Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...

31. Data: 2015-05-30 17:25:27

Temat: Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
news:mkcj8s$3ma$2@node1.news.atman.pl...
- pokaż cytowany tekst -
Widzę, że cierpisz na błąd logiki zero-jedynkowej...

Mało rzeczy w życiu odbywa się na zasadzie "wszystko albo nic".

Poczytaj może trochę o zapobieganiu kradzieży, zapobieganiu przemocy itp...
To, że nie unikniesz tego we wszystkich przypadkach nie znaczy że nie
powinno się robić niczego w kierunku unikania/zapobiegania.

Zdumiony nie cierpi na żaden problem logiczny, kultura gwałtu jest powszechnym
problemem w katolicyźmie i Islamie, problem wynika z rygoryzmu tych religii, i
ludziom seksualność wypierana dziczeje, że nie jest w stanie kontrolować swoich
zachowań, tym samym kobiety chodzą w namiotach i są non stop oskarżane że prowokują,
gdy problem leży w zaburzeniach seksualnych panów, wywołanych religią. Bezmyślny
ćwoku.

32. Data: 2015-05-30 17:31:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> są non stop oskarżane że prowokują, gdy problem leży w zaburzeniach
> seksualnych panów, wywołanych religią. Bezmyślny ćwoku.

Ciekawe że podobno potrafisz pohamować swój popęd seksualny a nerwów na
postronku już nie i pohamować epitetów nie potrafisz.

33. Data: 2015-05-30 17:37:10

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]

Ciekawe że podobno potrafisz pohamować swój popęd seksualny a nerwów na
postronku już nie i pohamować epitetów nie potrafisz.

No kurwa takie bzdury wypisujesz jak Talib zacietrzewiony, prosta rzecz, normalnych
facetów pijane baby nie prowokują, prowokują tych z problemami seksualnymi i
policjanciury pokazali że do Al-kalidy im jeden krok. Bo bislupi za często na
komisariat zaglądają, a to są kultury dewiantów islam i katolicyzm. Winne są ofiary a
nie dewianci, dlatego Leo ciebie popiera, zgadnij dlaczego?

34. Data: 2015-05-30 17:43:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> prosta rzecz,
> normalnych facetów pijane baby nie prowokują,
> prowokują tych z problemami seksualnymi
> i policjanciury pokazali że do Al-kalidy im jeden krok.

Oczywiście, i Policjanci ostrzegają kobiety aby nie
ułatwiały zadania tym z problemami seksualnymi.

> Winne są ofiary a nie dewianci,

Dewiańci są winni gwałtu... to nie ulega wątpliwości.
Nic innego Policja nie twierdzi ostrzegając kobiety
przed dewiantami. Gdzie w tym policyjnym tekście
widzisz coś innego?

35. Data: 2015-05-30 17:43:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Glob ma rację z tą kulturą gwałtu: u Arabów najpierw gwałci się kobietę a
> potem kamieniuje za pozamałżeński seks.

No bo porządek musi być. Ty byś pewno najpierw ukamieniował a potem
zgwałcił.

--

Chiron

36. Data: 2015-05-30 17:47:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> No bo porządek musi być.
> Ty byś pewno najpierw ukamieniował a potem zgwałcił.

Znalazłeś sobie świetny temat do żartów... :-(

37. Data: 2015-05-30 18:10:14

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2015 o 15:22, LeoTar pisze:

> [...]
> I więzienia możnaby zamknąć gdyż nie potrzebne byłoby karanie tych,
> których społeczenstwo uznałje za winnych. O ileż piękniejszy byłby świat.
>
> A Ty Penetratorku dałeś sobie wmówić poczucie winy podczas Twojej
> resocjalizacji, którą zaaplikowali Ci więzienni psycholodzy i
> wychowawcy. Zaaplikowali Ci ją bezrozumnie nie wnikająć specjalnie w to
> DLACZEGO dokonałeś swojego przestępstwa. Poszli po najmniejszej linii
> oporu i zrobili z Ciebie winnego a Ty się z tym pogodziłeś by przetrwać
> we wrogim otoczeniu. Stałeś się niewolnikiem swoich więziennych

Dla niewtajemniczonych: Penetrator to globik

38. Data: 2015-05-30 18:27:02

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> Dla niewtajemniczonych: Penetrator to globik

Wiem, wiem...:-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

---
Avast.

39. Data: 2015-05-30 18:34:17

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> [...]
> tego zaklętego kręgu jest to, abyśmy zaczęli traktować przemoc seksualną
> jako znaczący problem społeczny i nauczyli się wreszcie słuchać tego co
> mają nam do powiedzenia ofiary tej formy przemocy. Taką próbą
> porozmawiania na poważnie o przemocy seksualnej była na przykład audycja
> o książce "Gwałt" z udziałem Zofii Nawrockiej, Renaty Kałuckiej i
> Małgorzaty Łojkowskiej w ramach cyklu "Dość Przemocy!" w Radio TOK FM.
> Audycji można wysłuchać pod tym linkiem
> Wszystkie audycje z cyklu "Dość Przemocy!" można znaleźć na portalu

Dlaczego niby tylko kobiety miałyby coś do powiedzenia na temat przemocy
seksualnej? Dlaczego mężczyźni nie biorą w tj dyskusji?

Czy przemoc seksualna to tylko gwałt mężczyzny na kobiecie? Czy nie
można uważać za gwałt kobiety na mężczyźnie kobiecą manipulację
poczuciem własnej wartości mężczyzny, której efektem jest seksualna
impotencja mężczyzny?

40. Data: 2015-05-30 19:01:49

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2015 o 18:34, LeoTar pisze:

> [...]
> można uważać za gwałt kobiety na mężczyźnie kobiecą manipulację
> poczuciem własnej wartości mężczyzny, której efektem jest seksualna

Tak jak Pan napisał kiedyś, kobieta całkowicie kontroluje świat
wewnętrzny (czytaj: dom) i (pośrednio, z drugiego rzędu) świat
zewnętrzny. Daje swoim niewolnikom odrobinę wolności, za co wynagradzają
ją (i bezwolnego, posłusznego jej ojca) bałwochwalczą czcią (4.
przykazanie: _czcij_ ojca swego i matkę swoją). Tylko ludzie, których
wychowano w liberalnych, mądrych rodzinach oraz ci, którym nie dano
wolności w ogóle, czyniąc z nich kozłów ofiarnych, są w stanie otrząsnąć
się z tego Matrixa. Niestety, Polska to kraj skrajnego prymitywizmu i
wielowymiarowego niewolnictwa. Tym niemniej, 'odnowa moralna', którą
rodakom szykuje PiS, może przynieść owocne skutki i spełni się wreszcie
(choćby a rebours) wielkie marzenie naszego papieża: niech zstąpi Duch
Twój itd.

pozytywnie
Miałeś, "chrabjo", złoty róg...
Igrzyska