Polan - nigdy więcej.

11. Data: 2017-04-11 10:52:41

Temat: Re: Polan - nigdy więcej.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@g...com> wrote:
> [...]
elit/

> Rozwijasz temat w nieoczekiwanym kierunku. Chciałem zwrócić uwagę,że po
> ostrej papryce,przy sikaniu, będzie strasznie piekło,przy innych czynnościach
również
> i nic innego nie miałem na myśli, więc jestem nieźle zdziwiony,po co
> wyciągasz jakieś buraczki,nieszczelności, jak jakiś anatomopatolog domowego chowu.

Barwnik z buraczków oraz kapsaicyna z papryki, aby znalazły się w układzie
moczowym, przebyć muszą tę samą drogę - jelita-krew-nerki. No i w dodatku
nie jest to dobre zjawisko. Skoro nie rozumiesz, że to ani żarty, ani
domowe wymysły, to trudno - widocznie po prostu nie opanowałeś wiadomości z
biologii o układzie wydalniczym...

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

12. Data: 2017-04-11 12:11:51

Od: mirzan <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 10:52:42 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> XL "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech
> przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Proponuję wrócić do, nasion,bo alkohol też musi przebyć tę samą drogę,woda święcona
też,jeśli ktoś wypije.

13. Data: 2017-04-11 21:45:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@g...com> wrote:

elit/

> Proponuję wrócić do, nasion,bo alkohol też musi przebyć tę samą drogę

Akurat niebałdzo.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

14. Data: 2017-04-13 07:43:20

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.04.2017 08:42, mirzan pisze:

> [...]
jakieś buraczki,nieszczelności, jak jakiś anatomopatolog domowego chowu.

Niepotrzebnie się starasz. Tu bowiem mamy do czynienia z przypadłością
znaną z internetowych forumów: niektórych ironia musi w dupę kopnąć,
by ją zauważyli. Szczególnie, gdy nie jest oznakowana emotką - ;)
A poczucie humoru jest wprost proporcjonalne do ilorazu. Inteligencji.

15. Data: 2017-04-14 08:33:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

collie <c...@v...pl> wrote:

> [...]
> by ją zauważyli. Szczególnie, gdy nie jest oznakowana emotką - ;)
> A poczucie humoru jest wprost proporcjonalne do ilorazu. Inteligencji.

Istotnie - tryskasz.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

16. Data: 2017-04-14 16:16:49

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.04.2017 08:33, XL pisze:

> Istotnie - tryskasz.