Polskie Knajpy

1. Data: 2013-05-23 14:47:23

Temat: Polskie Knajpy
Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wątek pokrewny do "Kuchnia Polska". Zapewne niejednokrotnie mieliście
okazję czytać rozkład jazdy po różnych knajpach. Często i gęsto
natykam się na coś takiego:

- Kotlet Kasztelański. Co to qrva jest?!
- Schab po szwajcarsku. Zegarek tam będzie czy co?
- Kociołek Zagłoby. (???)
- O polędwicy "po angielsku" rozciapranej jak schabowy pisałem już w
innym wątku.

Wymyślanie na chama durnych nazw. Równie dobrze można walnąć kloca na
talerz i pociskać jako TRUFLE JUHASA.

I co ciekawego?! Te idiotyzmy tak na oko dotyczą 90% knajp w PL.

2. Data: 2013-05-23 23:01:04

Temat: Re: Polskie Knajpy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 May 2013 05:47:23 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

> I co ciekawego?! Te idiotyzmy tak na oko dotyczą 90% knajp w PL.

Też to zauważyłam i też doprowadza mnie to do szału - jakaś domorosła
poezja nazw, żeby dodać knajpie nobliwości czy co???
Efekt raczej mizerny.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

3. Data: 2013-05-24 01:56:05

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Maj, 23:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Też to zauważyłam i też doprowadza mnie to do szału - jakaś domorosła
> poezja nazw, żeby dodać knajpie nobliwości czy co???
> Efekt raczej mizerny.
> --

Pamiętam "Bary mleczne" za komuny. Czystością raczej nie grzeszyły ,
ale.... Jako śtudemt zbytnio groszem nie pachnący, korzystałem z
owych. Nazywały się "Bary Mleczne", ale można tam było zamówić
karbinadle, bigos, gulasz i co tylko.. Ceny przystępne dla Śtudenta ,
jakość bez pudła!! A teraz?! Ceny z sufitu, jakość na poziomie
Bakutilu..

4. Data: 2013-05-24 09:06:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 May 2013 16:56:05 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

> [...]
> karbinadle, bigos, gulasz i co tylko.. Ceny przystępne dla Śtudenta ,
> jakość bez pudła!! A teraz?! Ceny z sufitu, jakość na poziomie

Hołk, hołk... :-(

5. Data: 2013-05-24 09:53:12

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stachu Chebel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> [...]

karbinadle, bigos, gulasz i co tylko.. Ceny przystępne dla Śtudenta ,
jakość bez pudła!! A teraz?! Ceny z sufitu, jakość na poziomie

Proszę nie czepiac się Bakutilu. Świnie muszą porządnie jeść!
Posłowie też (stołówkę na Wiejskiej zwaną restauracją prowadził dyrektor b.
PGR-u, więc na swiniach się zna)
pozdrawiam
Stefan

6. Data: 2013-05-24 10:06:37

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dożwianie uliczne zeszło na psy. Budy z hot-dogami poznikały.
Zostały hot-dogi ekstrawaganckie, czytaj niejadalne w wielkobudowlanej
otoczce: bułka z ciasta francuskiego,paruwa, sałtki nie ma lub jest śladowa.
Inne uliczne jedzenie , np. lody coraz bardziej niebezpieczne, zwłaszcza
pszy obniżonej temperaturce albo w zimie, gdy taki towar ma mniejszy zbyt.
To samo z pierożkami i knajpami pszydroznymi, kończy się w najlepszym
pszypadku zgagą, częściej pszyjęciem węgla.
Sanepid powinien wrucić do łask.

Najbezpieczniejsza wydaje się puszeczka paszteciku z kajzerką,
zupka z termosu, soczek w kartoniku, albo śniadaniowy baton, jabłko,
ewentualnie banan.

Kanapek nie trawię, są wymięte, nieświeże nawet jak poleżą tylko godzinkę,
kiedyś powiedziałm dość kanapkom i stosuję.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2013-05-24 10:35:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 May 2013 10:06:37 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Kanapek nie trawię, są wymięte, nieświeże nawet jak poleżą tylko godzinkę,

Hmmm, masz takie kanapki, jakie sobie zrobisz. Ja pakuję mężowi SCHŁODZONE
kanapki co termoizolacyjnego pudełka z chłodzącym wkładem 3333-)

8. Data: 2013-05-24 10:44:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, masz takie kanapki, jakie sobie zrobisz. Ja pakuję mężowi SCHŁODZONE
> kanapki co termoizolacyjnego pudełka z chłodzącym wkładem 3333-)

Ile to zajmuje miejsca i pracy, a kanapka kanapką zostanie.
Żarcie ma być świeże.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2013-05-24 10:53:14

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, masz takie kanapki, jakie sobie zrobisz. Ja pakuję mężowi SCHŁODZONE
> kanapki co termoizolacyjnego pudełka z chłodzącym wkładem 3333-)

W chłodzie dłużej postoi - rzekła żona pakując męża do termoizolacyjnego
pudełka z chłodzącym wkładem :)))
pozdr
Stefan

10. Data: 2013-05-24 11:40:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 May 2013 10:44:45 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Ile to zajmuje miejsca i pracy, a kanapka kanapką zostanie.
> Żarcie ma być świeże.

Znaczy ta "puszeczka paszteciku z kajzerką,
zupka z termosu, soczek w kartoniku, albo śniadaniowy baton(...)?
A dziękuję, postoję.
--

Czas szparagów...
Bułeczka :-/