Piramida

51. Data: 2002-10-25 18:55:21

Temat: Re: Piramida
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A niech se ma, dobrze, że ja nie muszę ;> mieć lub patrzeć na nią u
> sąsiada ;)
> Pozdrówki,
> Słońce

Coś widzę, żę ta dyskusja robi się bardzo pseudonaukowa. Konkrety
proszę! Może oprócz Gudzowatego (swoją drogą podziwiam jak gość potrafi
wydawać pieniądze) ktoś ma piramidę i może coś konkretnego powiedzieć. O
d.... Maryni to można w nieskończoność.
Ja...cki

52. Data: 2002-10-25 18:57:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Sunnie" <a...@n...net> wrote in message

> Noo można by jeszcze dodać free, pics/photos no i money :)

Najciekawsze jest "free" w wyrazeniu "free gift" (czyli prezent za darmo).
Kupujesz na przyklad 10 swierkow i dostajesz 1 sosne jako "free gift".

"Kup jednego hamburgera za cene dwoch i dostaniesz jednego
za darmo!"

Pozdrowiena,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

53. Data: 2002-10-25 19:01:28

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:apbv8a$fog$1@news.gazeta.pl...

> Idąc dalej, skoro postawione na głowie to szybciej się rozkładać powinno.

To piramidy w Australii przyspieszaja gnicie i niszcza zyletki?
Nic dziwnego, ze aborygeni ich nie budowali. :-)

Pozdrowienia,
Michal

54. Data: 2002-10-25 19:21:34

Temat: Re: Piramida - OT
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Kup jednego hamburgera za cene dwoch i dostaniesz jednego
> za darmo!"

Właśnie przed szkołą (bo w szkołach nie można) dali memu dziecięciu parę
książeczek rabatowych do McPsa. I wybacz Michale, ale u nas jeszcze jest
tak, że promują 2 Psy w cenie jednego. Szkoda gadać. Straszę dziecię
prionami ale nie wiem, czy to odniesie skutek.
:-(
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

55. Data: 2002-10-25 19:29:23

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To piramidy w Australii przyspieszaja gnicie i niszcza zyletki?
> Nic dziwnego, ze aborygeni ich nie budowali. :-)

A niby z czego? Z piasku?
Za to mają inne dziwy (sic!) [dziwa].
No chociażby ten, no jak mu tam, taki latający i wracający, aaaa bumerang.
A przecież lipy/klony w Australii nie rosną. Ciekawe skąd wiedzieli?
I znają się na gwiazdozbiorach jak mało kto i jeszcze parę takich
ciekawostek.

56. Data: 2002-10-25 19:33:08

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzuć na GOOGLE: Piramida- znajdziesz wiele ciekawych rzeczy.

--
pozdrawiam Ela

57. Data: 2002-10-25 21:14:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:apc5io$3m1$1@news.gazeta.pl...

> I wybacz Michale, ale u nas jeszcze jest
> tak, że promują 2 Psy w cenie jednego.

Dowcip, ktory zacytowalem, jest nie amerykanski, ale rosyjski.
Ale naprawde (wszedzie w kapitalizmie) jest tak, ze sprzedaje
sie jednego hamburgera w cenie trzech i od czasu do czasu
dodaje sie drugiego "za darmo".

Pozdrowienia,
Michal

58. Data: 2002-10-25 21:53:18

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> To piramidy w Australii przyspieszaja gnicie i niszcza zyletki?
> Nic dziwnego, ze aborygeni ich nie budowali. :-)

ROTFL :))

Pozdrawiam,
Grzesiek, zapluty
--
Żyje nad Padem pewien opat,
co się zamartwia, że Pad opadł.

59. Data: 2002-10-25 21:58:43

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:apc69j$lpg$1@foka.acn.pl...
> Wrzuć na GOOGLE: Piramida- znajdziesz wiele ciekawych rzeczy.
>
> --
> pozdrawiam Ela

Znalazłem. Mój racjonalizm pęka pod naporem tych sił nadprzyrodzonych. A
co będzie jak wszystko dokładnie przeczytam?
Ja...cki

60. Data: 2002-10-26 06:46:25

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Za to mają inne dziwy (sic!) [dziwa].
> No chociażby ten, no jak mu tam, taki latający i wracający, aaaa bumerang.

Wrócił ów bumerang... w pysku mojego psa:-))) Może jest jakaś technika
rzucania?

> Pozdr. Jerzy Nowak
>
> "Learn the rules. Then break some."

Marta

Jak przycinać dzrzewa?
Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ?
help!!!!! co z sosnami?
potrzebujesz kory sosnowej, podłoża torfu - SPRAWDZ
Irga jak sadzić?