Pomniki

11. Data: 2018-07-30 22:05:08

Temat: Re: Pomniki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Pytanie do tych co je stawiają. Co chcą osiągnąć stawiając autorytet
> swojego idola na widok publiczny. A może wcale nie mieli tej persony za
> idola że gotowi są jego autorytet wystawiać na osąd tego "motłochu"?

Motłoch sądzi, że tu o JEGO ,,osąd" chodzi?
Równie dobrze może chodzić o osąd gołębi, bo też srają na pomniki.
?

> Mam idola to uprawiam jego kult na terenie prywatnym.

Masz rację. Idol jednej osoby jeszcze nigdy nie stanął na cokole.

> Tu natomiast
> terroryści prowokują nim spokojnych ludzi. Aż dziw że jesteś ZA.

Tu - znaczy gdzie?

> Proponuję rzeczowo przeanalizować sytuację o dopiero wtedy ocenić kto tu
> jest ten zły.

> Przypominam że za takie coś grożą kary. Aż dziw że są jeszcze ludzie
> którzy w drodze skazańca na szafot będą na niego pluć i rzucać kamieniami.

Skazaniec to jednak nie idol. Poza Jezusem, oczywiście.

--
XL

12. Data: 2018-07-30 22:43:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Motłoch sądzi, że tu o JEGO ,,osąd" chodzi?
> Równie dobrze może chodzić o osąd gołębi, bo też srają na pomniki.
> ?

> Masz rację. Idol jednej osoby jeszcze nigdy nie stanął na cokole

w miejscu publicznym.

> Tu - znaczy gdzie?

> Skazaniec to jednak nie idol. Poza Jezusem, oczywiście.

J.w.

--
XL

13. Data: 2018-07-31 04:28:27

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 lipca 2018 12:43:54 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> Po co ludziom pomniki ich idoli, zwłaszcza w miejscach publicznych.

1. po to, zeby ich swiatopoglad bardziej sie umotywowal
2. po to, zeby ich zwyciestwo w tym sie utwalilo.
3. po to, zeby ogol o tych sprawach pamietal.
4. po to, zeby oddac czesc swoim idolom.

pozdrawiam,
jacek

14. Data: 2018-07-31 05:12:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 31 lipca 2018 04:28:28 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> 2. po to, zeby ich zwyciestwo w tym sie utwalilo.
> 3. po to, zeby ogol o tych sprawach pamietal.
> 4. po to, zeby oddac czesc swoim idolom.

Ja was proszę panowie fotografowie...
https://youtu.be/9wTB0BB9OHg

15. Data: 2018-07-31 13:01:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> 1. po to, zeby ich swiatopoglad bardziej sie umotywowal
> 2. po to, zeby ich zwyciestwo w tym sie utwalilo.
> 3. po to, zeby ogol o tych sprawach pamietal.
> 4. po to, zeby oddac czesc swoim idolom.

Po to, by motłoch TEŻ liznął historii własnego narodu. Choćby nawet
szczając na pomnik...

--
XL

16. Data: 2018-07-31 14:31:23

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-31 o 04:28, j...@o...pl pisze:
> [...]
> 2. po to, zeby ich zwyciestwo w tym sie utwalilo.
> 3. po to, zeby ogol o tych sprawach pamietal.
> 4. po to, zeby oddac czesc swoim idolom.

Czyli nic dobrego dla ogółu. W Polsce na ogół służy to do siania zamętu
i niezgody.  Jak normalny kraj może funkcjonować na zasadzie - "teraz
q*wa ja/my", bo kolejny władyka ze swoją zgrają dorwał się do koryta i
robi z krajem co mu tylko się podoba.

17. Data: 2018-07-31 14:32:11

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-30 o 22:05, XL pisze:
> .

Sorry, ale nie potrafię dyskutować w takim stylu
rynsztokowo-wydalniczym, tak że - bez komentarza.

18. Data: 2018-07-31 18:34:25

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jaka historia (najnowsza) takie pomniki

,,A jednak mi żal że nad naszym zwycięstwem niejednym,
Góróją cokoły, na których nie stoi już nikt."

Chyba że gargamele-Pawła
I koszmary-Lecha

Przyjdzie walec (historii) i wyrówna

19. Data: 2018-07-31 19:59:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Sorry, ale nie potrafię dyskutować w takim stylu
> rynsztokowo-wydalniczym, tak że - bez komentarza.

Ja też nie potrafię - jednakże nie wolno ignorować rynsztoka, za ktorym się
opowiadasz podając w wątpliwość sens tworzenia pomników.
https://www.google.pl/amp/s/www.fakt.pl/wydarzenia/p
olityka/cejrowski-oni-oszczali-krzyz-gasili-moczem-z
nicze/8j295v2.amp

--
XL

20. Data: 2018-07-31 20:01:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Jaka historia (najnowsza) takie pomniki

No - Twoj idol Lenin już nigdzie nie stoi.

--
XL

Chetni na mariologie, soteriologie lub pneumatologie katolicka?
Kefir - oszustwa kapitalizmu
Draństwo czyścicieli kamienic
Doniesienie na niekompetencję i nieuczciwość Psychiatry.
Oto powód dla którego nie jesteś w stanie zaufać bezwarunkowo.