JAJCA

1. Data: 2013-05-23 16:06:40

Temat: JAJCA
Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To naprawdę świetny wynalazek!!

- dodamy cukru, utrzepiemy, mamy kogel mogel
- dodamy oleju napędowego, utrzepiemy, mamy majonez
- dodamy mąki, utrzepiemy, będą naleśniki
- dodamy C2H5OH, utrzepiemy, i radosnym tanecznym krokiem wracamy do
domu.

2. Data: 2013-05-23 16:16:10

Temat: Re: JAJCA
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-23 16:06, obywatel Stachu Chebel uprzejmie donosi:
> [...]
> - dodamy mąki, utrzepiemy, będą naleśniki
> - dodamy C2H5OH, utrzepiemy, i radosnym tanecznym krokiem wracamy do

Do tego ostatniego wariantu jednak trochę cukru bym dodała, co by się
nie wróciło przez do domu powrotem.

3. Data: 2013-05-23 16:19:58

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Maj, 16:16, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2013-05-23 16:06, obywatel Stachu Chebel uprzejmie donosi:

> Do tego ostatniego wariantu jednak troch cukru bym doda a, co by si
> nie wr ci o przez do domu powrotem.

Jest jeszcze inny wariant - niczego nie dodawać :-))

4. Data: 2013-05-23 23:07:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 May 2013 07:06:40 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

> [...]
> - dodamy mąki, utrzepiemy, będą naleśniki
> - dodamy C2H5OH, utrzepiemy, i radosnym tanecznym krokiem wracamy do

...wrócimy do domu - i na przywitanie mamy utrzepane... ;-D

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

5. Data: 2013-05-24 02:16:05

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Maj, 23:07, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> ...wrócimy do domu - i na przywitanie mamy utrzepane... ;-D
>
> --

Do domu wkradamy się ukradkiem. W przypadku nadużycia C2H5OH,
wczołgujemy się do wyra cicho i niepostrzeżenie. Rano prysznic i
jestem "nówka". Ani się nie kapnie, że wczoraj nadużyłem ....

6. Data: 2013-05-24 02:24:18

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Maj, 16:16, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2013-05-23 16:06, obywatel Stachu Chebel uprzejmie donosi:

> Do tego ostatniego wariantu jednak trochę cukru bym dodała, co by się
> nie wróciło przez do domu powrotem.

Przy ostatnim wariancie z dodatkiem cukru mogą być zwroty....

7. Data: 2013-05-24 10:08:58

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stachu Chebel wrote:

> Przy ostatnim wariancie z dodatkiem cukru mogą być zwroty....

To ja mam propzycję, żeby jajec nie trzepać, ino ugotować na twardo, i podać
z tymi z olejem napędowym, do ostatniego wariantu:-P

J.

www.kontestacja.com

Polskie Knajpy
Czas szparagów...