Pijaczyna!

1. Data: 2018-07-13 22:14:16

Temat: Pijaczyna!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stare określenie dobitnie wyraża, co trzeba. Lewacka nowomowa typu
,,niestandardowe zachowania", stosując eufemistyczne określenie pijackiego
,,tańca" Junckera, budzi jeszcze większy niesmak. Nikt nie lubi być
traktowany jak dureń. Zwłaszcza, że wiekszość obserwatorów i czytelników
durniami raczej nie jest.
http://mobile.natemat.pl/243583,jean-claude-juncker-
mial-problemy-z-chodzeniem-na-szczycie-nato-w-brukse
li

--
XL

2. Data: 2018-07-13 23:46:19

Temat: Re: Pijaczyna!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 lipca 2018 22:14:17 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
> durniami raczej nie jest.
> http://mobile.natemat.pl/243583,jean-claude-juncker-
mial-problemy-z-chodzeniem-na-szczycie-nato-w-brukse

Ja używam raczej "pijanica". Jedno znaczy i to samo, ale w tej części Polski,
gdzie się go używa i skąd pochodzi część mojej rodziny, taki widok jest
niestety powszechny. Ale kudy tam naszym Kresom do ojczyzny Manneken-Pis ;)

3. Data: 2018-07-14 00:28:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
> niestety powszechny. Ale kudy tam naszym Kresom do ojczyzny Manneken-Pis ;)

Pijanica a pijaczyna to jednak spora różnica. Emocjonalna i merytoryczna.
Pijanica<=>pijak.
Pijaczyna to lekceważące określenie pijaka. Analogicznie pijaniczyna -
pijanicy.
Bo pijanica/pijak, ale przy tym niemęska łajza, to właśnie
pijaniczyna/pijaczyna.
Pijaczek.

--
XL

4. Data: 2018-07-14 02:32:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 lipca 2018 00:28:15 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]

pomijajac wasze nader wazne rozwazania.

nie bede bronil Junkersa, bo czlek swinski po trzezwemu,
a po pijanemu, to tylko czlowiek.

zauwazcie, ze przypinali latke oszoloma zazwyczaj najprawowitszym ludziom,
i choc tu nie o to chodzi, to najezdzanie na niego, ze cos tam zrobil
pod wplywem alkoholu, jest co najmniej niewlasciwe, delikatnie mowiac.

po prostu trzeba oczywiste fakty rozumiec
i nie dac sie wciagnac w ten kociokwik,
bedacy zerowaniem - na pozeranych swiniach - swin.

to tylko tyle na ten temat chcialem Wam powiedziec.

pozdrawiam dość kulturalnie,
jacek

5. Data: 2018-07-14 07:07:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> i nie dac sie wciagnac w ten kociokwik,
> bedacy zerowaniem - na pozeranych swiniach - swin.
>
> to tylko tyle na ten temat chcialem Wam powiedziec.

Mylisz bycie kulturalnym z politpoprawną akceptacją i tolerancją każdego
gówna u osób, które powinny świecić moralnym przykładem.

--
XL

6. Data: 2018-07-14 10:54:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-13 o 22:14, XL pisze:
> [...]
> ,,tańca" Junckera, budzi jeszcze większy niesmak. Nikt nie lubi być
> traktowany jak dureń. Zwłaszcza, że wiekszość obserwatorów i czytelników

Stare określenie dobitnie wyraża, co trzeba. Prawacka nowomowa typu
"patriotyzm", stosując eufemistyczne określenie faszyzmu, budzi jeszcze
większy niesmak. Nikt nie lubi być traktowany jak dureń. Zwłaszcza, że
większość obserwatorów i czytelników durniami raczej nie jest.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-07-14 11:03:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-14 o 07:07, XL pisze:

> Mylisz bycie kulturalnym z politpoprawną akceptacją i tolerancją każdego
> gówna u osób, które powinny świecić moralnym przykładem.

A co z twoją akceptacją Pawłowicz i Piotrowicza i całej reszty pisu?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2018-07-19 06:40:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 lipca 2018 07:07:08 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Mylisz bycie kulturalnym z politpoprawną akceptacją i tolerancją każdego
> gówna u osób, które powinny świecić moralnym przykładem.
>
> --
> XL

nie o to chodzi ikselkus.
ja biore pod uwage co on mysli, mowi i czyni po trzezwemu,
i tak go oceniam.
a jesli pod wplywem alkoholu nawet fifiurka na wierzch publicznie wyjal,
to moge troche sie dziwowac, ale na pewno nie wplynie to na osad danej osoby.

jacek

9. Data: 2018-07-20 19:45:18

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Stare określenie dobitnie wyraża, co trzeba. Prawacka nowomowa typu
> "patriotyzm", stosując eufemistyczne określenie faszyzmu

Co jest przeciwieństwem faszyzmu? Ajwaje?

10. Data: 2018-07-20 21:09:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/07/2018 o 18:45, f...@g...com pisze:

> Co jest przeciwieństwem faszyzmu? Ajwaje?

po glebszym zastanowieniu uwazam, ze jest to pocaluj mnie w dupe

--
gazebo

Ostatni wirus Umysłu usunięty.
Ostatni wirus Umysłu usunięty.