Podejście do zmiany żywienia cz. 1.

11. Data: 2003-10-16 17:21:52

Temat: Re: Podejście do zmiany żywienia cz. 1.
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:

> Zjedz jajecznice z 5 jaj na połowie kostki masła i zagryź małą kromeczką
> razowca i następny posiłek to będzie kolacja ;)) patrząc na bułke zrobi ci
> się niedobrze , ja od 2 lat 7,30 jadam żółtkownice z 4 żółtek na łyżce
> smalcu (20g) i 30g boczku i w zasadzie głodny jestem dopiero około 15,00

Kurcze - będę musiała pół godziny wcześniej wstać :-( Nie przewidując
śniadania wstaję o 6.30 :-(
Z 5 jaj? Chyba mnie zemdli, ale spróbuję.
Na korzyść tego co piszesz dział fakt, że po przeanalizowaniu tego co
jadłam jak byłam bardzo chuda (49 kg.) - jadłam głównie jajka. W stresie
mam ogromne problemy z jedzeniem i jem TYLKO to co naprawdę lubię: jajka
w każdej postaci (preferuję sadzone i z majonezem), frytki, rosół i
placki ziemniaczane.
Jak mi się poprawiło i zaczęłam sobie pozwalać na sery, suróweczki,
mandarynki i inne, od razu (przez pół roku) wskoczyłam na 65 kg.

> , ciągle jesz i ciągle jesteś głodna , a jak to zwykle bywa z wiekiem różne
> elementy mogą stracic swoją dawną sprawnośc i sytuacja będzie szła w gorszą
> strone :(

Otóż to - prawdziwy powód, który mnie na tę grupę sprowadził.
Wiesz dieta MM może jest zdrowa, ale jak sobie pomyślę, że muszę
odpuścić to co najbardziej lubię to mnie skręca.
Poza tym, ja MUSZĘ jeść to na co mam w danej chwili ochotę, ewentualnie
zastąpić to czymś co lubię.... jedzenie rzeczy, za którymi nie przepadam
kończy się zazwyczaj 3. dniową migreną w wymiotami :-(
Ostatnio tak się załatwiłam szpinakiem :-(

Eulalka

12. Data: 2003-10-16 20:58:28

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kurcze - będę musiała pół godziny wcześniej wstać :-( Nie przewidując
> śniadania wstaję o 6.30 :-(

15 minut wytarczy ;)

> Z 5 jaj? Chyba mnie zemdli, ale spróbuję.

to zjedz tyle żeby nie zemdliło

> Wiesz dieta MM może jest zdrowa,

no tego to akurat nie wiem ;)))

ale jak sobie pomyślę, że muszę
> odpuścić to co najbardziej lubię to mnie skręca.

wydaje ci się , po kilku dniach smak się zmienia , no smacznego śniadanka
napisz jutro o której pękłaś ;)))

Slawek

13. Data: 2003-10-16 21:12:26

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:

> wydaje ci się , po kilku dniach smak się zmienia , no smacznego śniadanka
> napisz jutro o której pękłaś ;)))

Ok. a jak schudnę z 5 kg to się wezmę za rzucanie palenia;-)

Eulalka

14. Data: 2003-10-17 06:34:48

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok. a jak schudnę z 5 kg to się wezmę za rzucanie palenia;-)
>
> Eulalka

He he ten temat też juz przerobiłem ;)))) nie palę od 03.09.1991r. :)

Slawek

15. Data: 2003-10-17 21:18:12

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:

> He he ten temat też juz przerobiłem ;)))) nie palę od 03.09.1991r. :)

I jak poszło? Palę od 13 lat, nigdy nie rzucałam. Boję się, że skoro
teraz obżeram się bez pamięci, jak zacznę rzucanie będzie jeszcze gorzej :-(

Eulalka

16. Data: 2003-10-20 07:07:04

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jak poszło? Palę od 13 lat, nigdy nie rzucałam. Boję się, że skoro
> teraz obżeram się bez pamięci, jak zacznę rzucanie będzie jeszcze gorzej
:-(

Za trzecim podejściem udało mi się zostawić nałóg definitywnie ;)))
ułatwiło mi to niewielkie przeziębienie , w czasie którego fajki mi nie
smakowały po prostu :) , ale nie ma nic za darmo , okupiłem ten fakt 20 kg
nadwagi , która kilkakrotnie udało mi sie zrzucić ale wracała z coraz
większym nasileniem :( , no i tak rozregulowałem sobie swoje ciałko że juz
tylko DO mogło mi pomóc :)))))))))) ale teraz jest oki , fajek nie palę ,
od roku znowu jestem hmmm BMI 25 normalny ;) choć Marcin wyliczył że
zaczaczem w BMI 0,4 na skale nadwagi , ale nie dałem się nastraszyć
tabelce ;))))))))))))))))

Slawek

17. Data: 2003-10-20 18:30:31

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:

> [...]
> od roku znowu jestem hmmm BMI 25 normalny ;) choć Marcin wyliczył że
> zaczaczem w BMI 0,4 na skale nadwagi , ale nie dałem się nastraszyć

O kurde - podziwiam, ale te 20 kg.... obżerałeś się zamiast palić? Mój
stary też rzucił palenie..... nie przytył ani kg... dziwny jakiś, ale i
nie palił tyle ile ja :-(

Eulalka - wystraszona

18. Data: 2003-10-20 19:11:47

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O kurde - podziwiam, ale te 20 kg.... obżerałeś się zamiast palić?

no niezupełnie obżerałem ;)) po prostu zawsze lubiłem jeść tłusto , po
rzuceniu palenia , fajki zastąpiłem sobie w części jakimś słodyczem ;)) no
i na efekt nie trzeba było długo czekać :((( , dzisiaj gdybym rzucał to
nie przytyłbym , ale dopiero dzisiaj potrafie zrozumieć mechanizmy tycia i
chudnięcia , ech gdybym wtedy umiał zrobić sobie żółtkownice ;)))))

Mój
> stary też rzucił palenie..... nie przytył ani kg... dziwny jakiś, ale i
> nie palił tyle ile ja :-(

nie , normalny ;))))

> Eulalka - wystraszona

nie bój nic , to kwestia wiedzy czym zastąpić papierosa ;))

Slawek

19. Data: 2003-10-20 20:20:54

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:

> nie bój nic , to kwestia wiedzy czym zastąpić papierosa ;))

No to proszę mi tę wiedzę, ja kawa na ławę .... ;-)

Eulalka

20. Data: 2003-10-20 20:26:23

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to proszę mi tę wiedzę, ja kawa na ławę .... ;-)
>
> Eulalka

he he najpierw się zdecyduj na jakąś diete ;)))

Slawek

Dziś w Trójce o diecie Kwaśniewskiego
polecam fanom atkinsa i kwasniewskiego
skłaniam się ku MM - potrzebuję porad