Po co w ogóle żyjecie?

1. Data: 2005-01-19 15:21:57

Temat: Po co w ogóle żyjecie?
Od: "Ewelina" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myśląc o swoim życiu zadajecie sobie czasmi pytanie: Po co w ogóle żyjecie?

Ewelina

1. Data: 2005-01-19 15:37:44

Temat: Re: Po co w ogóle żyjecie?
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina rzecze:
> Myśląc o swoim życiu zadajecie sobie czasmi pytanie: Po co w ogóle żyjecie?

Po to, żeby użyźniać naszymi "nawozami" glebę pierwotnym organizmom.

pozdrawiam
Arek

--
www.hipnoza.info

1. Data: 2005-01-19 16:21:41

Od: "rentoon" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po to zeby zrobic tobie na zlosc :>

1. Data: 2005-01-19 16:37:29

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina napisał(a):
> Myśląc o swoim życiu zadajecie sobie czasmi pytanie: Po co w ogóle żyjecie?

To jest jakiś powód?

1. Data: 2005-01-19 16:39:15

Od: Łukasz Piec <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina wrote:

> Myśląc o swoim życiu zadajecie sobie czasmi pytanie: Po co w ogóle

Fakt -- często myślę o swoim życiu, ale jeszcze nigdy takowego pytania sobie
nie zadałem.

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
= geniusz przestał myśleć - on wie =

1. Data: 2005-01-19 16:57:09

Temat: Odp: Po co w ogóle żyjecie?
Od: "Łukasz" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja żyje dla mojego słoneczka...

Pozdrawiam!

1. Data: 2005-01-19 17:01:26

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewelina napisał:
> Myśląc o swoim życiu zadajecie sobie czasmi pytanie: Po co w ogóle żyjecie?
>
> Ewelina

Umysł sobie sam znajduje cel. Po prostu robiąc coś znadujesz w tym sens.

Pomyśl sobie po co jest życie. Czasem fajnie jest tak sobie pomyśleć.
Widzieć tak wszystko bardzo z góry. Widzisz życie szukasz przyczyn i
skutków... jakiejś logiki.

Motywuje nas do szukania sensu życia też chęć poczucia
bezpieczeństwa w świecie, że świat nie jest pustką, jednym wielkim
bezsensownym widowiskiem. W końcu można wierzyć w co się chce by
zabezpieczyć się przed tym uczuciem, ale przecież to my tworzymy to
uczucie, choć wcale nie musimy. Ja się zastanawiałem i uznałem że
człowiek po prostu budzi się i idzie do przodu. Szukałem długo i często
zastanawiam się od początku, ale wychodzi mi wciąż że każde
wytłumaczenie będzie prowadziło do masła maślanego - wytłumaczenia świat
jest taki bo widzę świat i umiem go opisać. Coś w stylu kamień jest
kamieniem bo leży na trawie i zrasza go rosa.

1. Data: 2005-01-19 19:42:13

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewelina
> Myśląc o swoim życiu zadajecie sobie czasmi pytanie: Po co w ogóle
żyjecie?

Tak. A odpowiedzi sa rozne w zaleznosci od stanu mej psychiki. Normalnie
sobie odpowiadam "aby realizować swoje pasje i spelnic sie jako mezczyzna
(ojcostwo, opieka nad swa niewiasta etc)" i takie tam pierdoly. W chwili,
gdy napada mnie deprecha, odpowiadam sobie na to samo pytanie "a skad ja
mam, kurwa, wiedziec?".

1. Data: 2005-01-19 22:09:44

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myśląc o swoim życiu zadajecie sobie czasmi pytanie: Po co w ogóle
> żyjecie?

Codziennie :)
Nietoperek

1. Data: 2005-01-19 22:10:43

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja żyje dla mojego słoneczka...

A jesteś niezbędny temu słoneczku??

Robaku! W braku świadomości chodzi o BÓL
prozac a amfetamina
prośba
rodzic
Zaproszenie na konferencję eLearning