Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?

1. Data: 2009-03-08 21:58:50

Temat: Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?
Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam do wyboru dwie opcje odnośnie zestawu płyty gazowej oraz
piekarnika:

- płyta Whirlpool AKM 268 IX
- piekarnik Whirlpool AKZ 431 IX

oraz

- Bosh PCD 615 DEU
- Bosh HBN 231 E0

Cenowo jest podobnie. W zestawie Whirlpoola jest tak, że piekarnik ma
funkcję utrzymywania termperatury 30 stopni, np. do rośnięcia ciasta
drożdżowego. Ale nie wiem, czy Bosh nie będzie lepszej jakości.

Nie chciałbym wdepnąć - mogę prosić o poradę, czy w którymś z tych
produktów nie ma jakiejś miny?

--
z/svc

2. Data: 2009-03-09 08:43:02

Temat: Re: Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?
Od: "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do wyboru dwie opcje odnośnie zestawu płyty gazowej oraz
> [...]

Nie znam tych konkretnych modeli, ale moje doswiadczenia z Whirlpoolem sa
jak najgorsze. Kiedys kupilem piekarnik i plyte gazowa Whirlpool, i od tego
czasu kupuje juz tylko Bosche. Plyta gazowa i piekarnik kosztowaly cos 4500
zl, i to byly wtedy chyba najdrozsze Whirlpoole na rynku. Plyta gazowa niby
5 palnikowa, ale malutka, 68 cm szerokosci. Zawory nie wyregulowane.
Piekarnik wewnatrz maly, mniejszy niz w starej kuchence Wrozamet, ktora
kiedys mialem. Bez prowadnic teleskopowych. Programator zupelnie bez sensu.
Maksymalna temperatura 250 st. Izolacja termiczna drzwiczek slaba.
Po prostu nabralem sie. Znalem firme Whirlpool ze Stanow, i myslalem, ze jak
kupie drogi sprzet, to wszystko bedzie fajne. Chcialbym wymienic plyte i
piekarnik na Bosche, tylko szkoda mi wyrzucac tych Whirlpooli, ktore jednak
wiaz sa sprawne.
Powodzenia,
MAciej

3. Data: 2009-03-09 11:32:27

Od: "GB" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...ale moje doswiadczenia z Whirlpoolem sa jak najgorsze.

Whirlpool... a sio.. Mialem kiedyś lodówkę. Koszmar, bez pochłaniacza
zapachów nie można było sie obyć. miałęm ją 6 lat i przez te wszystkie lata
w środku po prostu śmierdziała. Drzwiczek nie dało się przełożyć na drugą
stronę, bo... zawiasy nie pasowały (nawet facet z serwisu mówił ze to norma
w Whirlpool-u) A po około roku użytkowiania spod oświetlenia zaczął wypływać
brunatny płyn. I tak sobie ciekł i ciekł i ciekł i pewnie dalej cieknie
tylko u innego użytkownika. Whirlpool beeee

GB

4. Data: 2009-03-09 18:10:55

Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby Whirpool kosztowal 1/3 ceny Boscha to moznabyloby sie zastanowic(tzn
wyrzucam po paru latach i kupuje nowego itd).Dlatego zreszta ludzie kupuja
przerozne Beko ,Amiki itp.
Aby dodac sobie animuszu i uspokoic wyrzuty sumienia snuja teorie jak to
sprzet wszystkich firm wychodzi z jednej chinskiej fabryki , a producenci
jedynie naklejaja swoje nazwy

5. Data: 2009-03-10 20:31:09

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 19:10:55 +0100, "Krzysztof" <k...@g...pl>
wklepał(-a):

> [...]
>sprzet wszystkich firm wychodzi z jednej chinskiej fabryki , a producenci

Bardziej prawdopodobne, że z polskiej. :)
A ja mam pralkę Whirlpoola już z 5 lat i bez problemu działa. Czego nie można
powiedzieć o niesławnej pamięci Wiatce, która nie dość, że uciekała z łazienki,
to jeszcze na koniec się spaliła. Dym był taki, że hej!

--
Sławomir Szyszło

Porządny robot do wyrabiania ciasta
AGD Siemensa - warto?
viva madalena 40
Remover Tytan Professional firmy Selena - ktoś testował?
Rolety rzymskie,żaluzje, markizy-bezpłatny pomiar