Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...

11. Data: 2015-05-30 00:41:00

Temat: Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
news:8cb06cb5-17f9-41c4-91fc-60317cd9756e@googlegrou
ps.com...
> Przemol to ty nie rozumiesz że to jest kultura gwałtu, tak się gwałciciele
> tumaczą, że to nie on winny tylko ona, czyli podwójnie gwałcą jak
> Michalik, który stwierdził że to wina dzieci. To zawsze jest wina
> agresora, normalni ludzie nie gwałcą bab tylko odprowadzają do domu aby
> się jakiś gwałciciel nie napatoczył, który będzie po agresji wył to jej
> wina bo drzewa były zielone.

Nawala Ci wyobraźnia i pod nazwą gwałtu widzisz od razu agresję w parku po
zmroku. Jest mnóstwo różnych scenariuszy prowadzących do takich czy innych
zeznań/skarg. Rusz głową a napewno wymyślisz coś samemu bez mojej pomocy...

12. Data: 2015-05-30 00:43:16

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemol.
Czyli jak ciebie złodzej okradnie to sąd powinien ciebie skazać bo dałeś ukraść
rower?. A policja tak tłumaczy bo wcale im się nie chce szukać złodzeji roweru i
swoje nieróbstwo usprawiedliwiają jak dzieci, to twoja wina.

13. Data: 2015-05-30 00:53:44

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]

zeznań/skarg. Rusz głową a napewno wymyślisz coś samemu bez mojej pomocy...

Jakich scenariuszy, bandyta zawsze tak się tłumaczy, to wynika z mechanizmu
obronnego....a bo zupa była zasłona, a bo kombinerki były brutalne, a bo szła ciemną
ulicą, a bo się otarła.....zawsze sobie wymyśli tłumaczenie. Na tym polega psychika
gwałciciela gwaci ponownie, słownie. Są sytuacje że jest flirt i erotyczna
atmosfera, i jeśli kobieta odmówi to nie masz prawa jej ruszyć.
Ja kiedyś byłem na zlocie młodzieży z pisu i chodziłem wkurwiony, bo ciągle się
pedały ściskały i mnie chciały ściskać, zboczenia biorą się z katolickiej moralności
która powoduje przez wyparcie, że oni nie kontrolują swojego ciała i pizdy pijanym
dziewczynom też latały ruchane na stolikach z boku, a na drugi dzień wszystkie
pozrywały z tymi panami, bo je wykorzystali. A normalny facet niezaburzony seksualnie
ma spokojną seksualność, przerywamy to przerywamy.

14. Data: 2015-05-30 01:06:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Czyli jak ciebie złodzej okradnie to sąd powinien
> ciebie skazać bo dałeś ukraść rower?.

Skąd u Ciebie takie niedorzeczne pomysły?

Pomyśl - zachęcam do myślenia!

15. Data: 2015-05-30 03:58:41

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]
> Czyli jak ciebie złodzej okradnie to sąd powinien
> ciebie skazać bo dałeś ukraść rower?.

Skąd u Ciebie takie niedorzeczne pomysły?

Kurwa mać matole, jeśli masz problem że chcesz gwałcić pijane baby to natychmiast do
psychologa, bo ty masz problem, dlatego ta wstawka policji wywołała takie oburzenie i
w mediach i w internecie...BO W TAKI SPOSÓB POZWALA SIĘ NA GWAŁTY. Kretynie ty.

16. Data: 2015-05-30 05:42:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Kurwa mać matole,
[...]
> Kretynie ty.

Oj, ale tak to nie będziemy się bawić.

17. Data: 2015-05-30 07:28:25

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Kurwa mać matole,
[...]
> Kretynie ty.

Oj, ale tak to nie będziemy się bawić.

To dlaczego wszyscy protestują na ten debilizm policji, dociera czy nadal sedes
zamiast mózgu?
Ile razy można tłumaczyć że gwałciciel jest winny a nie ofiara, złodziej jest winny a
nie ofiara, morderca jest winien a nie ofiara. To bzdury że ktoś zamordował bo czuł
się prowokowany i debilizmem jest policja która ogłasza= nie prowokujcie morderców,
chodźcie po lataniach bo inaczej czują się prowokowani. =A najlepiej sami się
zabijcie to was nie zamordują. To jest kultura gwałtu poczytaj co to jest, jest to
pedofil Michalik, bo każdy zboczeniec gwałciciel przerzuca odpowiedzialność na
ofiarę, co zastrzelisz dzieci by Michalika nie prowokowały, czy włożysz mózg to tego
wodogowia co masz we łbie?

18. Data: 2015-05-30 13:40:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
>
> Oj, ale tak to nie będziemy się bawić.

A to ci nowina. Glob tak zawsze- a Ty to zauważyłes teraz?

--

Chiron

19. Data: 2015-05-30 14:06:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> To dlaczego wszyscy protestują na ten debilizm
> policji, dociera czy nadal sedes zamiast mózgu?

Ludzie są jak stado owiec. Bezmyślnie podążają za dzwonkiem
barana-przewodnika. Robią często dużo rzeczy bez zastanowienia, sądząc że
tego się od nich wymaga. Przykład z policyjnym tekstem - moim zdaniem -
idealnie do tego schematu pasuje. Gwałt się ludziom od razu kojarzy z szybką
i brutalną akcją w parku, lub porwaniem dziecka idącego do szkoły do
samochodu i wywiezienie gdzieś daleko - nie każdy gwałt zgłoszany na policję
ma takie okoliczności.
Policja ostrzega kobiety aby nie piły do nieprzytomności nie dlatego aby
ochronić je przed gwałtem w parku - myślę że nie trzeba dużo IQ żeby to
zrozumieć. Ale jak się zacietrzewisz i bezmyślnie będziesz powtarzał za
innymi slogany to tego nie zauważysz w ferworze egzaltowanego oburzenia.

> Ile razy można tłumaczyć że gwałciciel jest winny a nie ofiara,
> złodziej jest winny a nie ofiara, morderca jest winien a nie ofiara.

Widzisz - nie wszystko w życiu jest takie zero-jedynkowe.
Zwłaszcza w stosunkach międzyludzkich.
Tak samo jak napaść seksualna nie zawsze ma podłoże wyłącznie
na tle seksualnego porządania - czasem jest to prezentacja siły,
próba poniżenia, schańbienia, tak samo i posądzenie o gwałt
jakie się prezentuje do analizy może mieć np. podłoże zemsty
czy też zwalania winy...

Wyobraź sobie sytuację, w której para młodych ludzi "chodzi"
ze sobą - pewnego wieczoru idzie na imprezkę, poluzuje sobie
hamulce alkoholem, dopuści się czynu bez majtek za obopólną
zgodą a po miesiącu czy dwu dziewczyna ma nagle problem
z nieoczekiwaną, niezaplanowaną i niechcianą ciążą...
I co teraz? W zależności od sytuacji, np. srogi ojciec, może
dziewczyna zepchnąć winę na chłopaka, kłamiąc że dopuścił
się na niej gwałtu - pomyśl teraz, że masz syna który jest w takiej
sytuacji - jak chcesz się obronić przed fałszywymi oskarżeniami?

Takich sytuacji można mnożyć w nieskończoność - nie każdy
gwałt to przemoc w parku czy jakiś pijak bijący i gwałcący żonę...
Rusz głową, pomyśl o innych, mniej oczywistych sytuacjach.

> To bzdury że ktoś zamordował bo czuł się prowokowany
> i debilizmem jest policja która ogłasza= nie prowokujcie
> morderców, chodźcie po lataniach bo inaczej czują się prowokowani.

Znowu sprowadzasz wszystkie morderstwa do ataków na ulicy nocą.
Znowu w ten sposób prezentujesz brak wyobraźni... Pomyśl że
tego morderstwa dopuściła się w swojej obronie gwałcona przez
pijaka-męża żona... Czy wciąż uważasz że zamordowany był ofiarą?

Spłycasz problem, brak Ci wyobraźni - oburzasz się niepotrzebnie...

> To jest kultura gwałtu poczytaj co to jest,

Nie bądź jak baran w stadzie - nie powtarzaj bezmyślnie lotnych hasełek.

20. Data: 2015-05-30 15:22:04

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:

> [...]
> skazać bo dałeś ukraść rower?. A policja tak tłumaczy bo wcale im się
> nie chce szukać złodzeji roweru i swoje nieróbstwo usprawiedliwiają

O ileż piękniejszy byłby świat gdyby nie trzeba było pilnować rowerów
(cnoty) gdyż nie byloby złodziei albo oszustów. I policja nie byłaby
potrzebna bo nie byłoby winnych; i niepotrzebne byłyby sądy-darmozjady.
I więzienia możnaby zamknąć gdyż nie potrzebne byłoby karanie tych,
których społeczenstwo uznałje za winnych. O ileż piękniejszy byłby świat.

A Ty Penetratorku dałeś sobie wmówić poczucie winy podczas Twojej
resocjalizacji, którą zaaplikowali Ci więzienni psycholodzy i
wychowawcy. Zaaplikowali Ci ją bezrozumnie nie wnikająć specjalnie w to
DLACZEGO dokonałeś swojego przestępstwa. Poszli po najmniejszej linii
oporu i zrobili z Ciebie winnego a Ty się z tym pogodziłeś by przetrwać
we wrogim otoczeniu. Stałeś się niewolnikiem swoich więziennych
wychowawców-oprawców. Szkoda mi Ciebie.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/