Pizza- pomóżcie z proporcjami

1. Data: 2005-06-24 01:26:13

Temat: Re: Pizza- pomóżcie z proporcjami
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
news:42bc8443$0$2130$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Straszna ilość ciasta pizzowego mi wychodzi na jedną czarną blachę
> standardową z
> wyposażenia piekarnika.

Rzeczywiscie proporcje jak na pulk wojska.

>Jak dam 1/4 z tych ilości- będzie dobrze?

Ja robie z takich proporcji: 225 g krupczatki, 1 lyzeczka suchych drozdzy, 1
lyzeczka soli, 1 lyzeczka oliwy z oliwek 125-150 ml letniej wody. Z tego
wychodzi mi piekarnikowa blacha cienkiego ciasta.

> Pytanie drugie:
> Czy mąka krupczatka w składzie ciasta nie zaszkodzi?
> Mam mąkę szymanowską( typ chyba 500)- niewiele i trochę krupczatki,
> połączyć,
> czy dokupić pięćsetki?

Jak zapewne zauwazylas, podalam w proporcjach krupczatke. Ja robie wlasnie
tylko z krupczatki i wychodzi swietne ciasto.

almadka

2. Data: 2005-06-24 22:15:29

Temat: Pizza- pomóżcie z proporcjami
Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczór wszystkim pomocnym ludkom,
mam zamiar zrobić pizze z ww przepisu http://glinki.com/?l=cuwhwu
Straszna ilość ciasta pizzowego mi wychodzi na jedną czarną blachę standardową z
wyposażenia piekarnika. Jak dam 1/4 z tych ilości- będzie dobrze?
Za porady z góry dziękuję

Pozdrawiam
Dorota

3. Data: 2005-06-24 22:54:59

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 25 juin 2005 ŕ 00:15:29, dans <42bc8443$0$2130$f69f905@mamut2.aster.pl>
vous écriviez :

> [...]
> wyposażenia piekarnika. Jak dam 1/4 z tych ilości- będzie dobrze?

To glownie zalezy od wielkosci twojej blachy...

> Pytanie drugie:
> Czy mąka krupczatka w składzie ciasta nie zaszkodzi?
> Mam mąkę szymanowską( typ chyba 500)- niewiele i trochę krupczatki, połączyć,
> czy dokupić pięćsetki?

Jezeli pol kilo twojej pięćsetki wazy wiecej niz pol kilo krupczatki,
to tak, dokupic :D

Ewcia

--
Niesz

4. Data: 2005-06-25 07:52:34

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja robie z takich proporcji: 225 g krupczatki, 1 lyzeczka suchych drozdzy, 1
> lyzeczka soli, 1 lyzeczka oliwy z oliwek 125-150 ml letniej wody. Z tego
> wychodzi mi piekarnikowa blacha cienkiego ciasta.

Dzięki, o to mi chodziło

Dorota

5. Data: 2005-06-26 18:24:26

Od: kociak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Jun 2005 00:15:29 +0200, dorka wrote:

> Czy mąka krupczatka w składzie ciasta nie zaszkodzi?
> Mam mąkę szymanowską( typ chyba 500)- niewiele i trochę krupczatki, połączyć,
> czy dokupić pięćsetki?

Ja kiedyś dodawałem i nie zaszkodziło, ale dodawałem ttylko trochę.

Moje pytanie:

Czy ciasto na pizzę można wstawić na noc do lodówki i upiec dopiero
następnego dnia? Oczywiście po ogrzaniu.

6. Data: 2005-06-26 19:36:49

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kociak" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moje pytanie:
>
> Czy ciasto na pizzę można wstawić na noc do lodówki i upiec dopiero
> następnego dnia? Oczywiście po ogrzaniu.

Ja raz tak robiłam, ale wredne nie chciało urosnąć ani odrobinę i
wyszła podeszwa :)
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

7. Data: 2005-06-26 21:29:15

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kociak" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja kiedyś dodawałem i nie zaszkodziło, ale dodawałem ttylko trochę.

Ja zrobiłam w końcu pół na pół krupczatka i szymanowska typ 450, wyszło ekstra
ciasto

> Moje pytanie:
>
> Czy ciasto na pizzę można wstawić na noc do lodówki i upiec dopiero
> następnego dnia? Oczywiście po ogrzaniu.

Nie próbowałam szczerze mówiąc, ale jeśli potraktujesz je, jako dopiero co
zrobione- powinno się udać, prześledź jeszcze raz podany przeze mnie link.

Pozdrawiam
Dorota

pokrywka
Przepisy wegetariankie -Quesadilia