Polskie Knajpy

21. Data: 2013-05-25 12:51:06

Temat: Re: Polskie Knajpy
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-25 12:21, Ikselka pisze:

> [...]
> plastycznej na talerzu - kiedy to otrzymuję na talerzu (widac że)
> pieczołowicie umaćkaną czyimiś łapami "kompozycję" plus malownicze zygzaki
> lub inne paskudnego kształtu mazaje sosu POD nią. Promuje się taki zwyczaj
> zresztą w tv, Okrasa w tym przoduje - i to ma być trendy. No tragedia!
> Jedzenie ma być na talerzu czyste, nie maćkane, estetycznie i porządnie
> ułożone BEZ UŻYCIA PALUCHÓW, a talerz niczym nie pomazany!!!
> Sos podaje się w sosjerce, a troszkę może go być na wierzchu dania, nalane
> chochelką, a nie rozmazane pod spodem jakby wyciekło komuś z...

Takie rzeczy to tylko w Sheratonie..

22. Data: 2013-05-25 16:06:01

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=MXXSjrAO8iA Wciąż aktualne...

23. Data: 2013-05-28 02:53:13

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Maj, 12:11, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> Tak, to kropkowanie "u" czy "z". Kto tam kiedy si nudzi , no i
> wymy li e prezydent kraju nawet nie mo e si w tym po apa .

Prezydent stanowi Twoim zdaniem o zasadach "pisowni"?! Grupy Ci się
pomerdały kolego..Zresztą nie o to lata w tym wątku. Też tego nie
łapiesz? No to z wielkim bulem goleni, będąc "za, a nawet przeciw",
odsyłam do KOMUNISTYCZNEJ podstawówy. Tam przynajmniej uczyli.. Ale
jak się na wagary chodziło, to tylko umie się gadać "bo mnie się
należy"... Boszsz....

24. Data: 2013-05-30 11:38:25

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-28 02:53, Stachu Chebel pisze:

> [...]
> odsyłam do KOMUNISTYCZNEJ podstawówy. Tam przynajmniej uczyli.. Ale
> jak się na wagary chodziło, to tylko umie się gadać "bo mnie się

Głowa państwa nie jest w stanie opanować zawiłości jakie niesie pisownia
w jego ojczystym języku. A więc zamiast zmieniać prezydenta to może z
korzyścią dla wszystkich (nie tylko Polaków) uprościć tą pisownie.. Nie
w ordynarny sposób propagować obcojęzyczne zwroty, a właśnie nad tym
popracować.

Czas szparagów...
Bułeczka :-/
Polska Kuchnia