Po ekstrakcji zeba...

1. Data: 2003-08-01 15:01:50

Temat: Po ekstrakcji zeba...
Od: "PiterX" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i mam pytancio: Ile godzin moze leciec krew po usunieciu osemki, bez
dlutowania i takich tam, przy zalozeniu 2 szwow. Leci mi tak krew i leci, od
6 godzin. Mam sie niepokoic?

--
Pozdr.
PiterX

2. Data: 2003-08-01 15:31:25

Temat: Re: Po ekstrakcji zeba...
Od: "Andreas Stanko" <s...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"PiterX" <p...@i...pl> napisal:
[..]
>Leci mi tak krew i leci, od 6 godzin. Mam sie niepokoic?
[..]
ja bym sie juz niepokoil.
Pozdr.
Andrzej

3. Data: 2003-08-01 15:48:23

Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiterX" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dlutowania i takich tam, przy zalozeniu 2 szwow. Leci mi tak krew i leci,

Jak usuwałam niedawno swoją "8" to syn bardzo mi zazdrościł - stomatolog
przez 2 dni kazał mi jeść tylko lody. Było super - szybko stworzył się
strupek, przestało krwawić i mniej bolał.

Pozdrawiam

Wiewióra

4. Data: 2003-08-01 16:35:43

Od: "PiterX" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> napisał
> Jak usuwałam niedawno swoją "8" to syn bardzo mi zazdrościł - stomatolog
> przez 2 dni kazał mi jeść tylko lody. Było super - szybko stworzył się
> strupek, przestało krwawić i mniej bolał.

A jakie najlepiej? Smietankowe, bez dodatkow i innych pierol? :)))

--
Pozdr.
PiterX

5. Data: 2003-08-01 17:16:26

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-01 18:35:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *PiterX* skreślił te oto słowa:

> A jakie najlepiej? Smietankowe, bez dodatkow i innych pierol? :)))

Ja bym polecała sorbet, i ze wzgledu na pogode, i ze wzgledu na
kalorycznosc :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

6. Data: 2003-08-02 21:24:07

Od: "Pawelus" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"PiterX" <p...@i...pl>
> [...]
> dlutowania i takich tam, przy zalozeniu 2 szwow. Leci mi tak krew i leci,

Wszystko zalezy od tego jak bardzo leci.
Pierwszego dnia po ekstrakcji mnie leciala dosc obficie a nastepnego jeszcze
troche.
Dopiero nastepnego dnia uspokoilo sie.

Na pewno nie powinienes pic plynow bo one rozmywaja rane.

7. Data: 2003-08-05 20:18:02

Od: "majkel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anie bierzesz aspiryny albo innych lekow przeciwkrzepliwych (Dikumarol,
acenokumarol, heparyna)? Nie powinienes tez zbyt energicznie, nie wysysać
skrzepu, bo moze powstac suchy zebodół i silne bóle. Krótko mówiąc- idz do
tego kto ci usuwał

dyskarioza
pomozcie
Problem z ZUS-em (jak postąpić)