Podwyzszona temperatura, ogolne oslabienie

1. Data: 2006-05-07 16:57:12

Temat: Podwyzszona temperatura, ogolne oslabienie
Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam taki problem, zaczelo sie to w srode 26.04, mianowicie temp
prawie 39 stopni, bole miesni, typowe objawy tzw. przeziebienia, lekarz
zalecil "jakis koldrex czy gripex" i lozko, temp spadla na drugi dzien do
36,3, nagle po 2 dniach zaczelo mnie cos bolec, cos ala nerwobol, lewa
strona ciala, problem z glebokim oddechem, po kilku dniach bol juz mocny,
prawie zemdlalem (jakies biale plamki sie pokazaly) na pogotowiu zastrzyk
przeciwblowy, lekarz zalecil branie apo-naproxen do momentu ustapienia bolu,
co nastapilo 3dni temu, od tego czasu mam podwyzszona temperature (w ciagu
dnia ok 37, dochodzi do 37,8 wieczorem a po obudzeniu ok 36,4), nie jest to
raczej normalne, jesli ktos moglby sie na ten temat wypowiedziec to prosze,
aha zrobilem badania moczu (lekarz stwierdzil w porzadku) i krwi (jutro bede
u lekarza z wynikami)

pozdr

2. Data: 2006-05-07 19:09:21

Temat: Re: Podwyzszona temperatura, ogolne oslabienie
Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> raczej normalne, jesli ktos moglby sie na ten temat wypowiedziec to
> prosze,
> aha zrobilem badania moczu (lekarz stwierdzil w porzadku) i krwi (jutro
> bede u lekarza z wynikami)

po pierwsze moze to zwyczajna grypa, ktora niekiedy dlugo trzyma,
przeziebienie nie powoduje az takich bolow,

nie napisales, czy odlezales to w lozku czy chodziles do pracy,
powinienes odlezec, odpoczywac caly czas

czy masz jakies objawy inne: kaszel, katar ??
jakiekolwiek inne objawy ???

po drugie moze to jednak nie grypa,
a temp. bez objawow niekiedy swiadczyc moze o czyms powaznym,
jesli nie mija to idz koniecznie jeszcze raz do lakarza,
i napisz tu jutro co slychac

Tomek

3. Data: 2006-05-08 17:24:10

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> jesli nie mija to idz koniecznie jeszcze raz do lakarza,
> i napisz tu jutro co slychac
>
> Tomek

bylem, dostalem zwolnienie i antybiotyki, poza tym zelazo bo mialem za
niskie (29 - norma 65-175 ), oprocz tego mam podwyzszone OB (56) CRP (48 -
norma 6mg/l) i lekko kreatynina (1,2), reszta w normie, aha dostalem
skierowanie na rtg pluc, co o tym sadzisz?

4. Data: 2006-05-08 17:59:14

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> norma 6mg/l) i lekko kreatynina (1,2), reszta w normie, aha dostalem
> skierowanie na rtg pluc, co o tym sadzisz?

za malo sie znam niestety,
musisz popytac innych , a najlepiej lekarza,
a poki co idz zaraz na to RTG

ale tylko spytam czy ty sie prawidlowo, dobrze odzywiasz ??

Tomek

5. Data: 2006-05-08 22:24:04

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> ale tylko spytam czy ty sie prawidlowo, dobrze odzywiasz ??

ostatnio troche schudlem ale wydaje mi sie ze nie jest zle z tym odzywianiem

6. Data: 2006-05-10 13:52:26

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jak, sa juz jakies wyniki badan ???

tak pisze, bo slyszalem kilka przypadkow gdzie utrzymywala sie podwyzszona
temperatora bez innych objawow i byly to bardzo nieciekawe przypadki,
a konkretnie bialaczka i to dosc ostra i szybka

np. u siostry kolegi z pracy zaczelo sie wlasnie od podwyzszonej
temperatury, 2 tygodnie normlanie funkcjonowala, choc czula
ta wyzsza temperature, potem wyladowala w szpitalu,
dosc szybko rozpoznano bialaczke, kilka dni potem miala wylew
(tak to bywa przy takich bialaczkach)
i niestety po tygodniu 'odeszla', a to mloda dziewczyna byla

mam nadziej, ze u ciebie to nie jest nic tak powaznego,
moze to po prostu jakies bakteryjne zakazenie,
bardziej napisalem to dla innych dla zapamietania

oczywiscie nie nalezy panikowac nigdy, bo stres to tylko
wzmozy kazda chorobe !!!!!!

Tomek

7. Data: 2006-05-10 18:23:21

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

>i jak, sa juz jakies wyniki badan ???

po RTG wyszlo ze mam pod obojczykiem jakies zageszczenia - mozliwosc TBC,
jutro ide do lekarza i pewnie wyladuje w poradni chorob pluc

> [...]
> (tak to bywa przy takich bialaczkach)
> i niestety po tygodniu 'odeszla', a to mloda dziewczyna byla

tez slyszalem o takim przypadku

> mam nadziej, ze u ciebie to nie jest nic tak powaznego,
> moze to po prostu jakies bakteryjne zakazenie,
> bardziej napisalem to dla innych dla zapamietania

mam taka nadzieje rowniez, jak na 100% wyeliminowac bialaczke? jakies
badanie krwi?

> oczywiscie nie nalezy panikowac nigdy, bo stres to tylko
> wzmozy kazda chorobe !!!!!!

staram sie nie panikowac

8. Data: 2006-05-11 11:12:47

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> po RTG wyszlo ze mam pod obojczykiem jakies zageszczenia - mozliwosc TBC,
> jutro ide do lekarza i pewnie wyladuje w poradni chorob pluc

bylem, lekarz twierdzi ze wylecze to antybiotykiem (daje mi 90% szans) bo te
zmiany nie sa duze, uff juz mi lzej

Rehabilitantka, kto może nią być?
Miód a cukrzyca
[WaW] Igły motylki - gdzie dostanę?[Pilne]
Immunolog w Warszawie
Zwiększenie odporności organizmu