Pomagac lub nie pomagac?

31. Data: 2020-07-06 12:40:50

Temat: Re: Pomagac lub nie pomagac?
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2020 o 15:52, Kviat pisze:

> "Ale gdzie tu widzisz pole do dyskusji? - o faktach przecie się nie
> dyskutuje."
>
> Napisał to pewien tytan intelektu, który nie wie jaki Ziemia ma
> kształt i wierzy, że jego posty do internetu zanoszą krasnoludki.
> Jestem pewien, że znasz go osobiście.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nawet nie zapytam dlaczego wyciąłeś całą istotę mojej wypowiedzi, a
odniosłeś się do jakiegoś zdania zupełnie wyrwanego z kontekstu. Nazi
zawsze pozostają dla swoich szefów bezkrytyczni.

32. Data: 2020-07-06 12:41:16

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2020 o 14:14, Sylvio Balconetti pisze:

> Kobiety wowczas same narzucaly jakies problemy, wiec im odpowiadalem.
> Jedna byla starsza, druga w ciazy, wiec przykro mi bylo, ze stracily
> na nas czas. Taki jestem wrazliwy. ;-)

Wcale nie, zasiane ziarno nie musi zaraz wykiełkować. Z tego założenia
wychodzą wszyscy agitatorzy religijni, i bardzo często mają rację.

33. Data: 2020-07-06 14:26:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2020 o 12:40, trybun pisze:

> Nawet nie zapytam

I słusznie.

> dlaczego wyciąłeś całą istotę mojej wypowiedzi, a
> odniosłeś się do jakiegoś zdania zupełnie wyrwanego z kontekstu.

Wręcz przeciwnie. Pozostawiłem całą istotę twojej wypowiedzi.
Dostałeś możliwość przemyślenia tej istoty, ale tego nie zrobiłeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2020-07-07 07:07:43

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-06 12:40, trybun wrote:

> Nawet nie zapytam dlaczego wyciąłeś całą istotę mojej wypowiedzi, a
> odniosłeś się do jakiegoś zdania zupełnie wyrwanego z kontekstu. Nazi
> zawsze pozostają dla swoich szefów bezkrytyczni.

Takie instrukcje dostali... z centrali...!

//wszystkich aktywistow po tym poznasz.

"Polskie zderzenie cywilizacji"... aka opcja kontynentalna versus atlantycka.
Dlatego głosuję na PiS!
Prawa kampanii: wolno zalac stolycem byle scieki nie POszly w swiat! ;P
Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ ze służbami wojskowymi ...?
Lista wyznawców.