Płacenie rachunków przez internet

31. Data: 2007-07-19 20:25:55

Temat: Re: Płacenie rachunków przez internet
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 11, 10:42 am, Marek Kutyla <S...@j...pl> wrote:
> Tego oto dnia 2007-07-10 19:56, Niejaki/a Big Jack bedac w stanie
> euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> A co jest suma sumarum tansze ???

Trudne pytanie :-)
Teoretycznie najtańsze jest płacenie u wystawcy rachunku (każdy jest
zobowiązany przyjąć należność gotówkową bez dodatkowych opłat).
Tyle że jak trzeba do tego doliczyć koszt dojazdu (Warszawa jak u
mnie), czas spędzony w kolejce oraz kary za spóźnienia to może wyjść
różnie. Taki senior (75+) ma przejazdy komunikacją bezpłatne, a i
często wystarczająco dużo czasu aby potraktować przejazd na drugi
koniec miasta jako rozrywkę.
Z drugiej strony młodego dyrektor firmy nie stać na jeżdżenie
służbowym autem za takim pierdołami.

--
ZZ@private

32. Data: 2007-07-19 21:36:17

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

> Taki senior (75+) ma przejazdy komunikacją bezpłatne, a i
> często wystarczająco dużo czasu aby potraktować przejazd na
> drugi
> koniec miasta jako rozrywkę.

Nie tylko przejazd, bywając na poczcie wielokrotnie już odnosiłem
wrażenie, że dla części emerytów ta pocztowa kolejka oraz
wszystkie nieuniknione okołokolejkowe ekscesy (na 'mojej' poczcie
nie ma numerkomatu) są chyba niezbędną do życia rozrywką :-)

J.

33. Data: 2007-07-25 05:51:08

Od: m <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

Do tego nie trzeba internetu. Składa się polecenie zapłaty i bank
dostaje wszystkie rachunki i automatycznie obciąża konto bankowe
odpowiednią zmieniającą się kwotą. Zdaje się że do miesiąca od płatności
można ją wycofać, co jest zabezpieczeniem, na wypadek nieprzewidzianie
wysokiej płatności, której kwoty nie zmamy, bo bank ma nasz rachunek do
zapłacenia.

Kuchenka mikrofalowa - oslona magnetronu
szukam ekipy do robot fundamentowych okolice Krakowa
w Poznaniu znaleziono papugę!
Grupa dyskusyjna budowanie
Fresk - knajpka