Podejście do zmiany żywienia cz. 1.

21. Data: 2003-10-20 20:55:38

Temat: Re: Podejście do zmiany żywienia cz. 1.
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:

> he he najpierw się zdecyduj na jakąś diete ;)))

Na razie jestem na ŻM ;-)

A na serio - mocno ograniczylam cukier. Zajadam się jajkami i razowcem.
Mięso i zmieniaki jak do tej pory. Wieczorem staram sie nie obżerać. A
rano o 3/4 słodzic kawę - skutkuje! Dziś tylko 2 razy byłam w robocie
głodna - rano i ok. 13 - to już coś! Wczesniej co 2 godziny się
zapychałam, bo z głody w głowie mi się kręciło ;-)

Eulalka