Kefir - oszustwa kapitalizmu

1. Data: 2018-07-27 15:22:08

Temat: Kefir - oszustwa kapitalizmu
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://jarek-kefir.org/2018/07/26/oszustwa-kapitali
zmu-czy-to-prawda-ze-musimy-zarabiac-malo/

Niech żyje Prezes, Prezydent i Premier.
Nareszcie skończyła się era złodziejskiego liberalizmu.

2. Data: 2018-07-28 04:49:51

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Kefir wypisuje głupoty.
Polska jest zadłużona.
Będzie tego ok. biliona zł.
Nie ma żadnych nadwyżek budżetowych.
To zwykła ściema.
Pieńćset plus i trzysta na kajety,
rozdawane jest z kredytów zaciąganych
w bankach komercyjnych
Skończą się pieniądze,
skończy się kaczyzm.
A Polska skończy jak Wenezuela.

3. Data: 2018-07-28 16:23:58

Temat: Re: Kefir - oszustwa kapitalizmu
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.07.2018 um 04:49 schrieb k...@g...pl:
> Kefir wypisuje głupoty.
> Polska jest zadłużona.
> Będzie tego ok. biliona zł.
> Nie ma żadnych nadwyżek budżetowych.
> To zwykła ściema.
> Pieńćset plus i trzysta na kajety,
> rozdawane jest z kredytów zaciąganych
> w bankach komercyjnych
> Skończą się pieniądze,
> skończy się kaczyzm.
> A Polska skończy jak Wenezuela.

Jestem troche na biezaco z Wenezuela. Rzeczywiscie inflacja jest tam
wyjatkowa: dolar stoi disiaj po 3.524.330,15 boliwarow, a dokladnie
przed osmiu laty byl po 8,39. Ale pojawilo sie światlo w tunelu:
prezydent Nicolas Maduro za pare dni zamieni Bolívar fuerte (silny
boliwar) na Bolívar soberano (suwerenny boliwar), w ktorym ubedzie
pieciu zer. Czyli dolar bedzie po 35+ nowych papierow.
Obywatele masowo przenosza sie do sasiednich krajow. Od roku 2014 bylo
ich okolo 1,5 miliona (w sumie ok. 3,4 mln Wenezuelczykow zyje za
granica, na 31 mln mieszkancow).
Premier MM Burattino moze wezmie wzor z Comandante Maduro?

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2018-07-28 19:49:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Silvio Balconetti" <s...@i...invalid> wrote in message
> [...]
> Nicolas Maduro za pare dni zamieni Bolívar fuerte (silny boliwar) na
> Bolívar soberano (suwerenny boliwar), w ktorym ubedzie pieciu zer. Czyli

I jak samo takie przemianowanie miałoby naprawić inflację?

5. Data: 2018-07-28 21:33:30

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.07.2018 um 19:49 schrieb Pszemol:
> "Silvio Balconetti" <s...@i...invalid> wrote in message
>
> I jak samo takie przemianowanie miałoby naprawić inflację?

On chce jakos tego nowego boliwara polaczyc nowa panstwowa kryptowaluta
pt. petro, ktora mialaby pokrycie w ropie, ktorej kraj ma chyba
najwiecej w swiecie. Maja jednak pare problemow: USA zabronili swoim
wchodzic w uklady z tym petro i zamrozili wszystkie wenezuelskie aktywa
(tzn. wszystkich zwiazanych z rezimem, a paru krewniakow first lady
posadzili na dlugie lata za narkotyki), a wydobycie i przerob tej ropy
slabo idzie poniewaz z powodu niedoinwestowania cala infrastruktura sie
sypie.
Pozyjemy, zobaczymy, obywatele uciekaja lub umieraja, a kryptowaluty
dotad byly raczej prywatne, a nie panstwowe. Jakiegos wsparcia
upadajacemu prezydentowi udzielaja Rosja i Chiny. O tym powinni pamietac
tez i nad Wisla, bo w koncu tam moze byc nadzieja.

PS. Wlasnie przeczytalem, ze Amerykanie wlasnie zlapali Niemca,
Szwajcara i Kolumbianczyka, zwiazanych z wenezuelska elita, ktorzy
trudnili sie praniem pieniedzy. Drobiazg 1.2 mld USD! Jednego Wlosi
schwytali na Sycylii i pewnie wysla na Floryde. Świat jest maly.

6. Data: 2018-07-29 12:43:56

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-28 o 16:23, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> granica, na 31 mln mieszkancow).
> Premier MM Burattino moze wezmie wzor z Comandante Maduro?

"Trochę" czy więcej? Przede wszystkim na ile to jest zgodne z tym co
płynie z rodzimych propagandowych szczekaczek, sławiących kapitalizm i
wszystko co niesie? Pytanie zasadnicze - czy _uczciwe_ referendum o
powrót do czasów sprzed rewolucji Chaveza miałoby jakąś szansę, jednym
słowem większość jest za kontynuacją reform czy wolałaby powrót do
starych porządków?

7. Data: 2018-07-29 14:52:10

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...pl napisał:
> Kefir wypisuje głupoty.
> Polska jest zadłużona.

PL była zadłużona już jako 2RP.

> Pieńćset plus i trzysta na kajety,
> rozdawane jest z kredytów zaciąganych
> w bankach komercyjnych
> Skończą się pieniądze,
> skończy się kaczyzm.

Musisz się więcej modlić żeby gospodarka jebła.

> A Polska skończy jak Wenezuela.

Już od 2015 to słyszę. Być może kiedyś jebnie, ale to peło zaliczyła kryzys
x2.

Najpierw mówita tak "kaczyści trafili na dobra koniunkturę", a za chwilę
cyt.
W zależności kto wygra, polityka gospodarcza Unii może przybrać różne kierunki.

To liberały odpowiadają za kryzys r.2008 i 2013, tylko nikt nie miał
jajec powiedzieć tego głośno. Była wolność bez odpowiedzialności.

cyt.
Rośnie podział na biednych i bogatych Polaków, a ta dysproporcja wcale nie zatrzyma
się w miejscu.
Gadomski: 2013 najgorszym rokiem dla polskiej gospodarki

+ jak zwykle pucowanie trupa przez Rothfelda:
Minister Jacek Rostowski systematycznie obiecywał, że nie ma się co martwić.
+ zielona wyspa Donka
http://natemat.pl

8. Data: 2018-07-29 14:52:31

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Kryptowaluta to humbuk, na którym interes zrbić może dwóch Dziombasków.
Na stoliczku przy dziecku po niemiecku.
Dla gospodarki państwowej taki interes stanowi olbrzymie zagrożenie.
Bowiem trudna jest kontrola ilości pieniądza na rynku.
Im więcej pieniądza na rynku, tym większa jest inflacja.
Jadyny sposób na inflację to denominacja z dewaluacją.
Następnie ścisła kontrola przez jakąś instytycję bankową nad równowagą budżetówą.
Do tego sztywny gorset finansowy uniemożliwiający dodruk pustego pieniądza.
Jasne że koszty społeczne takiego reformowania są ogromne.
Często 1/3 społeczeństwa przymiera z głodu.
Zaś na dobrobyt danego państwa wpływ ma ogólny rozwój tegoż.
Czyli ilość ludzi przdsiębiorczych i dobrze wykształconych,
którzy potrafią dynamicznie poprowadzić różne formy działalności.
Ale w warunkach funkcjonowania zasad liberalno-demokratycznych.
Do tego potrzebne jest jednolite i stabilne prawo.
Rozdział kościoła od państwa.
Bo kościół zawsze kręci własne interesy i doi kasę państwą!
W takim państwie jest szansa na duży PKB.
Ludzie zaczynają żyć dostatnio.
Powstają dobre szkoły, i uczelnie wyższe.
Gdzie ksztełcą się kadry.
Buduje się szpitale, drogi... itp.
Następuje rowój społeczny.
I to w skrócie jest droga do dobrobytu,

9. Data: 2018-07-29 15:05:19

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...pl napisał:

> Do tego potrzebne jest jednolite i stabilne prawo.

21 lipca twoja wklejka:
Może byłoby dobrze gdyby doszło do podziału Polski.

Gubicie się w zeznaniach w tej gazecie. Krótko mówiąc burdel widzę.

10. Data: 2018-07-29 20:43:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:

> 21 lipca twoja wklejka:
> Może byłoby dobrze gdyby doszło do podziału Polski.
>

> Gubicie się w zeznaniach w tej gazecie. Krótko mówiąc burdel widzę.

Przedśmiertny.

--
XL

Draństwo czyścicieli kamienic
Doniesienie na niekompetencję i nieuczciwość Psychiatry.
Oto powód dla którego nie jesteś w stanie zaufać bezwarunkowo.
Przemiana Piekła w Niebo.
CONFIDENTIAL LETTER