No, znowu krewetki :-)

1. Data: 2012-06-08 17:38:30

Temat: No, znowu krewetki :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ogrodowaksiazkakucharska.blogspot.com/2011/02
/skwierczace-krewetki-aglio-olio.html
Baaaardzo doooobre :-)
A podane na podgrzewaczu i wybierane (patykami do szaszłyków) po jednej
uspołeczniają, łączą itp ;-PPP
--
XL

2. Data: 2012-06-08 19:16:40

Temat: Re: No, znowu krewetki :-)
Od: maksjanka <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-08 19:38, Ikselka pisze:
> [...]
/skwierczace-krewetki-aglio-olio.html
> Baaaardzo doooobre :-)
> A podane na podgrzewaczu i wybierane (patykami do szaszłyków) po jednej

ale na maśle! :) reszta ok :)

3. Data: 2012-06-08 19:48:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Jun 2012 21:16:40 +0200, maksjanka napisał(a):

/skwierczace-krewetki-aglio-olio.html

> ale na maśle! :) reszta ok :)

Można i tak, i tak. Oliwę uwielbiam, a masło stojąc na podgrzewaczu może
się po jakimś czasie skarmelizować - chyba...
--
XL

4. Data: 2012-06-08 20:31:09

Od: maksjanka <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-08 21:48, Ikselka pisze:
a masło stojąc na podgrzewaczu może
> się po jakimś czasie skarmelizować - chyba...

masło klarowane

bodajże w Lidlu- w takim miniwiaderku, ale też w innych sieciach
jak już coś smażę- to tylko na tym :)

5. Data: 2012-06-09 08:54:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Jun 2012 22:31:09 +0200, maksjanka napisał(a):

> W dniu 2012-06-08 21:48, Ikselka pisze:
> a masło stojąc na podgrzewaczu może
>
> masło klarowane
>
> bodajże w Lidlu- w takim miniwiaderku, ale też w innych sieciach
> jak już coś smażę- to tylko na tym :)

Nie widziałam czegoś takiego w Lidlu. To jest gdzieś przy maśle zwykłym?
--
XL

6. Data: 2012-06-09 09:17:00

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie widziałam czegoś takiego w Lidlu. To jest gdzieś przy maśle zwykłym?

W Realu stoi w okolicach masła.

Waldek

7. Data: 2012-06-09 10:57:09

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-06-09 11:17, niebożę Waldemar Krzok wylazło do ludzi i marudzi:

W Biedzie też.

qr.a

8. Data: 2012-06-09 11:07:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 Jun 2012 11:17 +0200, Waldemar Krzok napisał(a):

> W Realu stoi w okolicach masła.

Dzięki, poszukam.

--
XL

9. Data: 2012-06-10 17:41:41

Od: "misiczka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widziałam czegoś takiego w Lidlu. To jest gdzieś przy maśle zwykłym?

Bo nie ma tego w Lidlu. To masło klarowane produkuje Mlekovita, jest swietnej
jakosci, polecam. Ja kupiłam w Tesco chyba, ale widziałam też w sklepach PSS
Społem tych wiekszych.

--
misiczka

10. Data: 2012-06-10 18:27:42

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie kupowałam - po prostu sobie sklarowałam masło ;-) Rożnica w
cenie wyszła kolosalna ;-) A masło klarowane widziałam w Kauflandzie
ostatnio.

Aha - krewetki z tego przepisu jadłam tez w wersji oliwnej i pyszne
były. Z masłem miałyby inny, słodszy smak.

Ania

Cum Meet the Company President Who Beats Off
Gdzie znajdę żelazo
Wigilijne przepisy - już!
co z krewetek
Co na torcie?