Poddaję się

271. Data: 2010-03-10 07:32:44

Temat: Re: Poddaję się
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hn63s9$ji0$1@inews.gazeta.pl...

> No dobrze: nachalność pokazywania swojego życia, wtykania innym przd oczy.
> Pytanie: komu i dlaczego to przeszkadza?

W tym watku widac, komu.
A dlaczego - bo nachalne.
Wiekszosc z nas tutaj wydaje sie miec udane zycie.
Ja jestem takze rownie piekna, zgrabna i inteligentna, co XL.
Mam rowniez zajebistego meza i zajefany dom.
I kosciol mam tez milutki niedaleko.
I.

272. Data: 2010-03-10 07:59:16

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> I co w ten sposób chciałaś powiedzieć?

Chcialam przeczytac, napisane przez Ciebie slodziutkie slowa o tym, jak
bardzo mnie szanujesz i ze jestem super pozytywnie nastawiona do zycia
dama na wysokim poziomie.
I. (tylko ci, co mnie znaja...)

273. Data: 2010-03-10 09:17:07

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ma ciebie szanować ktoś, kto chyba najbardziej zalatuje enderem?
> To może jeszcze przypomnisz mi za co?
> Co do pozytywnego nastawienia do życia, to też nie mam chyba tutaj
> przesłanek.
> Natomiast do damowania na poziomie, to i owszem, na pewnym na pewno.

ENder, jaja sobie robie, jak na dame na poziomie przystalo, a Ty tak na
powaznie...
I.

274. Data: 2010-03-10 09:18:05

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Wiesz- uważałem, że jesteś osobą inteligentną, powyżej przeciętnej- jednak
> mentalnie pozostajesz w tyle za swoją inteligencją. I to znacznie. Dawałem
> Ci komunikaty- których (ok- moja wina- przynajmniej spora część)- nie
> byłeś w stanie nawet spróbować poczuć. Teraz jak sądzę też zapewne nie
> czujesz swojego zwyczajnego chamstwa? No tak, logicznie rzecz biorąc- to
> jak zdefiniować chamstwo, prawda?

o, właśnie.
ale właściwie to zdziebko.

275. Data: 2010-03-10 09:19:38

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Takie są najlepsze jełopie.
> Zresztą co ty tam możesz wiedzieć, jak ty tylko myślami bywałeś w takim
> wykwintnym towarzystwie.
> Jeszcze jedne takie sówko i normalnie przyznam rację cbnetowi co do
> ciebie.
> Także lepiej sobie uważaj, jasne? ;-)
... ty też mały i pełen zalet ...

276. Data: 2010-03-10 09:40:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprzeczka jest ustawiona wysoko.
Jak umiesz robisz ~pogodne minki, to musisz zlinkować jeszcze fotki.

--
CB

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hn7jgt$fip$2@inews.gazeta.pl...

277. Data: 2010-03-10 10:00:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Chciałbyś zobaczyć jak toto wygląda?
> A jak się okaże ładne i trzeba będzie jakoś polubić
> lub przynajmniej potolerować?

Faceci to są jednak porypani. Dobrze, że nie wszyscy.

--
Pozdrawiam - Aicha (odrażająca, brudna, zła)

278. Data: 2010-03-10 10:02:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hn7hv5$b8r$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> Ja jestem takze rownie piekna, zgrabna i inteligentna, co XL.
> Mam rowniez zajebistego meza i zajefany dom.

No to czekamy na odzew grupy...A jak go nie będzie, to czemu?
p.s.
Napisałaś, co napisałaś. Obiektywnie- jeśli mnie np to wyda się nachalne- to
przestanę czytać Twoje posty. Kropka. To wszystko. Dlaczego z Ixi jest
inaczej?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

279. Data: 2010-03-10 10:06:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz powiedzieć, że miałbyś wtedy problem?

--
CB

Chciałbyś zobaczyć jak toto wygląda?
A jak się okaże ładne i trzeba będzie jakoś polubić
lub przynajmniej potolerować?
Może lepiej niech jest jak jest ;-)

280. Data: 2010-03-10 10:24:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Nic dziwnego, że pada takie stwierdzenie,
> zważywszy do kogo ;-P

Do posiadacza dysonansu poznawczego w kwestii kobiecej :)

--
Pozdrawiam - Aicha (kto robi literówki, ten sam w nie wpada)

na dzień dobry
na dobranoc
Re: Ustawa.
Tempotorowi
132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...