkowita człowieka, ale potrafi serce jeszcze pikać bo to organ
samoczynny.
Buractwo któremu kler się spuścił do łba wykazuje już brak wiedzy z podstawówki, bo
to jest podsawówka i w imię inkwizycji próbuje skazać na śmierć tych co jeszcze żyją,
a w polsce jest ich 25tysięcy.

prof. Chazanowi
Hej, kto Polak...
Przysłowia mądrością narodów
Czy jest taka mozliwosc ze psychopata bardzo kocha swoje dziecko?
Gdy odchodzą źli ludzie