Piniole. Czy mrozić?

1. Data: 2012-06-14 14:49:29

Temat: Piniole. Czy mrozić?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy piniole można mrozić?
Trochę ich "zaszalałam" na Allegro i boję się, że mi zjełczeją, chociaż
trzymam je w lodówce, w szczelnym opakowaniu.
--
XL

2. Data: 2012-06-14 22:16:09

Temat: Re: Piniole. Czy mrozić?
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Jun 2012 16:49:29 +0200, Ikselka napisał(a):

> Czy piniole można mrozić?
> Trochę ich "zaszalałam" na Allegro i boję się, że mi zjełczeją, chociaż
> trzymam je w lodówce, w szczelnym opakowaniu.

Spokojnie można zamrozić.

Pozdrawiam,
M.

3. Data: 2012-06-14 22:18:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Jun 2012 00:16:09 +0200, Fragile napisał(a):

> Spokojnie można zamrozić.

Dzięki, własnie zaraz je wrzucę do zamrażarki.

--
XL

Słonina!
Mały spam - używane lodówki gastronomiczne TEFCOLD RF 710
kEczAp
Orzechy włoskie.
No, znowu krewetki :-)