Poddałem się - bylem u psychiatry - kto uzywa Cital ?

1. Data: 2004-08-04 20:46:10

Temat: Poddałem się - bylem u psychiatry - kto uzywa Cital ?
Od: Smutny <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Po ponad 12 latach samotnych zmagan z depresja wybralem sie wkoncu do
psychiatry. Pomijam epizod z poczatkow, kiedy wykonczony bezzensem mojej
egzystencji poszedlem do publicznej opieki zdrowia. Psychiatra wysluchal
mnie i wyslal do psychologa. U psychologa bylem ze 4 razy i nic to nie
wnosilo. Przekonywalem go, ze zycie nie ma sensu - wkoncu sobie odpuscilem.
Potem bylo roznie, gorki i doliny ale caly czas mialem brak sil i checi do
robienia czegokolwiek oraz bezustanne zmeczenie. Oczywiscie zwykli lekarze
wysylali mnie na badania krwi ( zreszta wyniki swietne) i na tym sie
konczylo. Efekt jest taki,ze juz mi sie nic nie chce, zycie jest udreka a
ja chcialbym rano juz nie obudzic sie ze snu. :(
Niemniej mam niezla prace, zone i cudowna 10 miesieczna corke - problem w
tym, ze nie potrafie sie nimi cieszyc.
Powiedzialem wczoraj zonie, ze potrzebuje pomocy i dzisiaj bylem u
psychiatry.
Wysluchala i dala mi Cital. Przeszukalem internet ale jakis rewelacji sie
nie dowiedzialem na jego temat. Prosze napiszcie jak sie po nim czujecie
oraz czy mozna bez problemow pic przy nim alkohol w mniejszych ( piwko) czy
wiekszych ( imprezka) ilosciach
pozdrawiam wszystkich
R.

1. Data: 2004-08-04 22:11:04

Od: zielsko <fotozielsko@ _wytnij_to_ w.szu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Aug 2004 22:46:10 +0200 wydrapno w
k...@4...net co następuje:

> Witam.
> Po ponad 12 latach samotnych zmagan z depresja wybralem sie wkoncu do
> psychiatry. Pomijam epizod z poczatkow, kiedy wykonczony bezzensem

Bardzo dobrze.
Powodzenia :)

> czujecie oraz czy mozna bez problemow pic przy nim alkohol w
> mniejszych ( piwko) czy wiekszych ( imprezka) ilosciach
> pozdrawiam wszystkich

A co jest napisane na opakowaniu? Czemu nie zapytałeś lekarki?
Alkohol to nie jest dobry pomysł w twojej sytuacji i to nie tylko z powodu leków.
Pozdrawiam.
--
Paweł Zioło powered by fortune-mod version 9708
Any sufficiently advanced bug is indistinguishable from a feature.

1. Data: 2004-08-05 11:05:57

Od: Smutny <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Aug 2004 00:11:04 +0200, zielsko wrote:

> A co jest napisane na opakowaniu? Czemu nie zapytałeś lekarki?
> Alkohol to nie jest dobry pomysł w twojej sytuacji i to nie tylko z powodu leków.
> Pozdrawiam.

Bylem w takim stresie, ze nie zapytalem. W ulotce nic nie pisze a po
przeszukaniu inetu mam sprzeczne informacje :(

1. Data: 2004-08-05 19:27:47

Od: Pyskaty <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Smutny napisał:

<ciach>

skocz na bungee

--
Tofik

Jak mawiają francuzi - co stoi to do buzi

1. Data: 2004-08-05 20:32:19

Od: "Kuba" <d...@a...pbz.cy> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Smutny" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> czujecie oraz czy mozna bez problemow pic przy nim alkohol w
> mniejszych ( piwko) czy wiekszych ( imprezka) ilosciach

Hmm... slyszal kto co to marihuana???

--
Pozdrówka! Kuba Calów
ROT13 GG#5482312

1. Data: 2004-08-05 22:43:03

Od: zielsko <fotozielsko@ _wytnij_to_ w.szu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Aug 2004 13:05:57 +0200 wydrapno w
1vnr7y7ddurru$.vlolbqbsbgpq$....@4...net co następuje:

[...]
> Bylem w takim stresie, ze nie zapytalem.

Rozumiem. Może warto sobie zrobić w domu kartkę z pytaniami ;)

>W ulotce nic nie pisze a po
> przeszukaniu inetu mam sprzeczne informacje :(

Jak już napisałem MZ % powinieneś unikać nie tylko ze względu na leki.
Pzdr.
--
Paweł Zioło powered by fortune-mod version 9708
Him: "Your skin is so soft. Are you a model?"

1. Data: 2004-08-06 11:48:59

Od: "aphex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

biore cital od kiedy sie pokazal
zamiennik cipramilu (citalopram)
bardzo dobry lek

1. Data: 2004-08-07 14:04:12

Od: Smutny <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 06 Aug 2004 11:48:59 GMT, aphex wrote:

> biore cital od kiedy sie pokazal
> zamiennik cipramilu (citalopram)
> bardzo dobry lek

po 2 dniach stosowania (20 mg) juz mialem skutki uboczne - ucisk w
przedniej stronie czaszki - taka klamra od ucha do ucha z dodatkowym
przytkaniem uszu oraz nasileniem sie szumow usznych. Ponadto wysoki puls,
drzenie rak i lekkie plywanie. Wczoraj po konsultacji z lekarzem
ograniczylem doawke do polowy ( btw alkohol nie jest wskazany, jesli juz to
nalezy odstawic lek na 2 dni). Dzisiaj juz mam mniejsze objawy oraz
polepszenie samopoczucia :D ( pewnie 70% to autosugestia)

Freudyści (dżołk)
(starość)
Ideał kobiety - ciągniemy temat ...
Piotruś i jego Pan