Jak się nazywa...

1. Data: 2012-06-14 19:39:33

Temat: Jak się nazywa...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...delikatny sos z owoców, zagęszczony pektynami? Ma on konsystencję
półpłynną, taki jakby kisiel, ale na pewno nie jest z maką ziemniaczaną,
tylko z pektynami. Coś dokłądnie takiego, jak owocowy sos w zestawie z
jogurtem "Fantazja". Istnieje fachowa nazwa tego sosu, ale mi uciekła. Ktoś
zna?
--
XL

2. Data: 2012-06-14 19:52:27

Temat: Re: Jak się nazywa...
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-14 21:39, Ikselka pisze:
> [...]
> jogurtem "Fantazja". Istnieje fachowa nazwa tego sosu, ale mi uciekła. Ktoś

Po co Ci fachowa nazwa, skoro i tak będzie już Twój? Ikselski i
niepowtarzalny 333-)))

--
Paulinka

3. Data: 2012-06-14 20:11:08

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-06-14 21:39, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Frużelina?

qr.a

4. Data: 2012-06-14 20:43:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Jun 2012 22:11:08 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-06-14 21:39, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:
>
> Frużelina?

To chyba TO. Dzięki :-)
--
XL

5. Data: 2012-06-14 20:44:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Jun 2012 21:52:27 +0200, Paulinka napisał(a):

> Po co Ci fachowa nazwa, skoro i tak będzie już Twój? Ikselski i
> niepowtarzalny 333-)))

Tak? - a dzięki, dobry pomysł.
:->>>>
--
XL

6. Data: 2012-06-14 20:44:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-14 22:11, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-06-14 21:39, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:
>
> Frużelina?

Szybki Bill.

Ewa, wyprzedzona

7. Data: 2012-06-14 20:52:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Jun 2012 22:44:38 +0200, medea napisał(a):

> Szybki Bill.
>
> Ewa, wyprzedzona

I tak dzięki za dobre chęci :-)
--
XL

8. Data: 2012-06-14 20:56:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-14 22:52, Ikselka pisze:

> I tak dzięki za dobre chęci :-)

Niezamaco.

Ewa

9. Data: 2012-06-14 20:59:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Jun 2012 22:52:34 +0200, Ikselka napisał(a):

> I tak dzięki za dobre chęci :-)

A tutaj przepis, którego szukałam, lecz nazwa mi umknęła - a tu truskawki w
trakcie, porzeczki i wiśnie oraz jagody za chwilę... a zima i naleśniki,
placuszki itp za pasem ;-P
--
XL

10. Data: 2012-06-14 21:04:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Jun 2012 22:59:25 +0200, Ikselka napisał(a):

> A tutaj przepis, którego szukałam, lecz nazwa mi umknęła - a tu truskawki w
> trakcie, porzeczki i wiśnie oraz jagody

i morele, i brzoskwinie, i...

> za chwilę... a zima i naleśniki,
> placuszki itp za pasem ;-P

:-)
--
XL

Piniole. Czy mrozić?
Słonina!
Mały spam - używane lodówki gastronomiczne TEFCOLD RF 710
kEczAp
Orzechy włoskie.